Algemene rapportjes

DeletedUser69459

Guest
Ik heb hen nap gegeven van 5dagen. Ik kan toch ook niet weken wachten en niet uitbreiden?

Muisbord vond het ook geen probleem dat ik hem aanviel, hij was er klaar voor en ging iets terugdoen. Helaas, heb ik niets gezien :(
 

DeletedUser77215

Guest
Zal toch wat troepen gekost hebben, vechten tegen zo'n lage moraal.
Vraag me af waarom je niet voor een moraalbreker gekozen hebt bij zo'n dorp? Kwestie van optimaal gebruik van je troepen.
 

DeletedUser74404

Guest
Zal toch wat troepen gekost hebben, vechten tegen zo'n lage moraal.
Vraag me af waarom je niet voor een moraalbreker gekozen hebt bij zo'n dorp? Kwestie van optimaal gebruik van je troepen.

Waarom zou je je mb dat laten doen? Ik zou het liever zelf doen als ie zulke troepen niet dodged, anders krijgt je mb die oda :d
 

DeletedUser77215

Guest
Waarom zou je je mb dat laten doen? Ik zou het liever zelf doen als ie zulke troepen niet dodged, anders krijgt je mb die oda :d

Omdat hij er veel minder troepen op zou verliezen.
Je wint dus tijd en grondstoffen, de twee dingen waar het spel om draait.

En wat heb je aan ODA? Is het soms cool om veel ODA te hebben? Spelen voor ODA is alles behalve efficiënt.
 

DeletedUser69459

Guest
Moraalbrekers gebruiken is tegen mijn principes. Zou je dan zeggen dat ik dom ben omdat ik er geen gebruik :eek:
 

DeletedUser69459

Guest
Als jij mensen wilt gebruiken en wilt profiteren daarvan, prima :eek:
 

DeletedUser4771

Guest
Omdat hij er veel minder troepen op zou verliezen.
Je wint dus tijd en grondstoffen, de twee dingen waar het spel om draait.

En wat heb je aan ODA? Is het soms cool om veel ODA te hebben? Spelen voor ODA is alles behalve efficiënt.

Je hebt ODA nodig voor aanzien want dan weten spelers dat je troepen kan verslaan:eek:
 

DeletedUser77215

Guest
Als jij mensen wilt gebruiken en wilt profiteren daarvan, prima :eek:

Profiteren?

Als een moraalbreker een dorp voor je cleart en jij hem in ruil daarvoor veilig stelt en hem overlevingskansen geeft, is dat dan profiteren?
Moraalbrekers zijn doorgaans spelers die te weinig actief zijn of te weinig ervaring hebben om mee te draaien aan de top.
Dan vind ik zo'n verbond een zuivere win-win situatie.

Je hebt ODA nodig voor aanzien want dan weten spelers dat je troepen kan verslaan:eek:

Aanzien? Please.

Vergelijk twee spelers met evenveel punten en een noemenswaardig ODA verschil, ik -en elke andere TW'er met een logisch verstand- denk dan toch dat diegene met het laagste ODA het efficiëntst gespeeld heeft. En daar draait het om.
 

DeletedUser4771

Guest
Vergelijk twee spelers met evenveel punten en een noemenswaardig ODA verschil, ik -en elke andere TW'er met een logisch verstand- denk dan toch dat diegene met het laagste ODA het efficiëntst gespeeld heeft. En daar draait het om.

Lieve schat. Ik maak een grapje. 100% met je eens en noob beargumentatie voor de ODA. Alleen de verslagen edels kan ik inkomen:p
 

DeletedUser69459

Guest
Als je de theoretische kant bekijkt us het allemaal mooi en wel, de praktijk is echter wel helemaal iets anders. Dd overlevingskansen van een moraalbreker, iedere speler weet dat die verhoogt worden met een half % ofzo, want ze worden meestal gewoon gedumpt na een tijd :rolleyes:

Tactisch zit het allemaal mooi in elkaar, maar bbs clusterfcken is in theorie ook een moooe tactiek ;)
 
Reactiescore
476
Hangt allemaal van de MB af, wij hebben op het moment echt goede mb's die niet staan te twijfelen als we wat vragen, en ze kunnen nog timen ook :D
 

DeletedUser77215

Guest
Moraalbrekers gebruiken is tegen mijn principes.

Als je de theoretische kant bekijkt us het allemaal mooi en wel, de praktijk is echter wel helemaal iets anders. Dd overlevingskansen van een moraalbreker, iedere speler weet dat die verhoogt worden met een half % ofzo, want ze worden meestal gewoon gedumpt na een tijd :rolleyes:

Dus je gebruikt principieel geen moraalbrekers maar toch weet je hoe het er in de praktijk aan toe gaat? Straf!

Misschien moet je het toch eens een kans geven en je zal ondervinden dat er wel degelijk goede MB's en MH's zijn.
 
Bovenaan