Top/flop stammen

Reactiescore
1.015
Ik zet hem open. Zie ik dat het topicgerelateerd is, blijft hij open. Bij overmatige spam zal hij weer toe gaan.

Veel plezier!
 

DeletedUser27011

Guest
IMO, Kifesh ziet er een toppertje uit ;-).
Hebben ook meteen de nummer UNO van de wereld in hun stam :eek:.


****Edit: Ik ben niet aansprakelijk voor de gevolgen van deze uitspraak.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27011

Guest
Hé, hij heeft er toch gestaan é.
Dat kunnen wij momenteel nog niet zeggen ;-).
 

DeletedUser70435

Guest
jrcubdrflqr.png


The history of the rubber duck is linked to the emergence of rubber manufacturing in the late 19th century. The earliest rubber ducks were made from harder rubber.

Sculptor Peter Ganine created a sculpture of a duck in the 1940s, then patented it and reproduced it as a floating toy, of which over 50,000,000 were sold.

Jim Henson popularized rubber ducks in 1970, performing the songs "Rubber Duckie" and "DUCKIE" as Ernie, a popular Muppet from Sesame Street. Ernie frequently spoke to his duck and carried it with him in other segments of the show. On a special occasion, Little Richard performed the song.

C.W. McCall's hit song Convoy, (and the movie and novel it inspired) are narrated from the viewpoint of a character who replaced the bulldog hood ornament on his Mack truck with a bathtub toy and used the on-air handle of "Rubber Duck".

wnd_160c36eb76f0ce3fb26009e0450eb271.jpg

Vandaag is het zo ver, ook ik ben op Casual 3 gestart en ben weer terug met mijn stam die ik op Casual 2 begon. Daar destijds gestopt vanwege een reden die ik me niet meer kan herinneren, maar deze Casual hebben we grootse plannen. Een nieuwe oude stam, met vers bloed, we gaan een leuke tijd tegemoet op deze wereld. Wij, Fire Breathing Rubber Duckies, d'n enige echte!

Zoals bij sommigen bekend is zijn we al in Taiwan en Hong Kong geweest. Hier hebben we de stad onveilig gemaakt,

130924135533-taiwan-duck-3-horizontal-large-gallery.jpg

Maar ook vrienden gemaakt,

Rubber%20Duck%20Taiwan%20022.jpg

Nu zijn we hier op Casual 3 en gaan we vooral plezier maken. Ik hoop op wat mooie strijden ook natuurlijk.

Alle stammen, veel succes op Casual 3!

[video=youtube;Mh85R-S-dh8]https://www.youtube.com/watch?v=Mh85R-S-dh8[/video]
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
jrcubdrflqr.png




wnd_160c36eb76f0ce3fb26009e0450eb271.jpg

Vandaag is het zo ver, ook ik ben op Casual 3 gestart en ben weer terug met mijn stam die ik op Casual 2 begon. Daar destijds gestopt vanwege een reden die ik me niet meer kan herinneren, maar deze Casual hebben we grootse plannen. Een nieuwe oude stam, met vers bloed, we gaan een leuke tijd tegemoet op deze wereld. Wij, Fire Breathing Rubber Duckies, d'n enige echte!

Zoals bij sommigen bekend is zijn we al in Taiwan en Hong Kong geweest. Hier hebben we de stad onveilig gemaakt,

130924135533-taiwan-duck-3-horizontal-large-gallery.jpg

Maar ook vrienden gemaakt,

Rubber%20Duck%20Taiwan%20022.jpg

Nu zijn we hier op Casual 3 en gaan we vooral plezier maken. Ik hoop op wat mooie strijden ook natuurlijk.

Alle stammen, veel succes op Casual 3!

[video=youtube;Mh85R-S-dh8]https://www.youtube.com/watch?v=Mh85R-S-dh8[/video]

stuur maar invite
 

DeletedUser76153

Guest
jrcubdrflqr.png




wnd_160c36eb76f0ce3fb26009e0450eb271.jpg

Vandaag is het zo ver, ook ik ben op Casual 3 gestart en ben weer terug met mijn stam die ik op Casual 2 begon. Daar destijds gestopt vanwege een reden die ik me niet meer kan herinneren, maar deze Casual hebben we grootse plannen. Een nieuwe oude stam, met vers bloed, we gaan een leuke tijd tegemoet op deze wereld. Wij, Fire Breathing Rubber Duckies, d'n enige echte!

Zoals bij sommigen bekend is zijn we al in Taiwan en Hong Kong geweest. Hier hebben we de stad onveilig gemaakt,

130924135533-taiwan-duck-3-horizontal-large-gallery.jpg

Maar ook vrienden gemaakt,

Rubber%20Duck%20Taiwan%20022.jpg

Nu zijn we hier op Casual 3 en gaan we vooral plezier maken. Ik hoop op wat mooie strijden ook natuurlijk.

Alle stammen, veel succes op Casual 3!

[video=youtube;Mh85R-S-dh8]https://www.youtube.com/watch?v=Mh85R-S-dh8[/video]

Dit ziet er wel een topstam uit op dit moment. Ik hoop dat je de wereldwinst haalt Bram ^^
Moest ik een stam kiezen die er het beste uit ziet, is het deze.
 
Bovenaan