Geweldige rapportjes/enorme faalacties

DeletedUser73673

Guest
:D

bd6b73b127e022ffb5ffcab8ced883e3.png
 

DeletedUser

Guest
"Arta gisteren om 15:22 uur
Rare strategie, paar dorpen stacken en andere laten platwalsen :p

Jabba De Hut vandaag om 00:14 uur
Je hebt 't beste nog niet gezien... Dit bewaar ik exclusief voor 1-1 situaties.. :)"

Ik heb wel geen 12k bijl 6k lc gekregen van hem :(
 

DeletedUser72576

Guest
Bonaya had wat lc op pad gestuurd op nog niet geclearde barbaren. Ja dat was wel een faalactie :p
 

Deleted User - 487776907

Guest
Ik wist niet dat jij ze al had gescout Jorn :( Ik doodleuk farmen en kom er na 15 minuten achter dat ze ook op die volle barbarendorpen lopen. We moeten van geluk spreken dat ik er bij sommige clears voor heb kunnen timen en dat de verliezen maar rond de 25k lc lagen...
Waar we overigens nog een leuke ODA mee hebben gepakt. Ben er namelijk achter gekomen dat 2500lc genoeg is om een vol off dorp te clearen :p
 
Reactiescore
3.457
Ik wist niet dat jij ze al had gescout Jorn :( Ik doodleuk farmen en kom er na 15 minuten achter dat ze ook op die volle barbarendorpen lopen. We moeten van geluk spreken dat ik er bij sommige clears voor heb kunnen timen en dat de verliezen maar rond de 25k lc lagen...
Waar we overigens nog een leuke ODA mee hebben gepakt. Ben er namelijk achter gekomen dat 2500lc genoeg is om een vol off dorp te clearen :p

Blij om te lezen dat wereld 43 nog spannend genoeg is voor jullie:D
 
Bovenaan