Top/flop spelers

DeletedUser

Guest
Ik ga me dus enkel toewijden tot de grootste overnames van beide stammen.

1. Deca :
Bekijk bijlage 9832
=> 85 barbarendorpen (zitten heel wat dorpen bij die vol zaten met troepen, aangezien er een speler van 300k op delete ging)
=> Wieze2 is een intern , goed voor 25 overnames
=> Xhaze is een intern , goed voor 24 overnames
=> JSB is een intern, goed voor 23 overnames
=> Kingandqueen is een intern , goed voor 22 overnames
=> Chicago is een intern, goed voor 18 overnames
=> Obit0 is een intern, goed voor 17 overnames (nog bezig met internen)

Totaal : 214 Overnames
Toekomstige interns: Obit0 nog goed voor 70 overnames

2. SiQ.
Bekijk bijlage 9833
=> 97 Barbarendorpen
=> Dumbeldorf is een intern, goed voor 40 overnames
=> Thatsanothercake is een intern, goed voor 30 overnames
=> Rohba is een intern, goed voor 29 Overnames
=> 88San934 is een intern, goed voor 21 overnames
=> Drollenketser23 is een intern, goed voor 18 overnames
=> QuinPa. is een intern , goed voor 15 overnames
=> Tomatensap staat nog niet tussen de lijst, aangezien De sukke nog maar net in SiQ. zit, toch zal ik hem hier mee gaan rekenen.
==> Goed voor 37 overnames (nog bezig met internen)
=> Rickmoois was een intern, maar die tel ik niet mee aangezien sneaky geen deel meer uitmaakt van SiQ.

Totaal : 287 overnames
Toekomstige interns : Tomatensap - Euroo : goed voor nog een 90 overnames.


Verschil huidige overnames : 73 dorpen
Verschil toekomstige overnames : 20 dorpen



Ik bekijk beide stammen op diezelfde manier, wat ik voor jullie als intern reken, is net hetzelfde bij ons.

Mooie lijst maar zegt nog steeds niet zo veel :) Laat je 20 spelers dit invullen krijg je 20 keer andere percentages. Niet alle interns zijn direct van de stats af te lezen.
 

DeletedUser57788

Guest
Mooie lijst maar zegt nog steeds niet zo veel :) Laat je 20 spelers dit invullen krijg je 20 keer andere percentages. Niet alle interns zijn direct van de stats af te lezen.

Dit zijn de grootste interns zoals ik al zei & dit is al redelijk indicatief. Je gaat mij niet wijsmaken dat kleinere interns een verschil van 13% zullen goedmaken :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik weet niet wat het percentage doet en dat maakt mij ook helemaal niet uit,

- Er zijn interns die eruit ziet als een overnamen die het niet zijn .
- Tussen jou lijst met interns klopt niet alles.
- bb dorpen geven soms een vertekenend beeld
- Pak je een gestopte speler voor dat hij bb is of na hij bb is.
- Er wordt uitgegaan van overnames in de stam, nu heeft beide stammen nieuwe leden. en dat wordt er wel gekeken naar een fusie die bezig is maar niet die al geweest is.

Ik zei al dat ik niet weet wat het doet met het percentage en wat het wel moet zijn. ik geef alleen aan dat ik geen waarde hechten aan jou grafiek.
 

DeletedUser

Guest
Worden jullie ondertussen allemaal niet moe van deze gehele SiQ. vs. Deca. discussie? Of ben ik dan echt de enige? :)
 

DeletedUser57788

Guest
Ik weet niet wat het percentage doet en dat maakt mij ook helemaal niet uit,

- Er zijn interns die eruit ziet als een overnamen die het niet zijn .
- Tussen jou lijst met interns klopt niet alles.
- bb dorpen geven soms een vertekenend beeld
- Pak je een gestopte speler voor dat hij bb is of na hij bb is.
- Er wordt uitgegaan van overnames in de stam, nu heeft beide stammen nieuwe leden. en dat wordt er wel gekeken naar een fusie die bezig is maar niet die al geweest is.

Ik zei al dat ik niet weet wat het doet met het percentage en wat het wel moet zijn. ik geef alleen aan dat ik geen waarde hechten aan jou grafiek.

Dan moet je duidelijk eens gaan kijken naar wat ik allemaal gezegd heb hoor.
Ik heb duidelijk aangegeven dat die bbdorpen een vertekend beeld geven (vooral in deca. hun voordeel) , ik heb ook rekening gehouden met oudere interns etc. Dat je geen waarde hecht aan wat ik heb meegegeven, tot daar aan toe, maar doe je ogen open en dan zie je dat ik rekening houd met oude interns etc.
Het is en blijft gewoon een feit dat SiQ. meer dorpen heeft zitten internen dan deca. , maar dat was al algemeen geweten & ik heb nu nog eens aangetoond dat het zo is. Dat het niet 100% correct is heb ik zelf ook gezegd, maar het is wel indicatief.
Dit toont ook niet aan wat SiQ. nam aan interns, voor de oprichting van SiQ. , jullie hebben dus net hetzelfde voordeel als wij.
Het gaat over SiQ. en Deca. & als je die statistieken erbij haalt, dan zie je dat SiQ. meer loopt te internen dan deca.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75970

Guest
Ik moet zeggen dat ik het vrij bijzonder vind dat je Rohba. wel neerzet bij SiQ. maar dat je het nalaat om de dorpen die CheckMate van CheckM9 heeft overgenomen toe te voegen bij Deca.
Als je Rohba. (toentertijd onze mb) daar neerzet zou je consequent moeten zijn en dus ook CheckM9 neer moeten zetten.
Verder heeft Rohba. ook geholpen met het edelen van Mentalboys (ook dorpen die door ons gecleard zijn), of je die dorpen mee wilt rekenen moet je zelf weten maar als je dat wel doet zou dat naar mijn mening ook niet helemaal een realistisch beeld geven.

Verder klopt het wel dat SiQ. redelijk veel interns heeft door o.a. fusies, maar moet dit nou steeds aangehaald worden als iemand anders eens wat internt?
Dat begint namelijk een beetje saai en eentonig te worden imo, het is al meerdere keren benoemd en iedereen weet nou inmiddels wel wat jullie daarvan vinden.
Het lijkt wel alsof jullie proberen om de interns van SiQ. als een soort argument te gebruiken om jullie eigen interns goed te praten ofzo? Belachelijk.

Ik heb niks tegen internen dus het zal mij een worst wezen of Stan een speler van 800k internt maar ik ben ondertussen wel klaar met het gezeur hierover.
Iedereen, ook al zullen sommigen het ontkennen, internt weleens. Deal with it en loop er niet zo over te zeuren.

Van alle onderwerpen waarover je kunt discussiëren wordt er constant gekozen voor internen, belachelijk als je het mij vraagt maarja iedereen mag zelf kiezen wat hij/zij interessant vindt om over te praten.
 

DeletedUser57788

Guest
Ik moet zeggen dat ik het vrij bijzonder vind dat je Rohba. wel neerzet bij SiQ. maar dat je het nalaat om de dorpen die CheckMate van CheckM9 heeft overgenomen toe te voegen bij Deca.
Als je Rohba. (toentertijd onze mb) daar neerzet zou je consequent moeten zijn en dus ook CheckM9 neer moeten zetten.
Verder heeft Rohba. ook geholpen met het edelen van Mentalboys (ook dorpen die door ons gecleard zijn), of je die dorpen mee wilt rekenen moet je zelf weten maar als je dat wel doet zou dat naar mijn mening ook niet helemaal een realistisch beeld geven.

Verder klopt het wel dat SiQ. redelijk veel interns heeft door o.a. fusies, maar moet dit nou steeds aangehaald worden als iemand anders eens wat internt?
Dat begint namelijk een beetje saai en eentonig te worden imo, het is al meerdere keren benoemd en iedereen weet nou inmiddels wel wat jullie daarvan vinden.
Het lijkt wel alsof jullie proberen om de interns van SiQ. als een soort argument te gebruiken om jullie eigen interns goed te praten ofzo? Belachelijk.

Ik heb niks tegen internen dus het zal mij een worst wezen of Stan een speler van 800k internt maar ik ben ondertussen wel klaar met het gezeur hierover.
Iedereen, ook al zullen sommigen het ontkennen, internt weleens. Deal with it en loop er niet zo over te zeuren.

Van alle onderwerpen waarover je kunt discussiëren wordt er constant gekozen voor internen, belachelijk als je het mij vraagt maarja iedereen mag zelf kiezen wat hij/zij interessant vindt om over te praten.

Hier heb je inderdaad gelijk in, die dorpen van CheckM9 zouden erbij moeten gerekend worden. Helaas stond die niet in de lijst met grootste overnames wat spelers betreft, dit wil zeggen dat die aantallen onder de 17 overnames waren. Wat puur om een beeld te geven, dit wil niet zeggen dat het 100% correct was.

Bovendien maakt het mij ook totaal niks uit dat de ene stam meer interns heeft dan de andere, maar dan moeten er ook geen uitspraken vanuit SiQ. ontstaan dat wij de internstam zijn, vandaar mijn post.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75970

Guest
Hier heb je inderdaad gelijk in, die dorpen van CheckM9 zouden erbij moeten gerekend worden. Helaas stond die niet in de lijst met grootste overnames wat spelers betreft, dit wil zeggen dat die aantallen onder de 17 overnames waren. Wat puur om een beeld te geven, dit wil niet zeggen dat het 100% correct was.

Bovendien maakt het mij ook totaal niks uit dat de ene stam meer interns heeft dan de andere, maar dan moeten er ook geen uitspraken vanuit SiQ. ontstaan dat wij de internstam zijn, vandaar mijn post.

Klopt je hebt inderdaad aangegeven dat je de grote lijnen weergaf en dat je wat dingen vergeten zou kunnen zijn, ik voelde me echter toch geprikkeld om dit te sturen ;)
Dat ben ik met je eens, er zijn veel meer en interessantere onderwerpen om over te discussiëren.
Praten over hoeveel interns de tegenpartij heeft is naar mijn mening alleen maar onnodig met modder gooien.
 

DeletedUser57788

Guest
Klopt je hebt inderdaad aangegeven dat je de grote lijnen weergaf en dat je wat dingen vergeten zou kunnen zijn, ik voelde me echter toch geprikkeld om dit te sturen ;)
Dat ben ik met je eens, er zijn veel meer en interessantere onderwerpen om over te discussiëren.
Praten over hoeveel interns de tegenpartij heeft is naar mijn mening alleen maar onnodig met modder gooien.

Er gebeurd tegenwoordig niks anders he, moddergooien...
Daarom was ik ook geneigd om vandaag wat te reageren, aangezien ik mij ook sterk geprikkeld voelde om zo'n dingen niet zomaar voorbij te laten gaan. Normaal kom ik amper op het AF omdat het toch telkens moddergooien is.
 

DeletedUser75970

Guest
Er gebeurd tegenwoordig niks anders he, moddergooien...
Daarom was ik ook geneigd om vandaag wat te reageren, aangezien ik mij ook sterk geprikkeld voelde om zo'n dingen niet zomaar voorbij te laten gaan. Normaal kom ik amper op het AF omdat het toch telkens moddergooien is.

Helaas wel ja, door de steeds kleiner wordende werelden zijn er ook steeds minder stammen die er toedoen en hierdoor krijg je helaas ook minder propaganda.
Begrijpelijk, laten we het gezeur van beiden kanten over interns hiermee afsluiten, dat zal iedereen een hoop tijd en irritatie schelen. :D
 

DeletedUser57788

Guest
Helaas wel ja, door de steeds kleiner wordende werelden zijn er ook steeds minder stammen die er toedoen en hierdoor krijg je helaas ook minder propaganda.
Begrijpelijk, laten we het gezeur van beiden kanten over interns hiermee afsluiten, dat zal iedereen een hoop tijd en irritatie schelen. :D

Graag :rolleyes::D
 

DeletedUser77215

Guest
Helaas wel ja, door de steeds kleiner wordende werelden zijn er ook steeds minder stammen die er toedoen en hierdoor krijg je helaas ook minder propaganda.
Begrijpelijk, laten we het gezeur van beiden kanten over interns hiermee afsluiten, dat zal iedereen een hoop tijd en irritatie schelen. :D


Keurig opgelost door beide partijen!

Tijd voor nieuw, sappig discussiemateriaal!
 
Bovenaan