Algemene rapportjes

DeletedUser

Guest
0b65e66285fbfc17815a83e9b2fc469e.png


Edelen gaat trouwen ook stukken beter buiten de nachtbonus.
 

DeletedUser73132

Guest
Ironisch dat je dit gaat screenen. :eek:
Heb je nog wat meer aandacht nodig?
 

DeletedUser76215

Guest

DeletedUser

Guest
Ironisch dat je dit gaat screenen. :eek:
Heb je nog wat meer aandacht nodig?

Neuh, ik vind het ongelooflijk hypocriet dat Hans Fury afkraakt dat we in de nachtbonus aanvallen en vervolgens doet zijn stam precies hetzelfde. Of ik het nou screen of het uitleg, wat maakt het uit. Het is eerder Hans die eerder aandacht tekort had.
 

DeletedUser76215

Guest
Neuh, ik vind het ongelooflijk hypocriet dat Hans Fury afkraakt dat we in de nachtbonus aanvallen en vervolgens doet zijn stam precies hetzelfde. Of ik het nou screen of het uitleg, wat maakt het uit. Het is eerder Hans die eerder aandacht tekort had.

*badum tssss*
 
Reactiescore
7.918
Neuh, ik vind het ongelooflijk hypocriet dat Hans Fury afkraakt dat we in de nachtbonus aanvallen en vervolgens doet zijn stam precies hetzelfde. Of ik het nou screen of het uitleg, wat maakt het uit. Het is eerder Hans die eerder aandacht tekort had.

Gelukkig stabt Vissie niet.
 

DeletedUser62889

Guest
Ik raad je aan om int vervolg de vorige pagina eens te bekijken als deel wilt nemen aan een gesprek.

Maargoed zonder steken te geven, de ironie valt te begrijpen eenmaal je deze post gelezen hebt.

Hé Jorit, bedankt voor de heldere uitleg man!
 

DeletedUser75339

Guest
Meh, ik zie niet echt waarom dit onze fout zou zijn. Filip speelt al tijden niet meer op TBS en dat account staat pas sinds een paar dagen niet meer onder perma vv. Of de quote die je hier nu geeft is fake als de nete, of Filip spreekt een nap af met Nyade terwijl hij niet eens meer speelt en geeft dat niet eens ff door aan ons. Als hij dat niet doorgeeft aan ons, hoe moeten wij het dan weten :confused:. Eén van de vele redenen waarom ik die Filip nooit meer hoef te zien. Verschrikkelijk persoon.

Het is niet mijn fout dat jouw communicatie met je leden bagger is.
Eerst pathos , nu tbs maar nee het is zeker niet jullie fout :confused:

Ik had trouwens wekelijks contact met de 2 bespelers van theblackswan (rick en filip).
Ga jij serieus beweren dat het schenden van de nap die 2(!) weken geleden is afgesloten niet jullie fout is ?

B0uy6Sg.png


Filip is trouwens een aangenamere speler en leider dan jij bent.
Hij zou normaal nooit toestaan dat jullie mij met zijn account stabben.
Hij was een betere/fairdere leider voor oa pa. dan jij voor vitae/fury bent en geweest bent.

De volgende keer als je een nap afspreekt, meld het dan eventjes aan mij. Kunnen we er ook meteen weer voor zorgen dat dit niet meer gebeurt.

Dat ga ik zeker niet doen en wel om 2 redenen.
Enerzijds is het niet mijn schuld dat jij niet kan communiceren met je leden en anderzijds ben je gewoon een immoreel stuk vreten waar ik zo min mogelijk mee te maken wil hebben.

zeg mij dan zijn bovenstaande dorpen cf's van jullie mb of niet ?
[8/03/2016 21:01:01] Luuk | Lucky: Je hebt al 2 10k dorpen gekregen aan het front
[8/03/2016 21:01:05] Luuk | Lucky: Waarom zou ik in godsnaam nog meer geven?
[8/03/2016 21:01:40] Hans: Omdat bovenstaande dorpen net zo goed op immorele wijze zijn verkregen ?
[8/03/2016 21:01:51] Luuk | Lucky: Okey
[8/03/2016 21:01:51] Luuk | Lucky: Doei

Wat betreft die rapportjes: troependump. Kunnen we lekker kort over zijn. Bovendien zit jij constant dezelfde troep te doen op Gertje. Die rapportjes zitten we hier ook niet te posten.

Die "troep" die ik doe is 100 bijl met een edel op een leeg dorp sturen.
Van mij mag je die posten hoor ^^
Is toch wel iets anders dan 20+ clears in de nachtbonus gooien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Het is niet mijn fout dat jouw communicatie met je leden bagger is.
Eerst pathos , nu tbs maar nee het is zeker niet jullie fout :confused:

Ik had trouwens wekelijks contact met de 2 bespelers van theblackswan (rick en filip).
Ga jij serieus beweren dat het schenden van de nap die 2(!) weken geleden is afgesloten niet jullie fout is ?

B0uy6Sg.png


Filip is trouwens een aangenamere speler en leider dan jij bent.
Hij zou normaal nooit toestaan dat jullie mij met zijn account stabben.
Hij was een betere/fairdere leider voor oa pa. dan jij voor vitae/fury bent en geweest bent.



Dat ga ik zeker niet doen en wel om 2 redenen.
Enerzijds is het niet mijn schuld dat jij niet kan communiceren met je leden en anderzijds ben je gewoon een immoreel stuk vreten waar ik zo min mogelijk mee te maken wil hebben.

zeg mij dan zijn bovenstaande dorpen cf's van jullie mb of niet ?
[8/03/2016 21:01:01] Luuk | Lucky: Je hebt al 2 10k dorpen gekregen aan het front
[8/03/2016 21:01:05] Luuk | Lucky: Waarom zou ik in godsnaam nog meer geven?
[8/03/2016 21:01:40] Hans: Omdat bovenstaande dorpen net zo goed op immorele wijze zijn verkregen ?
[8/03/2016 21:01:51] Luuk | Lucky: Okey
[8/03/2016 21:01:51] Luuk | Lucky: Doei



Die "troep" die ik doe is 100 bijl met een edel op een leeg dorp sturen.
Van mij mag je die posten hoor ^^
Is toch wel iets anders dan 20+ clears in de nachtbonus gooien.

Ik kan er niks aan doen dat Filip te bagger is om normaal met mij te communiceren. Zolang jij enkel en alleen mijn Skype gebruikt om te janken dat we allemaal botters zijn en je dorpen van ons wilt omdat je wij immoreel zouden spelen, zul je geen normaal antwoord van mij krijgen. Neem een voorbeeld aan Bart-Jan, daar kun je tenminste nog normaal mee praten, ondanks het feit dat we tegenstanders zijn. Is niet zo heel erg moeilijk.

Overigens kun je wel gewoon een normaal antwoord van me verwachten als je zoiets dergelijks als een nap doorgeeft. Ik zie geen reden voor jou om dat niet te doen. Het is niet alsof het zoveel tijd kost.

Gelukkig stabt Vissie niet.

De persoon die die aanvallen heeft gegooid heeft misschien gestabt, maar niet opzettelijk. Is ook wel wat waard.
 

DeletedUser75339

Guest
Ik kan er niks aan doen dat Filip te bagger is om normaal met mij te communiceren. Zolang jij enkel en alleen mijn Skype gebruikt om te janken dat we allemaal botters zijn en je dorpen van ons wilt omdat je wij immoreel zouden spelen, zul je geen normaal antwoord van mij krijgen. Neem een voorbeeld aan Bart-Jan, daar kun je tenminste nog normaal mee praten, ondanks het feit dat we tegenstanders zijn. Is niet zo heel erg moeilijk.

Overigens kun je wel gewoon een normaal antwoord van me verwachten als je zoiets dergelijks als een nap doorgeeft. Ik zie geen reden voor jou om dat niet te doen. Het is niet alsof het zoveel tijd kost.

Misschien heb je het niet gezien , maar niet enkel filip was bij die besprekingen.
Als ik 2 weken geleden afspraken maak met 2(!) spelers van een account , mag ik toch verwachten dat die niet bij de eerste de beste gelegenheid door het raam worden gegooid

En ja ik moet wel bij jou komen "janken" omdat quasi elk van jullie frontaccounts ons al heeft belazerd.
Dus als ik vraag om dorpen als deze terug te geven :

Od7eiC3.png


iBGywYw.png


Krijg ik dit terug :

[8/03/2016 19:40:20] Hans:Zouden wij dan de oorspronkelijke cf's terugmogen nu , zeker aangezien jullie steef nog gewoon gebruiken ?

522|455
511|454

heb ik het dan over
[8/03/2016 19:53:44] Luuk | Lucky: Enige manier hoe jullie dorpen kunnen pakken is door hier bij mij te komen zeuren?
[8/03/2016 19:53:48] Luuk | Lucky: Nee Hans, je krijgt niks meer

Ik kan ook geen normaal antwoord van je krijgen als ik cf's terugvraag , dus nee met gevalletjes als jij heb ik liefst zo min mogelijk contact.
Proficiat aan bart-jan omdat hij er zich wel kan overzetten , maar ik blijf toch het liefst ver weg.
 

DeletedUser75339

Guest
Houden zo als je je constant in de slachtofferrol neerzet en je jezelf als een schijnheilig kindje neerzet.

Houdoe hè

Geen inhoudelijke reactie ?

Was te verwachten ...

Vrij typisch dat je zelf elke keer als je geen weerwoord hebt in je clownrol kruipt .
 

DeletedUser

Guest
Geen inhoudelijke reactie ?

Was te verwachten ...

Vrij typisch dat je zelf elke keer als je geen weerwoord hebt in je clownrol kruipt .

Deze discussie hebben we al 100x gevoerd. Je hebt 2 10k dorpen gehad die op een normale manier verkregen waren en binnen de afspraken vielen. Veel beter dan dat 5k dorp waar je nu over zeikt. Maar het is nooit genoeg. Waarom in de hell zou ik je meer geven?

Goedzo Luuk! Echt topwerk

Aandacht nodig, Steven?
 

DeletedUser75339

Guest
Deze discussie hebben we al 100x gevoerd. Je hebt 2 10k dorpen gehad die op een normale manier verkregen waren en binnen de afspraken vielen. Veel beter dan dat 5k dorp waar je nu over zeikt. Maar het is nooit genoeg. Waarom in de hell zou ik je meer geven?



Aandacht nodig, Steven?

Pathos heeft nog altijd gestabt hoor , dat we de 2 cfs terugkrijgen , maakt niet dat je de hele afspraak nog altijd maar zomaar kan weggooien.
Die dorpen van steef00 zijn loepzuivere cf's en jouw argument dat we ze niet terugkrijgen is omdat we die 2 cfs van pathos al hebben teruggekregen :confused:
 

DeletedUser

Guest
Pathos heeft nog altijd gestabt hoor , dat we de 2 cfs terugkrijgen , maakt niet dat je de hele afspraak nog altijd maar zomaar kan weggooien.
Die dorpen van steef00 zijn loepzuivere cf's en jouw argument dat we ze niet terugkrijgen is omdat we die 2 cfs van pathos al hebben teruggekregen :confused:

Voor die stab heb je een nap van 2 weken gekregen met Pathos en een nap van 3(?) dagen met heel Vitae. Dat terwijl er al een stuk of 1,5k clears onderweg waren naar Vissie. Ik heb er een massa voor afgelast. Als dat niet was gebeurd was Vissie nu al van de kaart af en niet pas over 2 weken. Die 2 cf's kreeg je terug voor dat gebeuren met Steef.

Dus opnieuw, wat heb je te zeuren?
 
Bovenaan