All Good Things Come to an End

DeletedUser4900

Guest
Kleine maar bewogen wereld dit...

Mythe, een stam die al van in het begin meeging, een stam die gezellig oogde en voor elkaar opkwam op het forum, valt.

Wat mij in het oog springt, is dat er nog steeds 9 leden in Mythe zitten en dat enkel De Sukke en de leiding (Templar + Jade) naar SiQ zijn gegaan. Het zijn ook deze laatsten die nu met een bericht komen dat de stam gevallen is terwijl het er heel erg op lijkt dat de stam nog steeds bestaat maar dat enkelen overgestapt zijn.

"Na het vertrek van DoR en die andere, was er niets meer te redden" lees je wel eens maar volgens mij kiezen ze hier voor de gemakkelijke oplossing. De leiding trekt naar betere oorden en laat hun leden achter met schone woorden maar het lijkt toch een beetje op een backstab-actie.

Guust ik moet je toch even tegenspreken betreffende de gemakkelijke oplossing.
Na de straf van DoR en het vertrek van SdB en Obitu hebben Templar en Jade zich tot een paar maal toe volledig ingezet om de stam te behouden.
Templar en Jade hadden voor 2 weken terug het bijltje er al bij neer kunnen gooien maar dat hebben ze niet gedaan omdat ze zich toch verantwoordelijk voelde voor de stam.
Wel vind ik dat als je stamoprichter bent je dan ook de stam moet opheffen, en het niet moet afschuiven op een ander stamlid.

Het vertrek van ons account uit mythe. ligt in het feit dat ik vind dat als de oprichter en bijna de gehele stamleiding vertrek de stam over is.
 

DeletedUser57788

Guest
Cut the crap, het heeft lang genoeg geduurd dat jullie het niet willen toegeven.
84c9a32b51222cf0877dbcfc1850068c.png

Seriously ik weet hier niks van af man.
Ik ga niet lopen b*lshitten rond zo'n dingen hoor, ik win er niks mee.
Ook in hun solli werd bram niet vermeld.
 

DeletedUser65510

Guest
3 leden die nu toetreden met een totaal van 14, is volgens mij iets heel anders dan de 11 leden die binnen 1 week tot Deca. zijn toegetreden met een totaal van 20. Of zie ik dit verkeerd? :confused:

Ik ga hier niet voor Deca. spreken, aangezien ik de fijne details niet ken van hun fusie met SDM, echter kon het kleinste kind al voorspellen dat zo'n fusie gebeuren ging, vroeg of laat, aangezien deze stammen reeds sinds 't begin samenwerkten. Ik spreek over de 3 rekruten (SdB, mili, drogyn) waar hier enorm veel commentaar op kwam.

Het lid waar ik op doel, dat zich hier hypocriet gedraagt, is Artificial.

In mijn ogen heeft Deca. zich teveel bezig gehouden met recruiten, ipv echt klasse spelers te zoeken. Hier kan ik uit opmaken dat het verschil in spelers nog zo groot mag zijn, Deca. zal veel eerder breken. Ik zou even door de leden zeven, Deca.

Er werd constant geroepen dat Deca. enkel kijkt naar de rekruten, 'dat ze nee moesten durven zeggen tegen SdB, drogyn, mili. Dat er hier dan wederom commentaar op gegeven wordt, terwijl SiQ zelf wel wat Mythe-accounts nu binnenhaalt, is naar mijn mening een hypocriete actie.

Bram, Bram, Bram...

Ik zie dat SIQ 14 leden heeft, geen idee hoeveel Deca er ondertussen heeft want deze verziekte wereld wil ik zelfs niet meer volgen. Maar dat jij, een lid van Deca, hier komt beweren dat SIQ nu wel recruit to win speelt, begrijp ik best. Jullie als Deca zijnde hebben namelijk nog wat goed te maken.

Maar goed, ik dacht dat je een objectief persoon was en dat ook zou blijven. Blijkt dat nieuwe stamkeuzes je hersenen toch serieus hebben aangetast moet ik zeggen.

Andy, dit is werkelijk je meest zwakke post die ik ooit gelezen heb, behalve dan de posts waarin je bepaalde personen vergeleek met een mentaal gehandicapt persoon. Wederom, ik speel niet in Deca. Ik speel niet op W46 en ik heb geen intentie om op W46 te spelen. Is het duidelijk, of moet ik er een tekening bij maken voor je?

Leuk screentje heb je trouwens! Wat jammer dat je vlak erna de chat uitgekickt werd, anders kon je zien dat ik geen woord gezegd heb in die chat. Ik heb Charlie meermaals gemeld dat ik geen tijd had voor W46 in de nabije toekomst. Ik zit dan ook niet in de accountchat. Mooie poging om menig poster anders te doen geloven, maar eerder zwak.
 

DeletedUser

Guest
Ik ga hier niet voor Deca. spreken, aangezien ik de fijne details niet ken van hun fusie met SDM, echter kon het kleinste kind al voorspellen dat zo'n fusie gebeuren ging, vroeg of laat, aangezien deze stammen reeds sinds 't begin samenwerkten. Ik spreek over de 3 rekruten (SdB, mili, drogyn) waar hier enorm veel commentaar op kwam.

Het lid waar ik op doel, dat zich hier hypocriet gedraagt, is Artificial.

Dan alsnog is het naar mijn mening niet hypocriet, fusie of niet, het is iets heel anders dat wij gedrieën tot SiQ. zijn toegetreden en totaal niet te vergelijken met hetgeen wat rondom Deca. gebeurd is. Maar goed, dat is mijn mening, en zoals we weten verschillen meningen nog al eens van elkaar :)
 

DeletedUser

Guest
Leuk screentje heb je trouwens! Wat jammer dat je vlak erna de chat uitgekickt werd, anders kon je zien dat ik geen woord gezegd heb in die chat. Ik heb Charlie meermaals gemeld dat ik geen tijd had voor W46 in de nabije toekomst. Ik zit dan ook niet in de accountchat. Mooie poging om menig poster anders te doen geloven, maar eerder zwak.

Ik heb bram inderdaad toegevoegd aan deze chat. Maar aangezien ik altijd goed contact met hem had en na zijn stoppen de optie heb geboden om bij mij te komen spelen toegevoegd in deze chat. om de deur open te houden voor hem maar, helaas was hij te druk dus heeft niet veel later na de kick van andy ook de chat verlaten.

Bram speelt dus niet op SdB.
 

DeletedUser76166

Guest
Wat mij in het oog springt, is dat er nog steeds 9 leden in Mythe zitten en dat enkel De Sukke en de leiding (Templar + Jade) naar SiQ zijn gegaan. Het zijn ook deze laatsten die nu met een bericht komen dat de stam gevallen is terwijl het er heel erg op lijkt dat de stam nog steeds bestaat maar dat enkelen overgestapt zijn.

Wat ook in het oog springt is dat er net niks van klopt.. Want als je op TWSTATS kijkt(aanrader voor de volgende keer) kun je zien dat ook: Dess, Skurler, Tomatensap & Frank37 hebben geleaved..
 

DeletedUser76153

Guest
Haha Decay of Reality, geef nu maar gewoon toe dat je W46 speelt. Grapje :p
Ik ben hypocriet omdat er 3 personen joinen? 3 leden van de gevallen stam Mythe joinen? Raad eens hoeveel solli's we binnenkregen van Mythe, en denk dan maar eens na hoeveel we er hebben toegelaten. Wij van SiQ zijn nog een tikkeltje kieskeuriger dan Deca blijkt.
Of moet ik echt de stats erbij halen DoR? Moet ik dat nu echt doen?
SiQ heeft nog altijd een aanzienelijk lager aantal leden dan Deca, beter kies je een nieuw kamp om fanboy van te zijn.
 

DeletedUser76166

Guest
Nog beter zou zijn als je gewoon objectief bent, in plaats van die schijnobjectiviteit van nu..
 

DeletedUser57788

Guest
Haha Decay of Reality, geef nu maar gewoon toe dat je W46 speelt. Grapje :p
Ik ben hypocriet omdat er 3 personen joinen? 3 leden van de gevallen stam Mythe joinen? Raad eens hoeveel solli's we binnenkregen van Mythe, en denk dan maar eens na hoeveel we er hebben toegelaten. Wij van SiQ zijn nog een tikkeltje kieskeuriger dan Deca blijkt.
Of moet ik echt de stats erbij halen DoR? Moet ik dat nu echt doen?
SiQ heeft nog altijd een aanzienelijk lager aantal leden dan Deca, beter kies je een nieuw kamp om fanboy van te zijn.

Helaas moet ik hier tegen je ingaan.
SiQ. startte de discussie altijd met werelddominatie , men vond 10% (wat we toen hadden) , na 6 maanden veel te veel. Nu heeft SiQ. zelf 10% dominatie, een goede 3 weken later. Opzich kunnen we dus hetzelfde zeggen over hen.
Bovendien weten jullie ook niet hoeveel sollicitaties wij hebben afgewezen & geloof me, dat zijn er heel wat. Er komen er dagelijks nog bij ook.
 

DeletedUser4900

Guest
Haha Decay of Reality, geef nu maar gewoon toe dat je W46 speelt. Grapje :p
Ik ben hypocriet omdat er 3 personen joinen? 3 leden van de gevallen stam Mythe joinen? Raad eens hoeveel solli's we binnenkregen van Mythe, en denk dan maar eens na hoeveel we er hebben toegelaten. Wij van SiQ zijn nog een tikkeltje kieskeuriger dan Deca blijkt.
Of moet ik echt de stats erbij halen DoR? Moet ik dat nu echt doen?
SiQ heeft nog altijd een aanzienelijk lager aantal leden dan Deca, beter kies je een nieuw kamp om fanboy van te zijn.

Sorry, maar ik snap dan niet goed de aanstelling van JadeonFounder, want gezien zijn ligging zou hij de makkelijkste prooi zijn voor payback van de oud leden van Mythe.
 

DeletedUser73497

Guest
@ftype

Door jullie acties werden wij gedwongen iets te gaan doen met mythe.
We hebben meerdere opties geprobeerd maar helaas een slecht uitdraaiende keuze voor mythe zelf. En doordat de sukke werd aangenomen en stan de burritoman al eerder was ontnomen werd de stam als maar dunner en werd er een slecht cluster gevormd van mythe :(

Wij als leiding hebben er dan ook alles aan willen doen toch nog verder te gaan met mythe ook al ging de sukke weg, maar men moest realistisch zijn, mythe was ten dode opgeschreven, sterke rim dat weg valt en te veel open gaten kan je moeilijk nog redden.

Dus ja besloten wij ook maar over te gaan.. met de nodige sollicitatie natuurlijk.. Is dit dan recruit to win vanuit siq? Hmm neen dacht het niet.

Een recruit to win zijn stammen die uit zijn op wereldwinst, of stammen die ten onder gaan en zoveel mogelijk recruiteren. Deca had niet genoeg met een fusie en was uit op nog meer spelers. Stan/drogyn en millitant wel geteld 3 spelers.. Stan tot daar aan toe, maar drogyn en millitant lijkt in onze ogen recruit2win.
Stan was gewoon een laffen ondoordachte actie vanuit deca ;)

En die wereld dominatie werd hierdoor gevormd..siq had al een hoge dominatie, blijf er bij dat dit voor mij en nog andere spelers uit mythe de beste optie was.. En dominatie kan je hier niet mee gaan koppelen.
 

DeletedUser76153

Guest
Sorry, maar ik snap dan niet goed de aanstelling van JadeonFounder, want gezien zijn ligging zou hij de makkelijkste prooi zijn voor payback van de oud leden van Mythe.

Hebben de oud Mythe members ruzie met Mythe dan? :s
 

DeletedUser76166

Guest
Helaas moet ik hier tegen je ingaan.
SiQ. startte de discussie altijd met werelddominatie , men vond 10% (wat we toen hadden) , na 6 maanden veel te veel. Nu heeft SiQ. zelf 10% dominatie, een goede 3 weken later. Opzich kunnen we dus hetzelfde zeggen over hen.
Bovendien weten jullie ook niet hoeveel sollicitaties wij hebben afgewezen & geloof me, dat zijn er heel wat. Er komen er dagelijks nog bij ook.

Mja, maar op dit moment is er nog steeds een verschil van meer dan 3%.. Naar mijn mening hebben de rekrutatie's van deca ook veel meer invloed gehad op het verdere verloop van de wereld..
 

DeletedUser57788

Guest
@ftype

Door jullie acties werden wij gedwongen iets te gaan doen met mythe.
We hebben meerdere opties geprobeerd maar helaas een slecht uitdraaiende keuze voor mythe zelf. En doordat de sukke werd aangenomen en stan de burritoman al eerder was ontnomen werd de stam als maar dunner en werd er een slecht cluster gevormd van mythe :(

Wij als leiding hebben er dan ook alles aan willen doen toch nog verder te gaan met mythe ook al ging de sukke weg, maar men moest realistisch zijn, mythe was ten dode opgeschreven, sterke rim dat weg valt en te veel open gaten kan je moeilijk nog redden.

Dus ja besloten wij ook maar over te gaan.. met de nodige sollicitatie natuurlijk.. Is dit dan recruit to win vanuit siq? Hmm neen dacht het niet.

Een recruit to win zijn stammen die uit zijn op wereldwinst, of stammen die ten onder gaan en zoveel mogelijk recruiteren. Deca had niet genoeg met een fusie en was uit op nog meer spelers. Stan/drogyn en millitant wel geteld 3 spelers.. Stan tot daar aan toe, maar drogyn en millitant lijkt in onze ogen recruit2win.
Stan was gewoon een laffen ondoordachte actie vanuit deca ;)

En die wereld dominatie werd hierdoor gevormd..siq had al een hoge dominatie, blijf er bij dat dit voor mij en nog andere spelers uit mythe de beste optie was.. En dominatie kan je hier niet mee gaan koppelen.

Nu ga je letterlijk zeggen dat wij niet genoeg hadden met onze leden, je doelt er dus op dat wij specifiek opzoek zijn gegaan naar leden? Je bent wel degelijk fout hier, Stan - Drogyn & millitant hebben alle 3 gesolliciteerd als 1 groep bij deca.
Het was aan de stam & vooral de buurtgenoten om te beslissen of ze dit al dan niet nodig vonden.
Wij zijn dus niet doelbewust opzoek gegaan naar nieuwe leden & ik vond het persoonlijk ook niet nodig. Dit wil niet zeggen dat ik gefrustreerd bent of wat dan ook dat deze spelers tot onze stam zijn toegetreden, in tegendeel.
 

DeletedUser50262

Guest
Hebben de oud Mythe members ruzie met Mythe dan? :s

Niemand heeft ruzie met iemand, alles is heel erg netjes aan het verlopen. Hulde daarvoor!

Mijn situatie: (Deca Blauw , SiQ lichtblauw)
nl46

Mijn voorspelling, zowel SiQ als Deca. wilt geen front in het noorden. Maar ik lig centraal in C45 aan het front dus aan edelrichtingen ligt het niet. Vraag me af waar mijn toekomst ligt :D
 

DeletedUser76669

Guest
Bram, Bram, Bram...

Ik zie dat SIQ 14 leden heeft, geen idee hoeveel Deca er ondertussen heeft want deze verziekte wereld wil ik zelfs niet meer volgen.

Indien je w46 niet meer wilt volgen, raad ik je aan dat niet te doen. Velen zouden zich verheugen erover. :D

@ftype

Door jullie acties werden wij gedwongen iets te gaan doen met mythe.
We hebben meerdere opties geprobeerd maar helaas een slecht uitdraaiende keuze voor mythe zelf. En doordat de sukke werd aangenomen en stan de burritoman al eerder was ontnomen werd de stam als maar dunner en werd er een slecht cluster gevormd van mythe :(

Wij hebben geen actie ondernomen omtrent de rekrutering van Stan de B. Hij kwam aankloppen, als je ergens de schuld wilt leggen is het wel bij hun (of bij jullie, aangezien hij waarschijnlijk een goede reden had om te vertrekken).
 

DeletedUser

Guest
Niemand heeft ruzie met iemand, alles is heel erg netjes aan het verlopen. Hulde daarvoor!

Mijn situatie: (Deca Blauw , SiQ lichtblauw)
nl46

Mijn voorspelling, zowel SiQ als Deca. wilt geen front in het noorden. Maar ik lig centraal in C45 aan het front dus aan edelrichtingen ligt het niet. Vraag me af waar mijn toekomst ligt :D

Strijden tot het einde jongen!
 

DeletedUser74404

Guest
Wel jammer voor Arie en Nensul. Nu liggen wij lekker onmogelijk :D
 
Bovenaan