Spotprenten

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Here you are

46dc479252.jpg
 

DeletedUser

Guest
We weten allemaal dat Vitae een stam is met perspectief. Brede groeimogelijkheden, optimistische kijk en vooral toekomstgericht. TheBlackSwan had een groeivoorstel gedaan aan bassienw terwijl hij vrolijk zijn stamgenoten zat aan te vallen. Hij had gelukkig wel het fatsoen om de persoon die hij aanviel zijn eigen groeiruimte te geven. Afijn, zeer prettig onderhandelen wanneer iemand je stamgenoot aanvalt maar wel het een en ander van jou wil hebben. Dat zal bassienw destijds ook ongetwijfeld hebben gedacht, geen wonder dat hij met Seau. in zee is gegaan. Ik heb in ieder geval de vrijheid genomen om TBS zijn voorstel te reconstrueren een week later.

Aanschouw het perspectief van Vitae in volle glorie. Tussen haakjes, let ook vooral op dat groene stukje, dat is ancient tomahawk. Ik blijf het optimistisch vinden, die groeistrook van mashup voor 4 dorpjes.
7b0bcc23c2e5645ee30de0789ebfab0d.png


Wat butthurt pm's zijn ook nooit verkeerd:
c0f8704faf5026b8b340bf8e775d3987.png


234c90d2529a4ae351fabb6b7836bf57.png
 

Deleted User - 24028

Guest
Onder welke noemer wil je het dan scharen?

Nou dat lijkt mij gewoon een post voor in een gewoon topic, maar zo leeft dit topic natuurlijk wel weer op :D

Moest ik nu een foto maken van mijn kaartje en dat in combinatie met jouw 'ik ben goed' posts hier plaatsen zou dat ook een spotprent zijn hoor. Zelfde principe :D

Dat zou inderdaad een spotprent voor jou zijn, waar je meteen aan kan zien dat zo lang ik speelde jij niet eens durfde aanvallen, laat staan dorpen kon edelen en sinds dat ik gestopt ben je het ineens wel doet xD
 

DeletedUser3435

Guest
Dat zou inderdaad een spotprent voor jou zijn, waar je meteen aan kan zien dat zo lang ik speelde jij niet eens durfde aanvallen, laat staan dorpen kon edelen en sinds dat ik gestopt ben je het ineens wel doet xD
Oh juist want FU valt al niet ongeveer 2.5 week aan, niet mijn fout dat jij een verdwijntruc doet. :D Haha ga jij maar lekker wegrennen Warre, en stop alsjeblieft met je grote mond want 'niemand' neemt je nog serieus als speler. Buiten wat op een belachelijk scriptje te rammen heb je niks gedaan en stel je niks voor.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 24028

Guest
Oh juist want FU valt al niet ongeveer 2.5 week aan, niet mijn fout dat jij een verdwijntruc doet. :D Haha ga jij maar lekker wegrennen Warre, en stop alsjeblieft met je grote mond want 'niemand' neemt je nog serieus als speler. Buiten wat op een belachelijk scripte te rammen heb je niks gedaan.

Je valt al 2.5 week het achterland aan ja, met minimaal aantal aanvallen, geen edels etc. Aan 100 aanvallen op 1 dorp btw ook nog :eek: Maar voel je vooral goed omdat je nu dorpen kan pakken en door jezelf wijs te maken dat ik ben gaan lopen en dat jij een topspeler bent...
 

DeletedUser3435

Guest
Je valt al 2.5 week het achterland aan ja, met minimaal aantal aanvallen, geen edels etc. Aan 100 aanvallen op 1 dorp btw ook nog :eek: Maar voel je vooral goed omdat je nu dorpen kan pakken en door jezelf wijs te maken dat ik ben gaan lopen en dat jij een topspeler bent...
Ja en daar had je uiteindelijk toch geen tijd meer voor? Ill Burattinaio deed ook niet veel meer en toch kon jij de druk niet aan. :D Edels waren nodig voor andere doeleinden, ik wist wel dat je weinig voorstelde maar dat je al zo vroeg ging rennen had ik nooit verwacht. Oh maar Warre denk je nu echt dat ik mezelf een topspeler vind omdat jij bent gaan rennen? Ik heb al tegenover spelers gestaan die wel 100x zo goed zijn, laat staan dat ik me goed voel over een scriptnerdje dat alleen maar aanvallen spammed.
 

DeletedUser3435

Guest
Jullie zijn allemaallll welkom! Alleen moet je wel eventjes een script ontwikkelen zodat ik overtuigd ben van je skills. :cool:
 

Deleted User - 24028

Guest
Beter geen skills maar wel een script dan beiden niet, toch krepox ! ;)
 
Bovenaan