Mission Im'Meow'able

Deleted User - 2075062

Guest
Vermelden jullie dan wel even dat jullie ook al een account zijn verloren Meow? Wel te verstaan in de periode van Red. nog maar als je de statistieken gaat showen toon dan ook de volledige statistiek ;)
 

DeletedUser73972

Guest
Vermelden jullie dan wel even dat jullie ook al een account zijn verloren Meow? Wel te verstaan in de periode van Red. nog maar als je de statistieken gaat showen toon dan ook de volledige statistiek ;)

Tbh als dat account toen in meow had gezeten had het nooit verloren gegaan. Daarom tel ik het dus ook niet mee
 

DeletedUser77254

Guest
Tbh als dat account toen in meow had gezeten had het nooit verloren gegaan. Daarom tel ik het dus ook niet mee


Aannames, aannames, aannames...? Het monster van Onne had hem sowieso wel opgeslokt...

En verder zeg je, dat voormalig Red., dus niet zijn eigen spelers kan beschermen... Lekkere instelling dan tegenover de nieuwe jongens binnen de stam.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
499
Speler beschermen is altijd lastig als de speler in Rome zit en vv niet teruggeeft :S
 

DeletedUser61161

Guest
.R snoept ook al dorpjes van E.Baw zie ik.

Verder succes aan iedereen.
 

DeletedUser68372

Guest
Aannames, aannames, aannames...? Het monster van Onne had hem sowieso wel opgeslokt...

En verder zeg je, dat voormalig Red., dus niet zijn eigen spelers kan beschermen... Lekkere instelling dan tegenover de nieuwe jongens binnen de stam.

Heeft niks te maken met deze jongens, maar met de toenmalige leiding die gewoon niet goed stond, en niet duidelijk een lijn kon trekken. Dit in combinatie met een koppige speler resulteerde tot het verlies.
 

DeletedUser73972

Guest
Aannames, aannames, aannames...? Het monster van Onne had hem sowieso wel opgeslokt...

En verder zeg je, dat voormalig Red., dus niet zijn eigen spelers kan beschermen... Lekkere instelling dan tegenover de nieuwe jongens binnen de stam.

Heeft niks te maken met deze jongens, maar met de toenmalige leiding die gewoon niet goed stond, en niet duidelijk een lijn kon trekken. Dit in combinatie met een koppige speler resulteerde tot het verlies.

Dit dus 100% + neem jij gewoon aan dat moest hij in Meow zitten hij wél zou weggespeeld zijn. Beiden een optie, onmogelijk te bewijzen welke écht waar zou gebleken zijn, maar wij binnen Meow hadden het in elk geval anders aangepaakt.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Aannames, aannames, aannames...? Het monster van Onne had hem sowieso wel opgeslokt...

En verder zeg je, dat voormalig Red., dus niet zijn eigen spelers kan beschermen... Lekkere instelling dan tegenover de nieuwe jongens binnen de stam.

Het account is verloren gegaan, maar of dit allemaal door ''het monster van Onne'' komt is natuurlijk maar de vraag. Ik persoonlijk denk namelijk niet dat dit de juiste conclusie is die hieruit getrokken kan worden.

Begrijp me niet verkeerd, Onne heeft een leuk offensief uitgevoerd waarmee hij een speler heeft weggewerkt. Maar waar is Onne nu? Ik zie E.Baw enkel en alleen maar extreme verliezen leiden, moet Onne daar niet even VV's draaien en ''het monster'' uithangen om zo verliezen tegen te gaan?

Ook Ashlaf, een account dat onder Onne ligt, wordt gewoon easy weggeveegd door Red./Meow. En hoe reageert ons krachtige ''monster'' hier op? Door gewoon Ashlaf rustig weg te internen ... Sorry maar zo speciaal is Onne niet, en met het front dat hij nu voor zichzelf creeert geef ik hem weinig kans om nog lang voort te leven op deze wereld. Zou leuk zijn als hij het tegendeel zou bewijzen uiteraard :)

@ Hammer bro, .R krijgt deze dorpen gratis van Leonardo. Dus dat is allemaal niet zo speciaal.
 

DeletedUser69389

Guest
Het account is verloren gegaan, maar of dit allemaal door ''het monster van Onne'' komt is natuurlijk maar de vraag. Ik persoonlijk denk namelijk niet dat dit de juiste conclusie is die hieruit getrokken kan worden.

Begrijp me niet verkeerd, Onne heeft een leuk offensief uitgevoerd waarmee hij een speler heeft weggewerkt. Maar waar is Onne nu? Ik zie E.Baw enkel en alleen maar extreme verliezen leiden, moet Onne daar niet even VV's draaien en ''het monster'' uithangen om zo verliezen tegen te gaan?

Ook Ashlaf, een account dat onder Onne ligt, wordt gewoon easy weggeveegd door Red./Meow. En hoe reageert ons krachtige ''monster'' hier op? Door gewoon Ashlaf rustig weg te internen ... Sorry maar zo speciaal is Onne niet, en met het front dat hij nu voor zichzelf creeert geef ik hem weinig kans om nog lang voort te leven op deze wereld. Zou leuk zijn als hij het tegendeel zou bewijzen uiteraard :)

@ Hammer bro, .R krijgt deze dorpen gratis van Leonardo. Dus dat is allemaal niet zo speciaal.

Ach ja ik heb geen hoge pet op van deze speler in alle eerlijkheid. De 20e deden we ook een actie op E.Baw en denkt hij volop mee over hoe en wat en wilt die meedoen, doet mee en slecht een account. Paar dagen later zit die opeens in E.Baw en als reden?


onne1983 25.03.16 13:24
Tja, moeten wat tegen zoveel fronten doen he.. Hoezo niet trouwens? Ons graag in Red. gezien?

Christie Monteiro 25.03.16 13:30
Je had zonder problemen speler weg, dus had niet verwacht dat je dan naar Ebaw zou gaan :p

Iedereen is wrs in de veronderstelling dat wij niemand toelaten :p

onne1983 25.03.16 13:32
Ja die ene ging wel heel makkelijk. Maar zou toch een oneindige muur worden waarin we zouden moeten inhakken.

Maar die veronderstelling hadden we niet hoor, alhoewel onderhandelen wel pittig is met jullie leider hahah.

Christie Monteiro 25.03.16 13:35
Haha, de leider bepaalt hier lang niet alles hoor

onne1983 25.03.16 13:37
Dan is onderhandelen in het algemeen pittig met jullie. :p

Christie Monteiro 25.03.16 13:38
Ik ben heel makkelijk :O

onne1983 25.03.16 13:41
Gelukkig! Weten we dat voor in de toekomst. :)

Al met al een speler die voor de gemakkelijke weg kiest.
 

DeletedUser72975

Guest
Jij bent een worsteman en geen kattenman toch. Ik stem voor namechange en anders kunnen we het ter discussie stellen bij Noah!

Ik speel er niet meer dus maakt niet zoveel uit verder :p

Maar Noah4mod natuurlijk!
 

DeletedUser77254

Guest
Ach ja ik heb geen hoge pet op van deze speler in alle eerlijkheid. De 20e deden we ook een actie op E.Baw en denkt hij volop mee over hoe en wat en wilt die meedoen, doet mee en slecht een account. Paar dagen later zit die opeens in E.Baw en als reden?




Al met al een speler die voor de gemakkelijke weg kiest.

Whaha en dit moet ik serieus nemen? Je weet zelf ook in wat voor 'n context die PM's waren. Meer wat brainstormen en gek doen, dan iets serieus. Verder leek mij de keuze om naar E.baw te gaan best logisch, aangezien we anders een achterlijk groot front creëerde.

En over gemakkelijke weg kiezen gesproken... De fusie tussen Meow en Red. misschien...?
 

DeletedUser73972

Guest
Whaha en dit moet ik serieus nemen? Je weet zelf ook in wat voor 'n context die PM's waren. Meer wat brainstormen en gek doen, dan iets serieus. Verder leek mij de keuze om naar E.baw te gaan best logisch, aangezien we anders een achterlijk groot front creëerde.

En over gemakkelijke weg kiezen gesproken... De fusie tussen Meow en Red. misschien...?

Bwa, de oprichting van E.Baw 2 vond ik toch nog een stukje pittiger :D
 

DeletedUser77254

Guest
Het account is verloren gegaan, maar of dit allemaal door ''het monster van Onne'' komt is natuurlijk maar de vraag. Ik persoonlijk denk namelijk niet dat dit de juiste conclusie is die hieruit getrokken kan worden.

Begrijp me niet verkeerd, Onne heeft een leuk offensief uitgevoerd waarmee hij een speler heeft weggewerkt. Maar waar is Onne nu? Ik zie E.Baw enkel en alleen maar extreme verliezen leiden, moet Onne daar niet even VV's draaien en ''het monster'' uithangen om zo verliezen tegen te gaan?

Ook Ashlaf, een account dat onder Onne ligt, wordt gewoon easy weggeveegd door Red./Meow. En hoe reageert ons krachtige ''monster'' hier op? Door gewoon Ashlaf rustig weg te internen ... Sorry maar zo speciaal is Onne niet, en met het front dat hij nu voor zichzelf creeert geef ik hem weinig kans om nog lang voort te leven op deze wereld. Zou leuk zijn als hij het tegendeel zou bewijzen uiteraard :)

@ Hammer bro, .R krijgt deze dorpen gratis van Leonardo. Dus dat is allemaal niet zo speciaal.

Niet te serieus nemen hoor, dat monster van Onne. Maar denk dat er weinig anders was gelopen als Meow en Red. op dat moment al gefuseerd waren.

Verder is de keuze om Ashlaf te internen niet één van ons, maar een keuze van Ashlaf zelf en het lijkt me gek om dan maar de dorpen gratis aan FeroliciouZ te geven...
 
Bovenaan