Top/flop spelers

DeletedUser44415

Guest
Gewoon kata's smijten, mike hopt wel later wanneer deze wereld wat gevorderd is.
 

DeletedUser68372

Guest
Ga eens in discussie met hem en je zal het ondervinden :D

Je hoeft niet eens in discussie met hem te gaan hoor, in ieder geval 2 van de 4 spelersnamen in zijn handtekening worden niet erkend door de orginele spelers. Om maar een voorbeeldje te noemen.
 

DeletedUser71618

Guest
Ik word door 5 spelers gekata'd, wordt door core spelers aangevallen die mijn dorpje willen pakken. Ik heb ongeveer al 900 lc en 1500 bijl gesloopt met me BW en deff troepjes. Alleen de core spelers zijn treinen over 25 uur aan het sturen. Eerst wou ik die gaan cancelsnipen, waardoor ik weer tijd had. Alleen als me HQ en Smidje naar 0 worden gekata'd, heb ik geen zin om moeite te doen en verder te spelen. Verder had ik ook me PP er tegenaan kunnen gaan gooien, maar niet voor gekozen.

Hè jammer, AdriaanW dus ja? :D

Ik had je bijna zelf ook een trein gestuurd dan, zat wel te twijfelen ^^

Wel enorme PP start gemaakt dus. Niet normaal. Maarja, wel beetje sad om dat op te geven met alsnog een enorme voorsprong in je omgeving.

Ga door en dan kom je mij binnenkort tegen! Eindelijk die battle?
 
Reactiescore
3.536
Wie ben je IG eigenlijk, mag je ook in privebericht sturen ben wel benieuwd eigenlijk :eek:
 

DeletedUser73696

Guest
Hè jammer, AdriaanW dus ja? :D

Ik had je bijna zelf ook een trein gestuurd dan, zat wel te twijfelen ^^

Wel enorme PP start gemaakt dus. Niet normaal. Maarja, wel beetje sad om dat op te geven met alsnog een enorme voorsprong in je omgeving.

Ga door en dan kom je mij binnenkort tegen! Eindelijk die battle?

Nee, ik was geen AdriaanW. Ik lag een beetje naast Noire. Ik heb zelfs Noire nog om hulp gevraagd, maar Martin wou me niet helpen :(
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Bovenaan