Praattopic

DeletedUser60435

Guest
En de leegloop blijft maar duren... Na Goossens in november en Drumfanfare begin december is het nu de beurt aan Krikie009... PHX en Mercy, zullen jullie nog iets betekenen of gaan jullie mee met de overige leden vraag ik me af...
 

DeletedUser

Guest
Met gepast leedwezen hebben wij kennis genomen van het definitief verdwijnen van Robin Hood van deze wereld.
Met het barbaren van hun laatste lid, Soldier of Battle, is een eind gekomen aan deze roemruchte stam, die voor eeuwig recordhouder zal blijven met 6764 stamveranderingen.

R.I.P.

Hahaha, Robin Hood was een pracht van een massastam. Ik herinner me nog uitstekend het begin van deze wereld. Wereld 12 was (is!) een prachtige wereld. Ik vraag me af wanneer de strijd beslecht zal worden.
 

DeletedUser76925

Guest
Total New viel mee maar is zo lang geleden :eek:


Ik ben trouwens niet de originele twilightzone daarom dat ernaast nog iets staat xD

Maar twilightzone is weg uit de stats :(

Ik ben trouwens timothy demyttenar maar dat account is verwijderd dus ik kan er niet meer op.
 

DeletedUser36291

Guest
Komt het einde dan nu toch in zicht?

Mercy krijgt er (helaas) nogal van langs...

W12 Psycopathic Doll Mercy
W24 ayslinn Tanken (winnaar)
 
Reactiescore
0
was zelfs een tijd dat rh dreigde te stoppen en optegeven mooi dat het niet gebeurt is:cool:
Dan moet ik je toch teleurstellen: ~R.H~ heeft het uiteindelijk toch opgegeven en is nu definitief ten grave gedragen :D
 

DeletedUser36291

Guest
Mercy, Mercy, Mercy,

nu Wandex ook weg??

wow....

W12 Psycopathic Doll Mercy
W24 ayslinn Tanken (winnaar)
 

DeletedUser60435

Guest
Dan moet ik je toch teleurstellen: ~R.H~ heeft het uiteindelijk toch opgegeven en is nu definitief ten grave gedragen :D

Is te zien hoe je het bekijkt he Magnar... Wij (RH) hebben niet opgegeven maar zijn tot inkeer gekomen dat het einde van W12 in zicht was en dat we dan maar als 1 (nieuwe) stam voort gingen gaan ipv met 2-3 afzonderlijke... Tenslotte waren we dan ook al BG's dusja... Is hetzelfde met PHX en WIC gebeurd die naar Mercy gegaan zijn... Een eindstrijd tussen de 2 laatste/ grootste stammen... Alhoewel er op dit moment niet veel sprake is van een strijd maar enkel van opgevers aan jullie kant wat wel heel jammer is naar mijn opinie...

Wandex net opgegeven, wie is de volgende... Ik gok op Harryho...

Jammer dat W12 zo moet eindigen en dat meen ik...
 

DeletedUser

Guest
Is te zien hoe je het bekijkt he Magnar... Wij (RH) hebben niet opgegeven maar zijn tot inkeer gekomen dat het einde van W12 in zicht was en dat we dan maar als 1 (nieuwe) stam voort gingen gaan ipv met 2-3 afzonderlijke... Tenslotte waren we dan ook al BG's dusja... Is hetzelfde met PHX en WIC gebeurd die naar Mercy gegaan zijn... Een eindstrijd tussen de 2 laatste/ grootste stammen... Alhoewel er op dit moment niet veel sprake is van een strijd maar enkel van opgevers aan jullie kant wat wel heel jammer is naar mijn opinie...

Wandex net opgegeven, wie is de volgende... Ik gok op Harryho...

Jammer dat W12 zo moet eindigen en dat meen ik...

Je mag van geluk spreken dat je het einde mee mag maken. :p
 

DeletedUser36291

Guest
Jammer en toch verrassend, hoewel al een tijd aan het verliezen natuurlijk.

Strijd was toch al gestreden, dit versnelt het alleen maar.

W12 Psycopathic Doll Mercy
W24 ayslinn Tanken (winnaar)
 

DeletedUser64230

Guest
Als iemand weet wie er op Weet nie spelen, zou die mij kunnen contacten op skype? (Of de spelers zelf)
Zelf als iemamd de mogelijkheid kan bieden heb account te contacten melden aub!

Kayozkr@live.nl
 

DeletedUser77603

Guest
heey w12 leden, hier een oud speler (Angelo1604) hoe gaat het nog bij jullie? beetje stil hier.....
 

DeletedUser77936

Guest
Zijn er nog oud W12 leden die actief zijn op w59? Wij zouden graag weer willen spelen met oude bekenden.
 
Bovenaan