Farm, Kingdom of W47

DeletedUser74966

Guest
attachment.php
Op een mooie en zonnige dag met een lekker fris briesje ergens lang geleden was er een man. Een man met ambities! Een man met toekomstdromen! die lekker op z’n luie gat voor een computer zat…

Deze man, genaamd John, speelde het spel Tribal Wars. Al jaren was hij bezig met het bouwen van zijn imperium. Elke wereld een nieuwe poging en zo ook deze keer weer.

Het begon dit keer allemaal met een stam genaamd: *Rise and Shine*. Zoals het bij claujo paste wilde hij opstijgen en schitteren voor alle spelers om hem heen. Het was in deze stam dat hij dat ook deed en de aandacht trok van een aantal andere spelers. Reve, King Peter V en jessicavd. De maatjes van claujo binnen de stam. Zij hielpen hem bij zijn doel. Ze vochten samen, overwonnen vijanden, plunderden het ene na het andere dorpje en maakten zich zo tot een hecht groepje vrienden die bijna onoverwinnelijk was! Ze juichten om de soldaten van tegenstanders die wegrenden voor hun muren. Ze huilden om hun onderdanen die sneuvelden en moesten knielen voor nieuwe machthebbers. Ruige en onderdrukkende bewindvoerders die enkel uit waren op meer macht en meer munten:mad:

Deze vrienden speelden zo nog een tijd samen en kregen langzamerhand een echte familieband. Zo creërden zij het begin van de stamboom. De magische boom waaronder schaapjes en koetjes heerlijk in de schaduw graasden. Waar kleine eekhoorntjes en donzige vogeltjes schutting zochten voor de kou en de ijzige windvlagen. De magische stamboom vormde al gauw een gewilde plek voor anderen.

attachment.php


Nieuwe spelers hoorden van deze mooie plek en kwamen er in grote getalen naartoe. Ze wilden maar wat graag kennis maken met deze aardige personen die de boom hadden gecreërd. Er vormde zich een groep, een groep met mensen die elkaar door dik en dun zouden steunen. Tribal Wars had een nieuw fenomeen gekregen, deze had de naam ‘Farm’. Een stam van vrienden en familie die met elkaar uitdagingen aan wilde gaan. Elke uitdaging weer voor een mooie ervaring. Farm kende gouden tijden! Deffstam nummer 1 op meerdere werelden. De schrik van menig speler die een clear stuurde om even wat nieuw land te verkrijgen. Farm groeide uit tot een bekende en gerespecteerde stam.

attachment.php


Maar zoals het in ieder sprookje gaat was er ook hier een groot kwaad aanwezig. Dit keer niet in de vorm van één persoon, maar in de vorm van meerdere spelers. Spelers die het niet aankonden om bij zo’n hechte groep te horen. Zij vluchtten weg en zochten anderen om steun bij te halen. Sommigen waren zo gemeen dat ze dorpjes meenamen. Even snel wat oude eigenaren wegjagen en zelf een beter doel aan de dorpjes geven. Farm werd achtergelaten….

De stam was niet meer wat hij ooit was geweest. De beschermende takken en bladeren van de boom waren weg. Het was nu nog maar een kale boom midden in een vlak landschap. De ruwe en harde wind woei langs de boom. De regen kletterde op elk takje dat er was. Mos groeide op de stam en de boom leek ineens vele jaren ouder. De eekhoorntjes en vogels zochten andere plekken op, en de koeien en schapen graasden op plekken waar nog wel schaduw was.

attachment.php


Maar toen op een dag was er hoop. Hoop dat de boom weer zijn oude glorie zou kunnen krijgen. Als je goed keek zag je nieuwe knopjes aan de takken komen. Nieuwe spelers kwamen bij de boom, bij Farm, en wilden haar weer mooie groene bladeren geven. Spelers als Just me and U en GaMeBr3AKeR kwamen erbij. Zij namen vrienden mee, gaven de stamoudsten weer de hoop en het gevoel dat er een familie was. Er werd nieuw vertrouwen opgebouwd en de stam zag er weer mooi uit. De boom kreeg heel nieuw bladerdak. Een mooie rode kleur. De stam van de boom werd zilverwit en glansde in de zon.

Nu in W47, vele generaties stamleden verder, is Farm opnieuw aanwezig. Dit maal met enkel een groep vrienden en bekenden. Zij vormen een familie die als geen ander samenwerkt en plezier heeft in het spel. En alweer heeft Farm bewezen dat ze glorieuze tijden kan bereiken. De nummer één speler ODD heeft dit bereikt met hulp van Farm. Duizenden troepen stonden klaar om weer voor hun meesters te vechten. Een gemene overheerser, genaamd Reeken, mocht kennis maken met dit toegewijde leger. Velen zullen nog volgen!

Deze familie heeft het in zich om met plezier, eerlijkheid en tactiek de wereld te winnen. Ze zullen terugslaan en opkrabbelen van tegenslagen. Dit is waarom Farm het enige echte koninkrijk van W47 is.

En deze keer niet een koninkrijk als een allesverslindende instelling, maar als een hechte familie.

‘Daar alleen is het farmen fijn, daar alleen gaat het spelen goed

waar men stil en ongedwongen, alles voor elkander doet.’


Zoals Just me and U het zou zeggen: ‘Farm: one family, one love.’

Groetjes,

De leiding van Farm
 

Bijlagen

  • Farm pf.jpg
    Farm pf.jpg
    97,6 KB · Weergaven: 824
  • Red leaf tree Farm.jpg
    Red leaf tree Farm.jpg
    99,1 KB · Weergaven: 819
  • Deffstam Farm.jpg
    Deffstam Farm.jpg
    80,7 KB · Weergaven: 824
  • Dorre boom.jpg
    Dorre boom.jpg
    59,4 KB · Weergaven: 820
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74597

Guest
ben blij om bij jullie te mogen zijn

one love ... one farm
 

DeletedUser72524

Guest
Pfff, als de stam het moet hebben van het farmen zal het niet echt gaan vlammen op een wereld met een farmlimiet.
 

DeletedUser74597

Guest
Pfff, als de stam het moet hebben van het farmen zal het niet echt gaan vlammen op een wereld met een farmlimiet.

We hadden ook al eens dat we in een no haul wereld zaten :D:D:D maar farmen kon niet :eek::eek:
maar ja die dingen vallen dan even niet mee :rolleyes2::rolleyes2::rolleyes2:

Maar het idee telt (wij wilde wel farmen )
 

DeletedUser73654

Guest
Beste vriend Chris,
wat heb jij hier een mooi verhaal van gemaakt en een uitstekende levensloop over de stam Farm. Petje af kerel, echt tof gedaan :).
Ik ben hier gewoon even een beetje stil van en dat heb ik niet vaak hahaha
Bedankt mattie

En ja de stam Farm is en blijft een stam met spelers die elkaar blindelings kunnen vertrouwen en er 200% voor gaan. Natuurlijk hebben wij spelers aangenomen in de stam of zijn wij een BG aangegaan met een andere stam, waar wij zeker in het begin hard onderuit zijn gegaan o.a. door
- spionage.
- toch later overstappen naar een andere stam, echt spelers die alleen maar naar de punten/ranglijst kijken.
- egoïsme, speler denk dat hij/zij wel alles alleen aan kan.
- moeten stoppen vanwege drukte in het echte leven, RL gaat altijd voor!!!
- speler met een andere visie op het spel.
Zo zijn er nog wel een paar om op te noemen.

Spionnen hebben wij de grootste hekel aan en hopen eigenlijk dat TW er misschien iets mee kan doen, maar dat zal waarschijnlijk niet kunnen. En daar hebben wij alle begrip voor. In een echte oorlog zijn deze mensen namelijk ook aanwezig, helaas.
Daarom bestaat onze stam minimaal 95% uit vrienden/familie en de rest van de procenten zijn spelers die onze vertrouwen moeten winnen om verder met ons de strijd aan te kunnen gaan. Wij hebben er goed van geleerd en natuurlijk zullen wij onze neus nog een keertje stoten, omdat we een verkeerde keus hebben gemaakt. Maar wij zijn met der tijd harder geworden en lachen er zelfs om.

Waar wij het meest om lachen zijn spelers die veel pp gebruiken, een grote mond hebben en gaan aanvallen omdat ze heel veel dorpen meer in bezit hebben en denken dat ze ons wel eventjes pakken (een tip voor de mensen die het nu lezen, niet doen!!!)
Meerdere keren meegemaakt dat de betreffende spelers al hun troepen uit verschillende dorpen doodliepen whahaha :D
En het leukste van dit is, dat ze gelijk gestopt waren. Uit respect zal ik géén namen noemen.


Mijn naam staat nu wel in het verhaal van Chris en ik ben zeker trots op wat ik en ook wat wij gezamenlijk bereikt hebben met spelers waar we op kunnen bouwen. Als ik de titel Koning in handen krijg, dan is dit de verdienste van de gehele stam.
Trouwens niet alleen de stam van nu, maar zeker ook spelers waar ik in het verleden mee heb samen gewerkt!!!!
Er zijn genoeg spelers waar ik veel van geleerd heb en nog steeds kom ik situaties tegen waar ik van leer.
Ik wil jullie bij deze ontzettend bedanken.
En ik ben trots op mijn vrienden van FARM !!!

Groet Claujo >>>> John

Bekijk bijlage 9562
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74597

Guest
Clasic 8 begon dus aangemeld,ik begon eerst alleen en maakte een ministam,
kwam na een tijdje onder attac en dacht dat het voorbij was ...
Toen heb ik mijn buurman geroepen..Dat als hij wilde mijn dorp maar snel moest overnemen
maar in plaats van dorp kwijd werd ik voor het allereerst ondersteunt .
Na een week kwam ik met iemand die mij verkende in gesprek ,dat ging zo goed dat ik met mijn stamleden bij hun in de stam ging .(NWO en NWO2)
dit gebeurde eind 2014 ik maakte daar vrienden ,we spelen in elke wereld nog samen en vele stamnamen verder .Ondersteunend en spelend proberen we ver te komen laatste werelden was het dus in 'Farm"
Ik hoop dat we dit nog lang vol zullen houden :D
We halen meestal in een pre reg voor start al boven de 2000 berichten dat vind ik erg leuk en gezellig
Jongens (en dames natuurlijk)ik ben blij jullie al een jaar te kennen en erg blij met waar ik ben >>>zal het voor geen goud het hebben willen missen xxxx
1450673954848



xena prinses
 
Reactiescore
4
Het maakt niet echt uit of we gaan winnen of niet
Het voornaamste is, dat ik na zovele jaren eindelijk de stam gevonden heb
waar je je echt thuis kunt voelen.

Aan de meesten leden zit wel ergens een moertje los, net zoals bij mij, maar dat maakt het alleen maar mooier, :p

En geloof me, na bijna 9 jaar van zoeken is dit veruit de warmste en vriendelijkste stam, die ik al heb ontmoet.

Mvg,

Draco,;)
 

DeletedUser74966

Guest
Hehe, vind maar eens een stam waar leden datzelfde zeggen mensen >:)
 

DeletedUser73817

Guest
chrisjuh wat een werk heb je erin gedaan man zie er leuk uit ;)
ben wel erg neugierig hoe deze wereld loop , veel poeha in een net nieuwe wereld !
maar zoals al eerder meegemaakt hoe verder hoe anders alles is :cool:
 

DeletedUser74966

Guest
Dank voor het complimentje ^^

Ik denk dat het er bij ons in de toekomst nog hetzelfde uitziet. Als familie samenwerken tot het nageslacht ook is onthoofd :p
 

DeletedUser77100

Guest
Eerdere werelden leuk samen gewerkt, ook leuk dat Jessica nog even NWO (New World Order) noemt.

Mijn stempel krijgen jullie!

Ik proost op een toekomstige wederom vruchtbare samen werking!
 
Bovenaan