Met welke 10?

DeletedUser44415

Guest
1. Farmox

Beest in het starten, verdere kwaliteiten zijn ook erg goed. Enkel erger je hem beter niet als co, of je bent je account kwijt :p.

2. Vito Corleone

Een gozer waar ik goed mee kan praten (vooral in de late uren :D). Zijn inzicht in het spel is erg goed, maar als stamgenoot kom je beter niet in discussie met hem :D.

3. Perfect Hatred

Speler waar ik goed mee kon lachen in het verleden. Nu is hij wat ouder geworden, & zit veel naakt voor zijn pc :rolleyes2:, anders qua spelkwaliteit en propaganda is hij heel wat gevorderd & zou wel nog eens leuk zijn bij hem in de stam te zitten.

4. team Noire

Sowieso hebben ze een gouden team met prachtige uurregeling. Alle spelers zijn kwalitatief niet enkel goed, het zijn ware toppers waar je niet graag naast ligt. :D

5. Zaeres

Niet dat ik weet of hij ook op noire zit ofzo, vandaar zet ik hem uitzonderlijk. Propaganda-beest & ook veel goede verhalen over gehoord. Heeft ook de tw-championship gewonnen onder zijn leiding. Wie wilt er nou niet?

6. Segg

Ook zoals zaeres heb ik veel goede verhalen gehoord, mits hij actief is. Op aanvallend & defensief gebied een beest in het spel. Zou eens leuk zijn om hem bezig te zien & de verhalen ik hoorde waar te maken.

7. Robbeke


Een bescheiden oudspeler waar ik me mee kan vinden op het AF. Neutraal bij elke situatie & blijkbaar drinkt die ook graag eens een pint of 2 :D.

8. Martin


Met een spammer als hij is er altijd leven in de stam.

9. team Definition of Insanity

Net als martin is deze team echt hilarisch om in de stam te hebben. Ook doen ze het vrij goed op W42, dus lijkt me nog eens leuk om hun in de stam te hebben.

10. Mount cristus dinges (wouter)

Voor hij gestopt was, een uitstekende speler waar vele spelers enorm veel respecteerde. Ook een koppige propagandanerd waardoor die meestal het laatste woord kreeg. :D
 
Reactiescore
661
7. Robbeke[/U]

Een bescheiden oudspeler waar ik me mee kan vinden op het AF. Neutraal bij elke situatie & blijkbaar drinkt die ook graag eens een pint of 2 :D.


10. Mount cristus dinges (wouter)

Voor hij gestopt was, een uitstekende speler waar vele spelers enorm veel respecteerde. Ook een koppige propagandanerd waardoor die meestal het laatste woord kreeg. :D


Meer dan twee moeten het dan ook niet worden. Ik ben zo ene die er eigenlijk totaal niet tegen kan.

Je kan Wouter niet anders dan het laatste woord geven, hij blijft toch doorgaan. Heb ik zelf ook al mogen ondervinden.

Mooi lijstje trouwens, zitten vrij veel aangename mensen in.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Ik heb zo mijn momenten.
 

DeletedUser69389

Guest
Naast mijn eigen team wat al geweldig zat is nog een aantal andere aapjes.

1: Fluffybut IDC wat de reputatie van de naam is, maar met Richard, Michel en die andere Lorenzo? Zit er nu een goed team op. Althans de eerste twee dan, want daar weet ik het van. Deze twee broers vormen een ijzersterke tandem en waren voor mij geweldige stamleden en stamgenoten op 37 die altijd meedachten toen ik leider was en daarvoor ook al. Handelen in belang van de stam en vernielden op die wereld de ene na de andere vijandelijke speler. Richard heeft zich daarnaast op W36 ook goed bewezen en ik wil deze tijgers dan ook gewoon in mijn stam hebben.
2 Noire: Meerdere werelden prettig samengespeeld met Laurens en ik mis het wel een beetje dat onze samenwerking zo abrupt is gestopt door de ban op 43:( Vormden een goed team op dus die meerdere werelden en is echt een toppertje, al moet die niet steeds beginnen over hoe lekker zijn vriendin wel niet is.:mad::mad::mad:´
Jeremy zou ik ooit co van worden, maar doordat die lambal opeens inactief werd vergat die met de hamer erop te slaan en wil nu wel eens echt zien of die woorden over hem waar zijn, want toen ik W42 speelde was die helaas al gestopt.
Jordi aantal werelden gezien en is een meesterlijk leider die ik ook van mijn stam unaniem aan het stuur zou willen zetten van mijn stam.
Die Sam ken ik niet echt, maar oogt gezellig.:cool:
3 MyWayOrTheHardWay: Geweldig team, echt gezellig, maar ook echt teamspelers pur sang. Thomas met name is een toppertje en was echt 1 van de trekkers op 42. Je zag nog eens extra wat voor een impact hij had toen hij er niet meer was.:( Je miste zijn inzicht, strategie, mening en zoveel meer.
4 Vestige: Een uitgebalanceerd team met veel capaciteiten. Maick moet dan aangesteld worden als propagandakanon en schenenschopper.:p Daarnaast hebben we met Mien meteen de stamnoob.:cool:
5 Vrolijk Badschuim666: Rogier een aantal malen meegemaakt en ook als een prettige medespeler ervaren van het acc wat ik beheerde op W42 en wil hem gewoon in mijn stam hebben. Ik weet dat sommigen wel eens kritiek op hem hebben en dat het een egoïst zou zijn en bla bla, maar op classic 8 intensief als buren samengewerkt en ook daar gezien wat hij over had voor ons als stam en kan een absolute meerwaarde vormen wanneer hij actief is.
6 Krondor: De andere speler ken ik niet, maar Bjarne ken ik intensief van CL8 als eerst buurman en stamgenoot en later als accgenoot op Il Vigilante en wil onze relatie graag uitbouwen. Op TWCup bewees hij zich als vakkundig leider en Bjarne beschikt naar mijn inziens over het totaalpakket.
7 .Sick Individuals: Stuk voor stuk geweldige kerels waar je heerlijk mee kunt lachen en allemaal is het eerst de stam en dan het acc. Kunnen velen een voorbeeld aan nemen.
8 Johnny Bravo: Kaj ken ik niet, maar Joren wel van 22, 39 en 42 en wat een geweldige speler is het en ik kan me geen stam indenken op een wereld zonder hem als hij erin speelt en ik die stam zou mogen formeren.
9 Keepers of Hell: Alle drie geweldige kerels en ken ook hen van meerdere werelden. Niet per definitie op skills gekozen:p Maar zijn gewoon gezellige kerels en ook met hen kun je heerlijk lachen. Je kunt nog zulke toppers hebben zonder een goede sfeer geen goede stam.
10 FeroliciouZ: Ik denk de grote onbekende hier voor velen, maar ik vind het geweldige buren en ook al ken ik ze nog niet supergoed ben ik heel erg benieuwd wat we samen kunnen bereiken en mochten ze nog tips willen hebben kunnen Lennart en ik die natuurlijk wel geven.:cool:

Speciale vermelding voor Fault als het lid dat de interns regelt voor ons.

Ik weet dat ik sommige misschien tekort doe en sommige misschien ben vergeten. Ik heb alleen gekozen voor accounts waarvan ik 100% de bemanning wist en ik wilde niet op AF Namen afgaan. Daarnaast zit ik natuurlijk aan de restrictie van de 10 accounts, maar hoe dan ook zou ik een ieder in mijn stam willen welke ik ook als zodanig heb omschreven in mijn Golden Awards lijstje van laatst.;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.303
zwak
 
Reactiescore
372
4 Vestige: Een uitgebalanceerd team met veel capaciteiten. Maick moet dan aangesteld worden als propagandakanon en schenenschopper.:p Daarnaast hebben we met Mien meteen de stamnoob.:cool:

[23:13:16] Damien: henry
[23:13:19] Damien: stuur in pm nar christie
[23:13:25] Damien: dat als martijn me nog een keer stamnoob noemt
[23:13:28] Damien: dat ie ze tanden kan rape
[23:13:30] Damien: rapen
 
Reactiescore
510
Arme Damien :O
 
Reactiescore
1.168
9 Keepers of Hell: Alle drie geweldige kerels en ken ook hen van meerdere werelden. Niet per definitie op skills gekozen:p Maar zijn gewoon gezellige kerels en ook met hen kun je heerlijk lachen. Je kunt nog zulke toppers hebben zonder een goede sfeer geen goede stam.

Senkjoe :D
 
Bovenaan