[Wedstrijd] Koning van Wereld 47!

DeletedUser73972

Guest
Ze hebben flink wat mensen een pm gestuurd om op ze te laten stemmen.

In dat geval gewoon weeral een foute redenering achter het evennement om het door een ingame stemming te laten gaan.Zelf heb ik hoogstens 2 a 3 vrienden aangespoord via skype om een keer een kijkje te geven aan de IG stemming toen het de laatste dagen nog spannend werd.

Een koning die zich moet verlagen door om stemmen te gaan smeken/bedelen bij onbekenden. Het kwam ook in me op en had dan hoogstwaarschijnlijk gewonnen, maar dat kan nooit de bedoeling van het evennement geweest zijn & ben heb nog wat zelfrespect zoiets niet te doen.

Still, ben ik vooral blij dat mijn verhaal (waar ik zelf ook wat plezier aan beleefd heb ^^) zeer goed werd ontvangen door iedereen van de community, hoop dat ze er ook wat aan hadden :D. De prijzen zijn nu ook niet zo wereldschokkend dat we er nu veel IG nadelen aan ondervinden, maar als je een wedstrijd uitschrijft 'Koning van w47' Zou hij niet gewonnen moeten kunnen worden door diegene die zich meer als een bedelaar opstelt dan een koning, maar soit. Feedback valt hoogstwaarschijnlijk in dove mans oren.
 

DeletedUser66129

Guest
Toch wel lachwekkend dat community dit nog steeds niet heeft afgerond en ondertussen Farm niet eens meer bestaat :p
 

DeletedUser47681

Guest
Dit was allang afgerond, er is een mededeling geweest waarin stond dat de leden van farm allemaal de wanhoopszegel toegestuurd hadden gekregen.
 

DeletedUser66129

Guest
Dat heb ik dan gemist :p

Maar goed ze hebben niet die 'AF titel' gekregen dan toch?
 

DeletedUser68973

Guest
Vermeld aub in je handtekening dat je niet Ben Howard bent.
 

DeletedUser73972

Guest
Vermeld aub dat Mental W37 is in je handtekening.

Dayum, ik had het letterlijk deze namiddag uit mijn handtekening gehaald zonder jouw post te hebben gelezen. Illuminati. Maar waarom als ik vragen mag? Ik zat e rniet in toen ze kata'den, de tijden dat ik in mental zat was het best iets om trots op te zijn :cool:
 

DeletedUser75892

Guest
Vermeld aub in je handtekening dat je niet Ben Howard bent.

Ik Ben het wel hoor. ;)

Dayum, ik had het letterlijk deze namiddag uit mijn handtekening gehaald zonder jouw post te hebben gelezen. Illuminati. Maar waarom als ik vragen mag? Ik zat e rniet in toen ze kata'den, de tijden dat ik in mental zat was het best iets om trots op te zijn :cool:

Nou W37 Mental is niks in vergelijking met het W16 Mental. Vandaar wil ik geen enkele associatie.
 

DeletedUser

Guest
W37 Mental heeft ook mooie tijden gekent hoor :) zeker begintijd
 
Bovenaan