Top/flop Spelers

DeletedUser62508

Guest
Gelukkig maar dat we ook avdd hebben ^^

Kan je totaal net een leuke 2 onder 1 kap kopen in de grote stad :)

Becca, jij weet net zo goed als ik dat de dorpen die je vandaag hebt gepakt allemaal intern waren die freaker play geregeld heeft, en was 1 van de voorwaarden van zijn toetreding tot Devo. :)
 
Reactiescore
1.530
Ja Becca, doorsnee forum reaguurder hier is toch wel wat slimmer dan een doorsnee forum reaguurder op 't Devo forum....
 

DeletedUser17072

Guest
Becca, jij weet net zo goed als ik dat de dorpen die je vandaag hebt gepakt allemaal intern waren die freaker play geregeld heeft, en was 1 van de voorwaarden van zijn toetreding tot Devo. :)
Dat was het plan ja. Alleen als patty niet meewerkt dan maar op deze manier. Dus met andere woorden je conclusies kunnen de prullenbak in.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.530
Je kan niet klagen, je hebt er bijna meer dan mij.. :p

He jammer nu hap je niet! Nee, ben maar aan het dollen. Heb niet zoveel tegen interns, iedereen heeft het wel een keer ergens op een wereld en het is alleen maar mooi meegenomen toch?

Enige wat dan niet helemaal fair is is pronken met een nummer 1 positie terwijl je er niks voor hebt hoeven doen. Zeg niet dat Saté dat doet ;-)
 

DeletedUser27722

Guest
He jammer nu hap je niet! Nee, ben maar aan het dollen. Heb niet zoveel tegen interns, iedereen heeft het wel een keer ergens op een wereld en het is alleen maar mooi meegenomen toch?

Enige wat dan niet helemaal fair is is pronken met een nummer 1 positie terwijl je er niks voor hebt hoeven doen. Zeg niet dat Saté dat doet ;-)

Als je het zelf ontkracht dat ze er zelf mee pronken, waarom dat dan zeggen? :p
Lief dat je me de moeite uitspaart, maar dan nog, nummer 1 is nummer 1, los van interns, als dat nu altijd wordt afgezwakt.. (voor moest ik ze ooit inhalen, het zal dan weer onverdiend gaan zijn! :mad: :mad:)
 

DeletedUser

Guest
Tja maar wel een trieste manier van een nummer 1 staand account :).
Met enkel interns kan een simpele noob zelfs rang 1 halen..

Nummer 1 terwijl je vele intern werk heb verricht, dan hoor je niet op die plek thuis right !
 

DeletedUser61134

Guest
Ja die gekke patty kost ons nu eenheden en een bijlboost.
Had liever intern gehad en het besteed aan de stam :(

@Team Feunen:
Je moet even bij Sander vragen wat sarcasme is.
Die weet er alles van!
Hint: Saté heeft top 3 ODA.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Becca, jij weet net zo goed als ik dat de dorpen die je vandaag hebt gepakt allemaal intern waren die freaker play geregeld heeft, en was 1 van de voorwaarden van zijn toetreding tot Devo. :)

Ja, ik herinner mij vooral dat jij heel Freaker wou internen.:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ja die gekke patty kost ons nu eenheden en een bijlboost.
Had liever intern gehad en het besteed aan de stam :(

@Team Feunen:
Je moet even bij Sander vragen wat sarcasme is.
Die weet er alles van!
Hint: Saté heeft top 3 ODA.

Wie zegt dat ik het over Saté heb? ;).

Zei niet dat het hier aan de hand was hoor, maar het gebeurd wel regelmatig
 

DeletedUser61134

Guest
Wie zegt dat ik het over Saté heb? ;).

Zei niet dat het hier aan de hand was hoor, maar het gebeurd wel regelmatig

Ahja ik deel je mening ook.
Maar zoals je het verwoordde + het feit dat saté al een paar keer benoemd was kwam het over alsof het gericht naar ons was :p

My bad indien dit niet zo bedoeld was.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser77130

Guest
Die Saté kan internen dat is niet normaal.

Dat is een meid met sneller vingers man, maar die ODA komt niet vanzelf, hoor. :p

Becca, jij weet net zo goed als ik dat de dorpen die je vandaag hebt gepakt allemaal intern waren die freaker play geregeld heeft, en was 1 van de voorwaarden van zijn toetreding tot Devo. :)

Zo lang ik green prt screen zie staan op het AF heb je geen poot om op te staan, hoor.

Je kan niet klagen, je hebt er bijna meer dan mij.. :p

Die andere interner.... *kuch* verliest ff 20 dorpen op 22 uur tijd. Niet slecht, toch?
 

DeletedUser27722

Guest
Die andere interner.... *kuch* verliest ff 20 dorpen op 22 uur tijd. Niet slecht, toch?

Andere interner? Behalve de fusie met didi en wat dorpen van sexbomb en tinder 3 maand geleden is geen enkel dorp gratis geinternd?

En hoe zo verlies ik dorpen? Niet veel van gemerkt. :eek:

Wie ben jij feitelijk in error? Makkelijk oordelen over anderen (en nog foutief) als niemand het zelf weet.
Of je bent creaitvity en durft er wijselijk niet voor uitkomen, in that case, goeie zet. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61134

Guest
Axel bae, je moet nodig meneer LGW leren kennen ^^

Is een vriendelijke jongen in privé :)
 
Bovenaan