Grappige IGM's

DeletedUser35742

Guest
Hij stelt een vraag, ik geef antwoord, hij geeft niet eerst weer antwoord maar valt ipv daarvan aan etc. zulke dingen. Loopt ook heel de buurt tegen me op te stoken en te bedreigen. Krijg er een rare vibe van.
 

Deleted User - 487823413

Guest
Vind het wel grappig. Daarbij heeft iedereen toch zijn eigen vorm van humor? ;)
 
Reactiescore
1.893
Hij stelt een vraag, ik geef antwoord, hij geeft niet eerst weer antwoord maar valt ipv daarvan aan etc. zulke dingen. Loopt ook heel de buurt tegen me op te stoken en te bedreigen. Krijg er een rare vibe van.

Ongelooflijk, het niveau is hier wel heel drastisch gedaald.. Heb je nog meer tissues nodig of gaat het weer?
 

DeletedUser71618

Guest
Wat heeft prins of war eigenlijk misdaan? Ik snap het niet bepaald.

Behalve dat nu duidelijk wordt wat voor enorme noob het is weinig ja. Ik snap op zich wel waarom hij het graag hier wil laten lezen, beetje mooi propagandamateriaal tegen de nubs van .R.
 

DeletedUser62882

Guest
Cha-nnung Houd er niet van om mensen te os'en :(

Dream On Dreamer 17.03.16 14:20
Ik ben echt wat os nodig kan ik je stam joinen?

Chna-nung 17.03.16 14:23
LOL..

Dream On Dreamer 17.03.16 14:24
Ah mooi! stuur die invite maar

Chna-nung 17.03.16 14:26
schreef lol.. geen os

Dream On Dreamer 17.03.16 14:26
Ik hoop dat je wel door hebt dat dit een troll was

You^^ zei:
Deze stam is in het leven geroepen voor spelers die ook voorlopig solo in deze wereld willen spelen... dus geen stammassa's of continue om os willen roepen..
 
Reactiescore
1.167
Zoek je nog een ander mooi accountjen Robbin? :D
 

DeletedUser61161

Guest
Jup ja klopt! offensiefe start en dan genobled worden waneer je aan het werk bent.
Geen excuus ofso maar kon der weinig aan veranderen dus gewoon weer opniew proberen:)

je had mij nog gescout :D vond het wel lief hoor dat je me niet verder farmde ofzo :)
 
Reactiescore
1.167
Neh voorlopig nog niet. Eerst maar eens kijken wat ik van mijn eigen account kan maken:)
Mocht dat helemaal fout gaan dan ben ik wel geintereseerd:p

Ben je niet al geedeld dan? Je PMde me nog met dat je bang was. :D
 
Bovenaan