Stabtopic

DeletedUser4900

Guest
Heel jammer dat sommige personen toch ineens kunnen veranderen en hele dwazen dingen zeggen en doen.
Kende SJG van W36 en vond het toen een waardige tegenstander, dus was ook zeer verbaasd dat dit gebeurde.

Denk dat zijn TW carrière wel over is en hij beter een andere accountnaam kan nemen om nog op andere werelden te kunnen spelen.

Compliment voor de leiding van SIQ voor hun reactie en actie.
 
Reactiescore
1.853
SJG is zijn boekje te buiten gegaan en dit zal einde wereld zijn, in SIQ zal hij uiteraard niet meer welkom zijn ;)
Ook ik wil namens SIQ excuses aanbieden voor het door SJG vertoonde gedrag.

Hij is inmiddels uit de stam en zal bij ons ook geen plekje meer krijgen, verder raad ik iedereen aan om hem uit je skype contact personen lijst te verwijderen. Er doen wat rare verhalen de ronde..

Hmm dan zal ik dat eens doen. Wel de complimenten naar hoe jullie dit hebben aangepakt.
 

DeletedUser76894

Guest
Beste,

wat ik hier lees is niet goed :(

ik ben de 2de speler die op het account van SJG speelt,
het account is opgericht door Rhino...

heb jaren gespeeld onder andere namen, ben geen skyper, heb alles altijd via de mail gedaan...

Ikzelf had/heb geen flauw idee wat er allemaal afgesproken werd door Bram.

Bram contact mij of ik hem als co wou, hij heeft op wereld 36 ook meegespeeld op het account Bullas...

ben zelf een eerlijke speler, en heb al heel wat meegemaakt met TW,
de leden op w36 kunnen dat beamen.....

Ikzelf zit er aan te denken om dit account te verwijderen, dat iemand zo een account om zeep kan helpen,
ben ik zekers niet blij mee....

het enigste wat ik zag vanmorgen van Bram was :
Gestabbed door siq.
Ik stop


en toen kreeg ik deze AF link en eerlijk, ben me rot geschrokken...

Inmiddels ww al veranderd en denk erover om op delete te gaan.
want, dit hebben anderen niet verdiend om zo behandeld te worden door BRAM...


Mvg
Spijtige Joe: Bert
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
241
Heel jammer voor je account, je bent zelf verantwoordelijk wie je op je account neemt.
Vreemd dat ik Bram niet kende van Bullas aangezien dat mijn account was, moet daar wel bij zeggen dat ik w36 niet speelde. Maar heb nooit van Mario gehoord dat er een Bram speelde.

Echter nam jij zelf deel aan de stab in wording tegen erikd47, met de belofte dat jij zou regelen dat hij in SIQ zou komen als hij een aantal dorpen aan jullie zou geven :eek:

Kregen alle mededelingen doorgestuurd, waarin jij zeker deel nam aan het gesprek. Dus neem de rest van je post ook als een korreltje zout.
 

DeletedUser76894

Guest
Wtf is dit.... dat was Bram!

ik weet dat ik voor mijn account verantwoordelijk ben... daarom betuig ook mijn SPIJT..... op een nette manier.... zoals ik altijd al gespeeld heb!!!

Dan was het een andere account op w36 waar hij op gespeeld heeft...

Als jij mij als persoon Bert nog verder de grond in moet gaan boren, dan zegt dat ook al genoeg over jouw!

Ik heb hier niets mee te maken!!!

heb erik gevraagd om dat bericht aan mij door te sturen, aangezien het al verwijderd is...

jij mag het ook doorsturen naar mij!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
241
Tja als bram, "Groeten Bert" onder zijn pm's zet wordt het wel lastig.
Zou alleen niet weten waarom Bram dat zou doen, toen er van de stabs nog niets bekent was.
 

DeletedUser77140

Guest
Heel jammer voor je account, je bent zelf verantwoordelijk wie je op je account neemt.
Vreemd dat ik Bram niet kende van Bullas aangezien dat mijn account was, moet daar wel bij zeggen dat ik w36 niet speelde. Maar heb nooit van Mario gehoord dat er een Bram speelde.

Echter nam jij zelf deel aan de stab in wording tegen erikd47, met de belofte dat jij zou regelen dat hij in SIQ zou komen als hij een aantal dorpen aan jullie zou geven :eek:

Kregen alle mededelingen doorgestuurd, waarin jij zeker deel nam aan het gesprek. Dus neem de rest van je post ook als een korreltje zout.
]

Ben pas nieuw hier, ben begonnen op deze wereld en speel nauw samen met SJG. Er zaten naar mijn weten meerdere spelers op het account, namelijk Bram en Bert en later Rick. Ik heb de afgelopen tijd veel contact gehad met het account SJG en er is duidelijk verschil te maken tussen de spelers. Aangezien Bram altijd een driftkikker was die niet normaal een Nederlandse zin kon typen, en Bert die gewoon een toffe peer is, goed mee te samenwerken valt en een eerlijke speler is.

Naar mijns inzien is dit een geval van een losbandige CO die het account om zeep helpt, aangezien ik ook benaderd ben met de vraag om Erikd47 uit te spelen, dit dus door Bram.

Mvg,

Mega

EDIT:

Tja als bram, "Groeten Bert" onder zijn pm's zet wordt het wel lastig.
Zou alleen niet weten waarom Bram dat zou doen, toen er van de stabs nog niets bekent was.

Gezien de aard van het beestje "Bram" verbaasd me dit juist helemaal niets. Het is een smerige rat die alles doet om zijn gewin te halen, zoals we al kunnen zien aan al het bewijs.
 

DeletedUser77141

Guest
Hevig geschokt zijn ook wij van de actie die bram heeft gedaan op SJG.
Wij distantiëren ons net zoals de rest van de stam van al zijn uitlatingen richting anderen.

Wij hopen dat Bert in overige werelden geen hinder zal ondervinden van acties van zijn co.
Toch is hij zelf verantwoordelijk voor het aannemen van co-spelers en mede-verantwoordelijk voor bram zijn handelingen.

Ik kan mij niet voorstellen dat Bert niks heeft meegekregen van de vele igm wisselingen die vanaf zijn account gedaan zijn met overige spelers, soms zelfs uit zijn naam. Wanneer hier tijdig aan de bel getrokken was had een debalce als dit in de kiem gesmoord kunnen worden of zelfs voorkomen. Wij hopen dat w46 en overige werelden verder van dit soort praktijken gespaard blijft en fair play, plezier en respect weer terug keren.
 
Reactiescore
241
Wtf is dit.... dat was Bram!

ik weet dat ik voor mijn account verantwoordelijk ben... daarom betuig ook mijn SPIJT..... op een nette manier.... zoals ik altijd al gespeeld heb!!!

Dan was het een andere account op w36 waar hij op gespeeld heeft...

Als jij mij als persoon Bert nog verder de grond in moet gaan boren, dan zegt dat ook al genoeg over jouw!

Ik heb hier niets mee te maken!!!

heb erik gevraagd om dat bericht aan mij door te sturen, aangezien het al verwijderd is...

jij mag het ook doorsturen naar mij!!

Bram had in de stam chat medegedeeld dat hij op Bullas had gespeeld.

Je hebt een unieke manier van het formulier van je berichten Bert, of zal ik je Bram noemen :rolleyes:
 

DeletedUser76894

Guest
als er mededelingen weg gegooid worden, kan ik niet zien wat er gebeurt!
totdat iemand terug reageert, zoals dat net gebeurde..... dan zie je wat er geschreven word,

maar het meeste wat bram via skype of whatsapp deed kan ik niet inzien!

En omdat hij een speler was uit |D| van W36 dacht ik dat het wel goed zat..

Maar goed mijn fout, ben ik ook verantwoordelijk voor.

Bert
 

DeletedUser76894

Guest
Bram had in de stam chat medegedeeld dat hij op Bullas had gespeeld.

Je hebt een unieke manier van het formulier van je berichten Bert, of zal ik je Bram noemen :rolleyes:

Jij bent echt een domme fries of niet...

gaan zeggen dat ik Bram ben ipv Bert

nou moet het niet gekker worden....

ps, nederlands is niet mijn sterkste kant
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
241
Reactiescore
477
Meneer is gemeld bij het tw team voor mogelijk ban ontwijken :)

EDIT: blijkbaar toch geen ban ontwijken hoor ik.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser76894

Guest
Ik word natuurlijk ook steeds bozer.....
vooral omdat onze BRAM nu gaat rond lullen dat ik het ben die alles heeft gedaan...

diegenen die mij kennen weten wel beter hoe ik ben... vraag anders oud spelers op w36... dan zul je genoeg weten en dan is deze discussie overbodig.

het is maar goed dat hij niet naast mij woont ...
 
Reactiescore
477
Ik word natuurlijk ook steeds bozer.....
vooral omdat onze BRAM nu gaat rond lullen dat ik het ben die alles heeft gedaan...

diegenen die mij kennen weten wel beter hoe ik ben... vraag anders oud spelers op w36... dan zul je genoeg weten en dan is deze discussie overbodig.

het is maar goed dat hij niet naast mij woont ...

Dit is dus het het perfecte voorbeeld van het post waarom je beter weg kan blijven van dit forum.

Jij als accountbeheerder bent gwn verantwoordelijk voor wat je co's doen. Misschien een goed idee om volgende keer je co's hun achtergrond eens te gaan checken.
 
Bovenaan