W37 Awards & Achievements

DeletedUser73972

Guest
Dankjewel Daan! Heel tof lijstje! ik sta er best veel in :$
We zouden op 1 of andere manier Jelle, Peter, Toon, Marianne moeten kunnen contacteren. Denk dat ze wel zullen lachen als ze te weten komen dat we hier nog steeds aanwezig zijn ^^
 

DeletedUser60969

Guest
(L) Daan

Omdat ik die classic niet heb gespeeld, want de instellingen spraken mij totaal niet aan. Tweemaal deelgenomen aan een classic. Eerste gewonnen en met de Tweede nog volop in de strijd.;)

Jij bent toch die speler die scripts gebruikt? Wees er trots op
 
Reactiescore
1.367
Het moest er dan toch eens van komen en na al die onzin over andere werelden lijkt me dit een goed moment om mijn lijstje eens te posten. Het heeft me een tijdje gekost en ik ben vast wat dingen vergeten. Bedankt iedereen voor de mooie tijd/herinneringen en ik hoop jullie op W47 terug te zien!

Beste Speler actueel (Nog bestaand account): Lastig om te zeggen omdat ik niet vind dat er een account echt bovenuit steekt. Cabbie heeft altijd erg goed gebruikt gemaakt van hun overmacht qua dorpen en beukte daardoor overal goed doorheen. Er is verder geen speler die uitblinkt in alle facetten van het spel. Andere spelers die voor beste speler in aanmerking zouden kunnen komen zijn: Vestri, Floris, TTV, Giedo & Rokade.
Beste Gestopte Speler: Voor mij is dit een makkelijke keuze. Triador is de enige die direct bij mij te binnen schiet. Zijn inzet/skills hebben er zeker in de mid-fase ervoor gezorgd dat Mental bleef staan. Andere hele goede spelers zijn naar mijn mening: Team ethno van de start, Gerwin (+ Team GAY), Jelle (KipOpStok), Tide.
Beste Stamspeler: Binnen Mental liepen er een aantal rond die zich uitstekend voor de stam hebben ingezet. Denk hierbij aan: Giedo, Bas (AM), Nick, Ivan, Bart, Erik, Pieter, Robert, Mars, Knalwin, Matthias (Jelly Ganja), Gerwin, Auni, Yennie, Maurice, Floris, Marky-Mark, Twan, Stef, Tria, Jordy, Frank, Tiny, Steven, Henkie, Basboy. Buiten Mental had ik het idee dat de volgende spelers goede stamspelers waren: Auke, Glenn, Carsten, Daniel, Richard, Tuur, Cleo, Martijn.
Gezeligste speler: Onmogelijk voor mij om op te noemen omdat ik met tientallen mensen plezier heb gehad. Mijn team (Wilco & Matthijs) waren geweldig en ik heb heel veel gespamd met Mars. Verder nog een hele hoop mensen maar dit zijn de personen waarmee ik al maanden dagelijks contact mee heb.
Beste Stam (Buiten Mental): R_R, de stam die mij als TW-speler heeft veranderd. Waar ik in het begin nog volledig op mezelf gefocust was zorgde R_R ervoor dat ik een echte stamspeler werd. Het was geen stam met topspelers maar R_R was het perfecte voorbeeld van hoe een stam moet zijn. De synergie in deze stam was indrukwekkend en meerdere spelers stegen totaal boven zichzelf uit. De laatste weken door de zomer een stuk inactiever wat uiteindelijk voor een overstap naar Mental zorgde. Misschien wel 1 van de eerste grote klappen voor Cyan.
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen: Floris, beest in aanvallend opzicht. Lijkt me geweldig om lekker een biertje te drinken en de dorpen te zien binnenstromen. Verder komt half Mental hiervoor in aanmerking maar speciale personen voor mij zijn dan toch Bas (AM), Yentl, Mars, Team Ollies, Knalwin, Steven, Maks, Nick, Giedo, Stef, Gerwin, Henkie, Timon, Basboy.
De meest Faire Speler: Gerwin. Vals spel komt niet in zijn woordenboek voor. Toppertje.
De Beste / leukste actie: Meerdere dingen:
- Massa op nightring was lachen aangezien mijn co nightring net had overgehaald om Mental te joinen. Een hoop tactisch spel gespeeld in de beginfase, na een maand in R_R is dit wat minder geworden.
- Ook leuk vond ik de overstap naar Mental. Tientallen woedende en overdreven reacties vanuit Cyan en nog 100x zoveel spam in de stamchats met Mental en Nilva. 1 van de hoogtepunten op W37.
- Openbaren van kerktool. Wat een drama en dat om zo’n simpel script. Geniaal bedacht en geweldig uitgevoerd. Nooit gedacht dat de openbaring zoveel invloed zou hebben op Story..
- Eindigen van W37. Eindelijk, duurde veel te lang.
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: Hypocriete gedoe van Story. Dubieuze acties die met de raarste argumenten werden ontkent. Modder gegooi en propaganda vind ik maar onzin.
Met wie had je zeker W37 willen afsluiten: Jelle, Auke, Korneel, Daniel, Triador, Peter, Toon (dehardekern), Marianne, Matthias (wereldleider), Jasper & Bas (medeoprichters ollies), Tjen, Yentl, Bas, Auni, Richard.
De beste aanvaller: Floris, beste aanvallende speler die ik ken. Aanvallend geweld waar niet tegenop te boksen is. Meerdere spelers werden totaal vernederd zodra Floris losging. In combinatie met zijn maatje Matthijs helemaal onverslaanbaar. Hoe de massa op blacky werd uitgevoerd was simpelweg geniaal te noemen. Ik lag heerlijk te slapen toen Floris & Matthijs honderden edelclears op Blacky knalde. Helaas maar 1x dit geweld mogen aanschouwen want daarna was het niet meer nodig.
De beste verdediger: Triador, Laurens, Matthias. Lopen nog wel wat goede deffers rond.
De beste vv'er: Giedo, op de een of andere manier is hij er altijd als het nodig is. Andere spelers die wel redelijk konden vv’en: Sander, Bas, Henkie, Bart, Erik, Pieter, Alwin, Stef.
De grootste noob / faler: Team razor ik heb me kapot gelachen om jullie zo nu en dan. Desondanks nooit problemen mee gehad dat jullie m’n buren waren. Grootste falers waren toch wel de spelers van tasarinan. Grote mond en uiteindelijk simpel weggespeeld worden.
Grootste Faalstam: Geen idee, misschien die stam van cleo. Alleen maar barbs edelen en verder niks doen. Van de goede stammen heeft Nilva uiteindelijk toch het meest gefaald. Ongelofelijk hoe dat als een kaartenhuis ineen is gezakt.
Dé verrassing van W37 (Speler/actie): Marky-Mark. Ik had nooit verwacht dat m’n vader zolang door zou blijven spelen. Uiteindelijk nog in de top 25 eindigen ook. Hoezo FA gebruiken om te farmen? Handmatig kan toch ook gewoon!
De beste leider: Altijd hele goede samenwerking gehad met Matthias in R_R, toppertje. Gerwin wist altijd precies de vinger op de zere plek te leggen, onmisbaar. Triador zat overal bovenop en wist altijd weer iedereen te motiveren, beslissend door zijn inzet. Sander en Steven hebben Mental de laatste maanden er doorheen geloosd. Vooral hun onuitputtelijke inzet zorgde ervoor dat Mental door bleef gaan en uiteindelijk won. Het bleek maar hoe belangrijk zij waren toen ze beiden op vakantie waren in de zomer en heel Mental opeens op instorten stond. Viel gelukkig te redden door flink te vv’en op YKMN en daarna succesvol te counteren.
Wie heeft op W37 jouw respect nu echt verdiend: Matthijs, beste co die ollies zich had kunnen wensen. Op het moment dat hij binnenkwam waren Wilco en ik erg inactief en stond ollies op het punt om op delete te gaan. De toevoeging van Matthijs zorgde ervoor dat de activiteit volledig opbloeide. Andere geweldige personen zijn grotendeels mensen die ik al heb genoemd. Speciaal voor mij zijn dan toch: Auke, Sander, Alwin, Floris, Tria, Steven, Matthias, Nick, Henri, Henkie, Gerwin.
De grootste spammer: Dat waren er wel een aantal. Ikzelf had er ook wel een redelijk aandeel in moet ik zeggen. Coupe d’etat Mental 2.0 zorgt altijd voor enorm veel spam. Vroeger waren Gerwin & Auni ook altijd leuke spammerds. Sander is mijn vaste trollmaatje en basboy bleek de laatste maanden een enorme spammer te zijn. Vooral vlak voor de mentalmeeting was zijn gespam extreem.
Wat heb ik zelf voor W37 betekent: Ik heb een klein aandeel gehad in het laten vallen van Cyan en Story, dat was wel komisch. Verder was ik inactief op de momenten dat het goed ging, maar trok ik er wel hard aan op het moment dat het nodig was. Ollies heeft op wereldniveau nooit mega veel betekent (voornamelijk door inactiviteit), maar was in het noorden wel altijd een belangrijke aanjager aangezien we 80% off waren.
Wat is mijn mening over Mental: De gezelligheid die ik in Mental heb meegemaakt was voor mij uniek. Op het gebied van samenwerking was Mental een topstam. De skypechat met duizenden berichten per dag zorgde voor een band die enorm sterk en motiverend was. De laatste werelden zijn geen werelden meer waar tientallen topaccounts actief zijn. Naar mijn mening is een stam zoals Mental dan ook 1 van de topstammen van de afgelopen werelden. Kwaliteit is niet de enige vereiste voor een topstam.
Speciaal bedankje: Een speciaal bedankje voor mijn co’s Matthijs en Wilco. Echte toppers die ervoor hebben gezorgd dat ik deze wereld heb afgemaakt. Op punten dat ik er klaar mee was hebben zij ervoor gezorgd dat ik toch weer gemotiveerd werd. Ik kan me geen betere co’s bedenken.

Mijn lijstje is redelijk Mental georienteerd maar ik heb geprobeerd om de spelers te noemen waar ik goed contact mee heb gehad uit andere stammen. Spelers uit het zuiden/oosten had ik over het algemeen wat minder mee omdat ik me daar niet echt in verdiepte. Sorry als jullie je vergeten voelen!


Reported
 
Reactiescore
1.075
Wat weet jij nou van cl8 kneus? Jij hebt daar niet eens een rol gespeeld.:D

dus omdat ik er geen grote rol heb gehad, weet ik er niets van, dan weet jij evengoed niets van w37 & w43 toch, overigens heb ik er nog steeds een grotere rol als martijn gespeeld :rolleyes:
 

Deleted User - 40808

Guest
Bedankt voor de mooie benoemingen Daan (heart)

Op Ollies heb ik zeker zwaar inactieve medespelers gehad maar het was zeker een enorm gezellig team, het ging er gelukkig vaker niet over TW dan wel:)
 

DeletedUser69389

Guest
(L) Daan



Jij bent toch die speler die scripts gebruikt? Wees er trots op

Als je scripts van TWScripts.nl en SWTools bedoeld wel en anders niet.:eek:

dus omdat ik er geen grote rol heb gehad, weet ik er niets van, dan weet jij evengoed niets van w37 & w43 toch, overigens heb ik er nog steeds een grotere rol als martijn gespeeld :rolleyes:

Grappig ventje ben je toch.:eek:
 

DeletedUser72420

Guest
dus omdat ik er geen grote rol heb gehad, weet ik er niets van, dan weet jij evengoed niets van w37 & w43 toch, overigens heb ik er nog steeds een grotere rol als martijn gespeeld :rolleyes:

Lol jij was echt z'on rimnoobje die wegrende toen je front met melle kreeg en zei ohhhh geen zin meer meer. Vent je hebt echt helemaal geen grotere rol dan martijn daar gespeeld hoor
 
Reactiescore
1.075
Lol jij was echt z'on rimnoobje die wegrende toen je front met melle kreeg en zei ohhhh geen zin meer meer. Vent je hebt echt helemaal geen grotere rol dan martijn daar gespeeld hoor

kerel, gelukkig weet je er zoveel van, je weet even goed als ikzelf dat ik op dat moment al 2-3 weken geen bal meer uitvoerde en de sfeer in de stam barslecht was, mede dankzij jou.
 

DeletedUser77103

Guest
Zal ik toch dan ook nog maar even mijn lijstje maken voor w37, wil iedereen hierbij dan ook bedanken voor een gezellige tijd en een geweldige tw-ervaring!

Beste Speler actueel (Nog bestaand account):

1. Vestri di Sumus
2. Under The Stairs
3. Fichtme

Beste Gestopte Speler:

1. OracleOne
2. Blacky (Daniël)
3. Milly999

Beste Stamspeler:

1. OracleOne
2. Vestri di Sumus
3. Ollies Helden

Gezelligste speler:

Vestri di Sumus (Sander), Nimue (Brian), Henrizh (Kenneth), Milly999 (Milly), Usoo (Maurice), OracleOne, Generos, Blacky (Daniël), Ollies Helden, Rise Against, Basboy11, E4glez (Thomas), Giacomo (Marcel)

Beste Stam (Buiten Mental):

Divine

Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen:

Vestri di Sumus (Sander), Nimue (Brian), Henrizh (Kenneth), Milly999 (Milly), Usoo (Maurice), OracleOne, Generos, Blacky (Daniël), Ollies Helden, Rise Against, Basboy11, E4glez (Thomas), Giacomo (Marcel)

De meest Faire Speler:

Vestri di Sumus / OracleOne

De Beste / leukste actie:

Het rennen van versie 1.0 telkens opnieuw (leukste/grappigste)
De paniek van de tuinman toen Blacky vestigde in c44 (Beste)

De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen:

De doorbraak bij de massa op Razor85

Met wie had je zeker W37 willen afsluiten:

Milly999

De beste aanvaller:

OracleOne / Ollies Helden

De beste verdediger:

OracleOne / Vestri di Sumus

De beste vv'er:

OracleOne

De grootste noob / faler:

Vestri di Sumus (Sander) voor het op bb laten gaan van BOUWVAKKER2008
Cleonito, voor het wegrennen bij massa's, toch de grootste mond hebben, maar niets klaarspelen
Versie 1.0 (Martijn), de eeuwige vakantieganger, voor de geweldige propaganda waarvan altijd maar slechts 5% naar waarheid geschreven was en zijn mooie dikke duim =)

Grootste Faalstam:

LEF, opgericht om inactief te worden
PARA, Cleonito's persoonlijke fanclub/intern stam

Dé verrassing van W37 (Speler/actie):

Het massaal op bb gaan van Story toen ze weet kregen van het Mental-kerkscript, dit was gewoon een stomme actie waardoor de wereld direct bepaald was.

De beste leider:

Toch weer OracleOne, voor het overtuigen van half Story om niet op bb te gaan, en het hele zootje toch bij elkaar te houden.

Wie heeft op W37 jouw respect nu echt verdiend:

Cleonito, voor het telkens beloven weg te gaan, maar toch tot het allerlaatste moment te blijven. Wat een doorzettingsvermogen!

De grootste spammer:

Dat waren er teveel om hier op te noemen

Wat heb ik zelf voor W37 betekent:

Mijn kleine beetjes def hebben toch OracleOne overeind gehouden ten tijde van Story-Para BG. Daarmee wil ik niet zeggen dat er geen anderen waren die hebben ondersteund!

Wat is mijn mening over Mental:

Goede stam, goede samenwerking, goede communicatie, gezellige groep!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69389

Guest
Je mag het eens zijn met wie je wil, jouw mening maakt mij niet beter of slechter.
Maar het is erg laag om privé hierin te betrekken.

Volgens mij begon jij daarmee, maar afijn wees blij met je winst van deze wereld.:eek: Een nietszeggende prestatie voor een speler zoals jij.:eek:
 

DeletedUser77103

Guest
Volgens mij begon jij daarmee, maar afijn wees blij met je winst van deze wereld.:eek: Een nietszeggende prestatie voor een speler zoals jij.:eek:

Ik zie het nergens staan dat ik ermee begon, een eeuwige vakantieganger doel je op? Dat is in-game bedoeld voor de eeuwige vv die je uit had staan, dat jij daar verder op ingaat heb ik niet om gevraagd =)
 

DeletedUser69389

Guest
Ik zie het nergens staan dat ik ermee begon, een eeuwige vakantieganger doel je op? Dat is in-game bedoeld voor de eeuwige vv die je uit had staan, dat jij daar verder op ingaat heb ik niet om gevraagd =)

Overdrijven is ook een vak, maar kan de screens er wel weer bij halen waarbij jij zielig gedrag vertoond.:eek: Niet voor niets dat 99% van Para & Story tezamen klaar met jou zijn.;)
 

DeletedUser77103

Guest
Overdrijven is ook een vak, maar kan de screens er wel weer bij halen waarbij jij zielig gedrag vertoond.:eek: Niet voor niets dat 99% van Para & Story tezamen klaar met jou zijn.;)

Niet gek, Cleonito is 99% van het resterende Para, en Story heb ik nooit veel mee gehad, sterker nog, heb er maar 24 uur in gezeten. Dus mensen die mij niet kennen zijn niet bij machte een mening te geven =)
Buiten dat, zijn er genoeg mensen waarmee ik nog altijd contact heb van Divine, en zelfs de eerder gestopte leden van Para, dus ach, wat noem je klaar? Maar dat is gebeurd nadat jij weggelopen bent van w37, dus ik kan je niet verwijten dat je daar geen weet van hebt =)
 
Bovenaan