Rate de speler!

DeletedUser75347

Guest
Speler: Johann Sebastian Bach
49530_large.jpg

I do like the GLASSES :eek: :p

Punten:
Johann Sebastian Bach
Rang 57
Punten: 81.494
Dorpen 14
Dorpengemiddelde 5821

image.png
Rang gemiddeld kan nog alle kanten uitdraaien. Te zien richting core/richting rim. Je ligt in mijn mening wat tussen beiden.
Wat mooi verspreid kan je nog mooi gaan clusteren. Het aantal dorpengemiddeld kan beter maar als ze vol met troepen staan zal het voor moraal wel goed gaan. Ik geef je toch een 7/10

ODA:
Mooi 142k lijkt me meegaand met de bende!
ODD
Ja toch als verdediger rank 15 -> 171k hopelijk krijg je wat ondersteuning als je dat gat tussen je stam wil toe-edelen.
Maar kwa ervaring zal dat wel goed komen. Blokken wat moet geblokt worden! SUCCES

8,5/10 Impressief

Ligging:
nl46.jpg

Legende:
Geel (SPELER)
Zwart eigen stam (Deca.)
Licht blauw (Nova.)
Deel ingesloten met de stam vind ik zeer positief zolang u er bent daarom 9/10 zolang je kan uithouden daar kun je alles dichten.
Licht rood (SCP)
Minder van belang maar als je deze aan jullie kan kan trekken zal er wel wat positiefs uitkomen.

Stam:
Zie ligging op vorige afbeelding zwart.

Het weggelopen cluster van Forquo ( Zal mijn mening maar niet geven).
Toch mooi cluster goeie leden. Kan nog alle kanten uit 7,5/10
Reputatie:
Ik heb al vaker van je gehoord zat al eerder in deftige stammen gaat mee met de toekomst. Gaat goed tot nu toe geen slechte dingen over je te zeggen. Maar toch zo vaak op het AF!:p
RATE VOLLEDIG:8
7+8,5+9+7.5 = 32 /40 (8 gemiddeld) = Volgens mij heb je je moment nog niet perfect gehad altijd wat tegenslagen. Laat maar weten als ik ongelijk heb.

Volgende rate mag op Gamebreak
 

DeletedUser

Guest
Speler: Johann Sebastian Bach
Bekijk bijlage 9468

I do like the GLASSES :eek: :p

Punten:
Johann Sebastian Bach
Rang 57
Punten: 81.494
Dorpen 14
Dorpengemiddelde 5821

Bekijk bijlage 9469
Rang gemiddeld kan nog alle kanten uitdraaien. Te zien richting core/richting rim. Je ligt in mijn mening wat tussen beiden.
Wat mooi verspreid kan je nog mooi gaan clusteren. Het aantal dorpengemiddeld kan beter maar als ze vol met troepen staan zal het voor moraal wel goed gaan. Ik geef je toch een 7/10

ODA:
Mooi 142k lijkt me meegaand met de bende!
ODD
Ja toch als verdediger rank 15 -> 171k hopelijk krijg je wat ondersteuning als je dat gat tussen je stam wil toe-edelen.
Maar kwa ervaring zal dat wel goed komen. Blokken wat moet geblokt worden! SUCCES

8,5/10 Impressief

Ligging:
Bekijk bijlage 9467

Legende:
Geel (SPELER)
Zwart eigen stam (Deca.)
Licht blauw (Nova.)
Deel ingesloten met de stam vind ik zeer positief zolang u er bent daarom 9/10 zolang je kan uithouden daar kun je alles dichten.
Licht rood (SCP)
Minder van belang maar als je deze aan jullie kan kan trekken zal er wel wat positiefs uitkomen.

Stam:
Zie ligging op vorige afbeelding zwart.

Het weggelopen cluster van Forquo ( Zal mijn mening maar niet geven).
Toch mooi cluster goeie leden. Kan nog alle kanten uit 7,5/10
Reputatie:
Ik heb al vaker van je gehoord zat al eerder in deftige stammen gaat mee met de toekomst. Gaat goed tot nu toe geen slechte dingen over je te zeggen. Maar toch zo vaak op het AF!:p
RATE VOLLEDIG:8
7+8,5+9+7.5 = 32 /40 (8 gemiddeld) = Volgens mij heb je je moment nog niet perfect gehad altijd wat tegenslagen. Laat maar weten als ik ongelijk heb.

Volgende rate mag op Gamebreak
Over de grote lijnen zit je wel juist best wat tegenslag al gehad
Bedankt voor de mooie punten
 
Reactiescore
1.892
Het is de bedoeling dat als je ge-rate wil worden je eerst zelf een rate doet:p
 

DeletedUser27049

Guest
Ja maar we moeten ergens beginnen met raten hé. Geef mij een interessant account en ik doe een rate. :)
 

DeletedUser76162

Guest
Ja maar we moeten ergens beginnen met raten hé. Geef mij een interessant account en ik doe een rate. :)

Zoals mijn compagnon al zei; De Sukke :D Vergeet niet bij het kopje reputatie mij en mijn compagnon te beoordelen mocht je er voor willen gaan :)
 

DeletedUser69459

Guest
Speler: GameBreak


ODA:

Een ODA op plaats 77, waarmee hij 72 plaatsen onder zijn ranking staan. Je zou hieruit kunnen besluiten dat GameBreak spaarzaam is omgegaan met zijn troepen, wat ook geresulteerd heeft in zijn hoge positie op de ranking. Echter heeft hij ook heel wat geinternd, zo weet ik dat hij momenteel bezig is met een intern met quinpa. Voor de rest zal het ook overwegend interns zijn. Aan de ene kant kan je dit tactisch noemen, omdat hij nu een grotere voorsprong heeft op anderen omdat hij meer munten kan slagen, farmtroepen heeft en nog enkele andere zaken. Aan de andere kant, kan je hem ook een internnoob noemen omdat hij zo goed als geen moeite heeft moeten doen voor die interndorpen.

Zijn ODD rang is eentje van een typische top-20 speler in deze fase van het spel. Hij heeft waarschijnlijk sporadisch een aanval binnengekregen, maar het kan evengoed een aanval of 5 op zichzelf zijn geweest om wat troepen te dumpen. De ODD ranking zegt momenteel nog helemaal niets, dus daar hecht ik ook geen waarde aan.

Ikzelf sta op rang 50 wat betreft ODA, maar mijn puntenranking is wel 81 plaatsen lager dan de zijne. Dusja, het is maar wat je verkiest natuurlijk. Een goede ODA of een hoge ranking.

Alles bij elkaar geef ik nog een 7 voor de OD, want hij heeft dan misschien een slechte OD voor zijn ranking, hij staat er dan toch en zal niet snel verdwijnen van die plek.

Ligging:

http://puu.sh/niGWN/9adeeee1cd.png

Zoals je kan zien op de kaart, zijn Mora, SiQ en DZR gemarkeerd. Gamebreak heeft best een interessante ligging die je als goed kan beschouwen, afhankelijk van de diplomatieke betrekkingen van Siq. Hij ligt in het westen volledig tegen zijn stam, waardoor dat een veilige zone is. In het noorden ligt hij tegen DZR, een stam die hij vriendelijk gezind is, voor zover ik weet alleszinds. In het zuiden komt hij over een paar weken tegen Mora, een nieuwe stam op plek nummer 5. Als hij volledig tegen deze stam komt te liggen, dan zal het account een zware periode tegemoetkomen, indien er geen nap of BG afgesproken is met Mora. 1 deftige stammassa van Mora en het account kan je bij wijze van spreke al op een hoopje vegen. Als Mora nog eens DZR contacteert, dan zijn de rapen helemaal gaat voor het account. Dit is natuurlijk pure speculatie van mij, als buitenstaander.

Het account ligt in mijn ogen iets te ver uit elkaar. Ik heb liever een compacter account dan dit, ook al heeft hij wel veel farmdorpen. Ik geef hem dan ook een 8 voor zijn ligging, want hoe je het ook wend of keert, deze ligging biedt enorm veel uitdaging, en dat is toch waarvoor je TW moet spelen.


Stam:

Siq is de nummer 1 stam, maar meer weet ik er ook niet echt over. Het is een kleine stam, met maar 11 leden. Dit kan bevorderlijk zijn voor de samenwerking intern, maar kan later misschien een probleem worden ivm ondersteuning, aangezien ze erg veel front hebben en eigenlijk een slechte ligging hebben, imo. Het account Nahkahimo moet dringend in de breedte gaan edelen van die Sparta dudes, richting Mora, om een betere stamcluster te verkrijgen. Als dit niet snel gebeurt en er ontstaan serieuze bondgenootschappen tegen Seq, betwijfel ik of ze kunnen standhouden. Natuurlijk kunnen ze me verrassen :)

Ze krijgen dus een 7

Reputatie:

Ik ken hem niet echt, heb het account nog niet op het AF gezien, denk ik. Mijn account is wel met hem bevriend vanwege mijn voorgangers. Maar veel kan ik er niet over zeggen. Een 7 dus.

RATE VOLLEDIG: Een 29/40 dus, een gemiddelde 7.5. Daar teken ik toch voor op school!

Volgende rate mag op juulske12
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27049

Guest
Mooie rate Saphira (er is wel geen kaartje dat lijkt wel de bedoeling?)
 

DeletedUser69459

Guest
Ohja, die puush heb ik al gesloten :x

Zal het direct toevoegen.
 

DeletedUser57788

Guest
Speler: Juulske12


ODA:

Juulske bekleedt rang nr. 50 wat ODA betreft, als je dit vergelijkt met zijn punten is dit al wat aan de hogere kant. Je kan dus al snel besluiten dat deze spelers hard moeten werken voor hun dorpjes. ODD is bijzonder laag gezien hun ligging, om de een of andere reden zijn ze tot op heden buiten schot gebleven, wat alleen maar positief is voor hen. Misschien hebben ze daar wat vrienden in de buurt, maar dat kan ik uiteraard moeilijk inschatten.
Het account heeft ook geen enkele intern op zijn naam (denk ik toch) & slechts een 3tal barbarendorpen, waarvan 2 boven de 5k , die zullen dus van spelers geweest zijn.
Al bij al vind ik het dus een goede ODA voor dit account, misschien net wat te hoog om efficiënt te zijn.7/10.


Ligging:
http://puu.sh/niKzq/ce662e40a2.png

DZR : blauw
SiQ. : Roze
Mythe. : Groen
Mora : Wit

Zoals je uit bovenstaand kaartje kan afleiden, zie je al snel dat juulske12 opzich een heel uitdagende ligging heeft.
In het noorden is er een goede aansluiting met zijn stam, terwijl hij in het noorden een relatief groot front heeft met Mora.
Ook begint er in het oosten een klein front op te komen met Mythe. Kort om, dit account zal op het eerste zicht niet direct in een situatie belanden waar men geen uitdagingen meer heeft.
Hun farmgebied is niet al te goed, dit is uiteraard het gevolg van een ligging in de core, de hogere concentratie aan spelers zorgt ervoor dat alle barbarendorpen (voor zover er al zijn) overgenomen worden, hier valt vanuit hun positie niet veel aan te doen.
Gezien de interessante ligging ben ik toch genoodzaakt om hier een 7/10 te geven.


Stam:

De zwarte ridders is een stam dat net bij de top 10 hoort van w46, toch stel ik me wat vragen bij deze stam.
Vooral hun huidige ligging roept veel vragen op, men ligt vooral omringd door Mythe. en SiQ. , die naar mijn mening wat kwalitatievere spelers bevat dan DZR. Hun ligging is redelijk compact, behalve net onder juulske12, waar Mora ligt met een redelijke cluster.
Deze stam krijgt van mij een 6/10

Reputatie:

Ik ken de spelers van dit account niet, hier kan ik dan ook maar een neutrale 7/10 geven.

Totaal: 27/40 wat resulteert in een gemiddelde van 6,75/10. Dit vind ik persoonlijk een relatief goede score, het account heeft nog heel wat uitdagingen voor zich, ik ben benieuwd wat de toekomst brengt.


Rate: Ftype
 
Bovenaan