Grappige IGM's

Reactiescore
1.148

Deleted User - 487936070

Guest
Altijd leuk als je gezellig wil kletsen met je toekomstige buurman...:( Handige mensen daar bij R.

e49ea1280c0467013cd53904eb0842f3.png
 

Deleted User - 487936070

Guest
Ik spreek niemand aan:eek: Krijg alleen spam van anderen :cool:
 

DeletedUser61161

Guest

hoezo is dat zielig?
Ik vind het goed dat die functie er is en al helemaal dat mensen het doen.
I mean, als jij mij een pm zou sturen zou ik ook spontaan de blokkeer knop opzoeken.

Verder had 50% van W36 mij geblokkeerd dus is dan de helft van W36 zielig?:eek:
 

Deleted User - 487936070

Guest
Ik had hem helemaal niks gestuurd en ik zou nooit een onbekende zomaar volspammen. Is het dan zielig?
 

DeletedUser61161

Guest
Ik had hem helemaal niks gestuurd en ik zou nooit een onbekende zomaar volspammen. Is het dan zielig?

misschien beschermt die zichzelf tegen uitlatingen waardoor die een bann kan krijgen?:eek:
Niet iedereen is een lieverdje zoals jij bent he :s
 
Reactiescore
1.699
hoezo is dat zielig?
Ik vind het goed dat die functie er is en al helemaal dat mensen het doen.
I mean, als jij mij een pm zou sturen zou ik ook spontaan de blokkeer knop opzoeken.

Verder had 50% van W36 mij geblokkeerd dus is dan de helft van W36 zielig?:eek:

Dat die functie er is is idd wel goed, om trieste uitscheldende mensen te blokken. Maar toch niet als je effe ene praatje wil maken. En wees maar niet bang, heb helemaaaaal geen behoefte om jou een pm te sturen. Als ik met kleuters wil praten ga ik wel naar de basisschool. En ik snap dat ze jou blokkeren omdat jij een irritant mannetje bent.
 

DeletedUser52565

Guest
Dat die functie er is is idd wel goed, om trieste uitscheldende mensen te blokken. Maar toch niet als je effe ene praatje wil maken. En wees maar niet bang, heb helemaaaaal geen behoefte om jou een pm te sturen. Als ik met kleuters wil praten ga ik wel naar de basisschool. En ik snap dat ze jou blokkeren omdat jij een irritant mannetje bent.

Ik heb je gerapporteert wegens het beledigen van spelers :D
 

DeletedUser61161

Guest
Dat die functie er is is idd wel goed, om trieste uitscheldende mensen te blokken. Maar toch niet als je effe ene praatje wil maken. En wees maar niet bang, heb helemaaaaal geen behoefte om jou een pm te sturen. Als ik met kleuters wil praten ga ik wel naar de basisschool. En ik snap dat ze jou blokkeren omdat jij een irritant mannetje bent.

viel wel mee, ik wou ook gewoon een babbeltje maken met 50 mensen om 5 uur snachts...als dat al irritant is kan je net zo goed iedereen irritant noemen en vooral jij. (devil)

Ik heb je gerapporteert wegens het beledigen van spelers :D

(highfive)
 

DeletedUser71565

Guest
le page 01.04.16 17:51
Beste,

Heren, wat denken jullie van een kleine fusie?
Kwestie van het ledenaantal wat hoger te krijgen en de kleine spelers in de buurt ook wat sfeer te geven uiteraard ;)
Prettige dag nog verder!

Groeten,
Kevin

Stammetje van net 40k :rolleyes:
 

DeletedUser69389

Guest
Nu die Thai bijna gone is wil ik toch nog een keer om hem lachen.

Christie Monteiro 06.04.16 19:01
Mag een ik een wijze vraag stellen?
Martijn
Bash en het vuil is weg.

Chna-nung 06.04.16 19:34
nou ben heel benieuwd naar jou vraag...

Christie Monteiro 06.04.16 19:51
Kun je bij jou ook informatie over andere stammen halen of eventuele stabtechnieken?
Martijn
Bash en het vuil is weg.

Chna-nung 06.04.16 20:40
helaas daar werk ik niet aan mee... hoezo wat voor interessante info denk je wel niet te kunnen krijgen dan ?

Christie Monteiro 06.04.16 20:41
Over hoe te stabben. Althans ik las op het AF dat je daar erg goed in bent.
Martijn
Bash en het vuil is weg.

Chna-nung 06.04.16 20:43
moet je teleur stellen.. op het AF staan hoofdzakelijk leugens.. dus helaas ook over mij.. ik zou zonneschijn gestabbed hebben, toch klopt er geen ene reet van dat verhaal.. maar hij is wel actief op het AF en ik niet, dus tja dat voordeel heeft hij.

Christie Monteiro 06.04.16 20:46
Tsja is niet bepaald positief dat je niets van jezelf laat horen.
Martijn
Bash en het vuil is weg.

Chna-nung 06.04.16 20:51
als ik wel iets van mij zou laten horen zou dat weer direct in twijfel getrokken worden.. op het AF zal ik nooit iets kunnen winnen, alleen maar verliezen. dus waarom zou ik die energie erin steken.

speel dit spel al ruim 10 jaar en heb van mijn leven nog nooit iemand gestabt. waarom niet, omdat dit simpelweg niet in mijn aard ligt en ik het ook zeker niet nodig heb om dit te doen.

ik was met zonneschijn al 4 of 5 weken in gesprek over samen gaan of dat hij met argwhan samen zou gaan of dat hij solo door zou gaan. hij heeft hele kleine stukjes tekst gekopieerd om een vertekend beeld te geven. hoogst waarschijnlijk samen met 1 van de co's van Argwhan want er was een NAP tussen Argwhan en mij waar een reden voor nodig was om die te verbreken.

dat ik Zonneschijn ben gaan aanvallen is simpelweg omdat ik zijn vieze spelletjes beu was. die jongen spoort niet en is een echte rat te noemen..

Christie Monteiro 06.04.16 20:57
En de andere verhalen?
Martijn
Bash en het vuil is weg.

Chna-nung 06.04.16 21:30
welke andere verhalen.. vertelde je al, ik lees het AF niet..
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Lol:D
 
Bovenaan