[Speeltopic] Wvw #237: Cirque du Freak

DeletedUser65921

Guest
Wie is die Castiel eigenlijk? Ben ik zo lang weggeweest dat hij als betrouwbaar wordt gestempeld of is het gewoon een bazen wvw'er?

Heeft laatste paar potjes meegespeeld en eigenlijk direct iemand die goed mee dacht.
Hij heeft vorig potje ook de tactiek van de wolven gekraakt, dus dat was wel mooi.

Kom op jongens entertain me, naar wie mag mijn BM vote en waarom precies? :)

Kijken wie je goed en nadenkend lijkt he!

Overigens wens ik iedereen een leuk potje toe, heb er weer zin in na een potje leiden.
 

DeletedUser66129

Guest
Kom op jongens entertain me, naar wie mag mijn BM vote en waarom precies? :)

Naar mij natuurlijk, reden had ik aangegeven, vakantie, lekker actief :cool:

Oh en Sander14 bedankt voor je stem, zelf stem ik voor Drakenvriend omdat hij een top leider was vorig potje :p Oh en hij is best wel een BM waardige speler.
 

DeletedUser65921

Guest
@spelleiding eerste deadlines wanneer?

En je bent vergeten bij de acties jullie beide namen te zetten :p

Dankje Richard!
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Naar mij natuurlijk, reden had ik aangegeven, vakantie, lekker actief :cool:

Oh en Sander14 bedankt voor je stem, zelf stem ik voor Drakenvriend omdat hij een top leider was vorig potje :p Oh en hij is best wel een BM waardige speler.

Het is dat je dat laatste erbij zette anders was het wel een maffe stem:D:D

Ik ga voor TheManWithItzBlueKnife is een van de weinige die ik ken van dit potje en hij is een sterke wvw speler. In verleden dan toch. Daar ga ik nu even van uit kan altijd nog veranderen.
 

DeletedUser58625

Guest
@spelleiding eerste deadlines wanneer?

En je bent vergeten bij de acties jullie beide namen te zetten :p

Dankje Richard!

Er mocht nog niet gepost worden eerlijk gezegd maargoed dat is gebeurd en ik zal gijs in toom houden om zich niet aan zijn belofte te houden.

Dan wil ik ook graag bij deze het potje openen, iedereen heeft zijn rol doorgestuurd gekregen, De eerste Lunch/lynch is morgenavond.

Barst los!

Morgenavond dus, BM dus ook logischerwijs
 

DeletedUser

Guest
Castiel Geen idee of hij goed hierin is, maar dat zien we vanzelf
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

Deleted User - 2075062

Guest
Bedankt voor de stemmen allemaal :)

Op wie mijn stem komt moet ik nog even gaan bekijken ... Close call tussen een aantal spelers op dit moment.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser66129

Guest
Castiel word wss BM omdat hij gewoon te veel mensen gevraagd heeft om mee te doen. Die stemmen natuurlijk op hem :mad:
 

DeletedUser63354

Guest
Ja, hij gaat idd nog langer mee dan mij, en dat tweede is hoogstwaarschijnlijk ook waar :)
De mensen die ik herken zijn op 2 handen te tellen dus dat zal ook wel wederzijds zijn :p

Doe maar Blue voor mij, een van de mensen die ik nog ken en meestal zeer actief meespeelde.

Thanks pikkie :)
Mijn Bm stem gaat naar jou: Marsh.
Lang geleden dat ik jou heb zien meedoen, moet je nagaan hoe lang ik al mee doe :D

Het is dat je dat laatste erbij zette anders was het wel een maffe stem:D:D

Ik ga voor TheManWithItzBlueKnife is een van de weinige die ik ken van dit potje en hij is een sterke wvw speler. In verleden dan toch. Daar ga ik nu even van uit kan altijd nog veranderen.

Thanks :)
 

DeletedUser63354

Guest
Castiel word wss BM omdat hij gewoon te veel mensen gevraagd heeft om mee te doen. Die stemmen natuurlijk op hem :mad:

Eens. Ondanks dat hij vorige ronde opzich (uiteindelijk) een prima resultaat heeft neergezet, komen er nu te gemakkelijk stemmen op hem (van mensen die nieuw zijn). Iemand kennen is niet meteen een goede reden, dan kun je beter wachten met de bm stem.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ligt eraan of je een goedje of slechtje bent. Een goedje zijn we vriendjes en anders niet.

Haha leg het er anders even dik bovenop? :rolleyes:

Castiel word wss BM omdat hij gewoon te veel mensen gevraagd heeft om mee te doen. Die stemmen natuurlijk op hem :mad:

Ik streef naar grote potjes :D Op wie ze hun BM stemmen zetten mogen ze volledig zelf weten ofc. Ben het overigens wel volledig met jullie eens hierover
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser66129

Guest
Het maakt me overigens niet uit hoor Castiel, je bent op zich wel BM waardig. Maar dit gaat wel erg makkelijk. Dan ben ik tenminste blij dat jij het nog bent en niet iemand die heel het potje ermee kan verzieken. :p
 

DeletedUser74418

Guest
Succes iedereen. Vorige ronde hebben we gewonnen dankzij Castiel.
 
Bovenaan