Crusade to the world's End.

Reactiescore
41
Heel leuk dat je hier meneer allesweter komt uithangen, jammer genoeg spreek je de maker van dat script tegen. Zijn stamgenoten en hij beweren dat hij (warre) zelf een stuk sneller aanvallen kan sturen (dan anderen). Dit heeft hij zelf beweerd, dit is over skype verkondigd en driemaal op dit forum. Wil je af gaan als een gieter of erken je dat JIJ er niet sneller mee stuurt dan normaal? ;)

warre beweert zelf dat die met 1command vrijwel net zo snel kan sturen dus helaas je hebt niet alles van hem gelezen ^^

als je met normaal bedoeld de manier waarop IK normaal de aanvallen verstuur dan is het idd zo dat ik met sloopAP niet sneller stuur, bedoel je echter met normaal de manier waarop de meeste spelers die sloopAP NIET hebben sturen dan heb je het dus verkeerd want dan kan ik idd met sloopAP sneller sturen maar dan stuur ik alsnog niet sneller dan met de manier die ik normaal gebruik.

dat jij niet kunt verzinnen hoe je zo snel aanvallen kan versturen wil niet zeggen dat anderen dat dan ook niet kunnen ;)

en ik gebruik sloopAP dus niet ondanks dat ik de mogelijkheid daartoe heb.
 
Reactiescore
3.537
Het verschil is gewoon zeer duidelijk te herkennen. SloopAP gooit gewoon constant 5 incommings per seconde, precies 100 ms uit elkaar. De shifts zijn vaak 100 of 200. Ja dat is met onecommand goed te evenaren zoals ik al eerder zei. Enkel; tel die tijdwinst eens bij elkaar op en vervolgens de extra defensieve tijd.

Prima dat Vayne een uitputtingsslag houd, ik hap niet. Simpelweg niet de tijd en al helemaal niet de zin om mijn studie weeral te verkrachten om een account waar ik per één Feb op zou stoppen overeind te houden.

En wat houdt dat concreet in? Stel hij stuurt 1000 aanvallen met zijn script hoeveel minuten doet hij daar minder over dan dat je dit met 1C zou doen. Ik zou wel eens een vergelijking in tijd willen zien zodat ik een beeld kan stellen of het een oneerlijk voordeel is of dat het verschil gewoon verwaarloosbaar is en jullie maar wat zitten te klagen omdat er een gebrek aan uithoudingsvermogen aanwezig is.
 

DeletedUser76272

Guest
Wil hier toch wederom even iets over zeggen.
Ten eerste vind ik het jammer dat er voor sommige hun spelplezier aanzienlijk is afgenomen door het gebruik van scripts, echter blijf ik bij mijn standpunt net zoals vele anderen met mij dat het gebruik van dit script niet bijdraagt aan het "oneerlijk" uitspelen van de wereld.

Een tijd geleden (nog voor de aanname van Warre) hebben wij samen met onze buurman besloten om een verhoogde druk te gaan leveren op ons front, dit wat Tasarinan eerder bewoorde als "de tegenstander uitputten" leek ons ook een goed idee, aangezien wij met onze accounts die activiteit daarvoor kunnen opbrengen (Net zoals Warre dat bijvoorbeeld kan op Vayne).

Zoals ook Arrogant hier aangeeft en ik nog wel duizend keer kan herhalen vind ik het bullshit dat er gehamerd wordt op het feit dat SloopAP zo belachelijk veel beter is dan andere AP's zoals 1Command. Wij met team Srek gebruiken SloopAP nog steeds niet en gooien er dagelijks nog steeds meer dan 2k aanvallen uit.

Bij beiden kanten worden er verschillende tactieken toegepast om de tegenstander te laten vallen, zo hebben jullie ook barbarendorpen gestackt in vitaeclusters zodat er niet meer op barbs gedodged of gefarmd kon worden. Wij kiezen er voor om bergen aanvallen eruit te gooien, beide vertraagd het het deffen en verhoogd het de moeilijkheidsgraad.
Het spijt me dat jullie het zo vervelend vinden, maar ik ben nog steeds van mening dat er fair gespeeld wordt, spreek me vooral aan als je nog verdere opmerkingen hebt of vragen, sta ik altijd voor open!

Er zit dan ook een groot verschil tussen de druk die jullie op ons leggen en die er op il buri wordt gelegd.
 
Reactiescore
1.148
iChronic wordt ook behoorlijk onder druk gezet, waarom hoor ik daar niks over? Heeft dagelijks ook 2-3k incommings
 
Reactiescore
1.148
Dus omdat de hoeveelheid aanvallen wat hoger ligt, hebben jullie opeens heel veel moeite. Dat is wat ik uit jullie posts kan concluderen.
 

DeletedUser73696

Guest
Nee tarzan. Het gaat ons om de intensiteit. Jullie skilloze vriendje Warre is een uurtje per dag bezig om 7-8k aanvallen te sturen op 1 account, terwijl dat 16 uur intensief deffen is.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Stelletje debielen zonder hersenen dat jullie zijn. Meer woorden ga ik er niet meer aan vuil maken.

Triest figuur ben je ook he:eek:
 
Reactiescore
217
Nee tarzan. Het gaat ons om de intensiteit. Jullie skilloze vriendje Warre is een uurtje per dag bezig om 7-8k aanvallen te sturen op 1 account, terwijl dat 16 uur intensief deffen is.

Deffen kost nou eenmaal meer tijd, als je het goed wilt doen. Als je hierover gaat janken kan je beter stoppen met tw :eek:
 

DeletedUser72524

Guest
Nee tarzan. Het gaat ons om de intensiteit. Jullie skilloze vriendje Warre is een uurtje per dag bezig om 7-8k aanvallen te sturen op 1 account, terwijl dat 16 uur intensief deffen is.

Dan zorg je toch ook dat er contant druk op het account van Warre staat, geef hem maar niet de mogelijkheid om überhaupt de tijd te hebben om te sturen.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
warre beweert zelf dat die met 1command vrijwel net zo snel kan sturen dus helaas je hebt niet alles van hem gelezen ^^

als je met normaal bedoeld de manier waarop IK normaal de aanvallen verstuur dan is het idd zo dat ik met sloopAP niet sneller stuur, bedoel je echter met normaal de manier waarop de meeste spelers die sloopAP NIET hebben sturen dan heb je het dus verkeerd want dan kan ik idd met sloopAP sneller sturen maar dan stuur ik alsnog niet sneller dan met de manier die ik normaal gebruik.

dat jij niet kunt verzinnen hoe je zo snel aanvallen kan versturen wil niet zeggen dat anderen dat dan ook niet kunnen ;)

en ik gebruik sloopAP dus niet ondanks dat ik de mogelijkheid daartoe heb.

Weet je dat ik jou zin (de hele alinea) wel vier keer heb moeten lezen om uberhaupt te begrijpen wat je bedoeld? :eek: Wat meer comma's of punten gebruiken zou je post zeer zeker ten goede komen. Alleszins weet ik genoeg, je geeft me namelijk gelijk al heb je dat niet eens door me dunkt. :p

En wat houdt dat concreet in? Stel hij stuurt 1000 aanvallen met zijn script hoeveel minuten doet hij daar minder over dan dat je dit met 1C zou doen. Ik zou wel eens een vergelijking in tijd willen zien zodat ik een beeld kan stellen of het een oneerlijk voordeel is of dat het verschil gewoon verwaarloosbaar is en jullie maar wat zitten te klagen omdat er een gebrek aan uithoudingsvermogen aanwezig is.

Jannes het maakt mij echt niet zoveel uit wat jij er van vind. Er is geen sprake van gebrek aan uithoudingsvermogen, ik had de tijd sowieso al niet om een account te beheren. Als er vervolgens een uitputtingsslag plaats vind, ga ik niet mijn kostbare uren verspillen aan een stom spelletje. Spelers komen en gaan, zo is dat altijd geweest. Kijk naar Martijn, Vetrix, Tom, Gilles, de oud Vayne spelers etcetera etcetera. Ja, er is in dit geval (verlaten) geen sprake van een 'rustig' moment, waardoor er wat commotie ontstaat - en terecht. :)

De één blamed het scriptje, ik blame niemand in het speciaal.

Dan zorg je toch ook dat er contant druk op het account van Warre staat, geef hem maar niet de mogelijkheid om überhaupt de tijd te hebben om te sturen.

Warre beweerd nog een private script te hebben, als het ware de defensieve tegenhanger voor SloopAP. Iets wat ook heel veel tijd zal besparen. Script wars hè :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser69813

Guest
iChronic wordt ook behoorlijk onder druk gezet, waarom hoor ik daar niks over? Heeft dagelijks ook 2-3k incommings

Heb je iChro ooit horen klagen? We hadden wel in vitae gezeten als we geen zin hadden om het echte tribalwars te spelen.
 

DeletedUser72524

Guest
Warre beweerd nog een private script te hebben, als het ware de defensieve tegenhanger voor SloopAP. Iets wat ook heel veel tijd zal besparen. Script wars hè :rolleyes:

Lijkt me niet dat het een hele grote toevoeging heeft en anders lijkt het mij sterk dat het goedgekeurd is.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Lijkt me niet dat het een hele grote toevoeging heeft en anders lijkt het mij sterk dat het goedgekeurd is.

Je weet zelf ook wel dat Warre een 'fijne bijdrage' heeft geleverd aan het Tw team. Denk aan SW tools. Je denkt toch niet dat het tw team keihard nee zegt tegen elk script dat Warre maakt en eerst wil gebruiken om er zelf voordeel uit te halen. Ook is SloopAP pas na meerdere keren goedgekeurd. Dus die beredenering deel ik niet.
 

Deleted User - 24028

Guest
Je weet zelf ook wel dat Warre een 'fijne bijdrage' heeft geleverd aan het Tw team. Denk aan SW tools. Je denkt toch niet dat het tw team keihard nee zegt tegen elk script dat Warre maakt en eerst wil gebruiken om er zelf voordeel uit te halen. Ook is SloopAP pas na meerdere keren goedgekeurd. Dus die beredenering deel ik niet.

SWtools staat los van mijn eerder werk voor het TW team. Dat initiatief is opgezet door mij en Sander om scripts publiek te maken, lees het andere topic als je wilt weten waarom we gestopt zijn met extra scripts daar uit te brengen.

En als je werkelijk denkt dat ik meer mag of kan omdat ik even in het TW team heb gezeten sla je de bal serieus mis. Je beseft toch wel dat ik ben ontslagen he. Denk je werkelijk dat een bedrijf een ex werknemer voordelen gaat geven lol.

SloopAP is idd pas na meerde keren goedgekeurd omdat er voorwaarden waren waarop ze zulke scripts wouden intonen, aan die voorwaarden (bv een maximum aantal te openen tabs, technische uitwerkingen die niet mochten, coords die op de tw manier (via id) ingevuld moesten worden in plaats van gewoon, etc)

Nota bene voorwaarden die mij opgelegd zijn en waar 1Command NIET aan voldoet ! Mij ooit horen klagen hier over ? Misschien moet ik ook eens beginnen roepen dat 1Command meer mag omdat de maker in tw team zit, of omdat het publiek is :eek:
 

DeletedUser73147

Guest
Je weet zelf ook wel dat Warre een 'fijne bijdrage' heeft geleverd aan het Tw team. Denk aan SW tools. Je denkt toch niet dat het tw team keihard nee zegt tegen elk script dat Warre maakt en eerst wil gebruiken om er zelf voordeel uit te halen. Ook is SloopAP pas na meerdere keren goedgekeurd. Dus die beredenering deel ik niet.

Wow, het enige wat ik hier lees is gejank. Kom op zeg, ga zo door en wij stappen ook over op SloopAP. Het is toch geen cry war aan het worden ofwel? Gewoon gaan met die banaan
 
Reactiescore
1.148
Ik denk dat hij Perry bedoelt.
 
Bovenaan