De eenzame koning

DeletedUser66265

Guest
De intentie van dit topic wordt wel een beetje vergeten. Dit is puur mijn visie en een poging tot het interessanter maken van het huidige contest. Ik praat niet voor niets ook over faith en de kattenstam. Ik hoop persoonlijk dat zij met een leuke tegenreactie komen.

Edit: Dat ik stop heeft verder weinig te maken met deze post. Ik was namelijk al van plan om hieraan mee te doen voor ik ook maar aan stoppen dacht. Het liep alleen wat anders dan gepland.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.166
Nikki, sinds jij een beetje post op nieuwere werelden ben jij ook een twgod voor de nieuwe gens geworden ja? :D
Zo'n sterke poster ben je nou ook weer niet he ;)
 

DeletedUser66265

Guest
Nikki, sinds jij een beetje post op nieuwere werelden ben jij ook een twgod voor de nieuwe gens geworden ja? :D
Zo'n sterke poster ben je nou ook weer niet he ;)

Dat betwijfel ik gezien menig 'new-gen' speler mij eruit speelt. Verder zal je mij ook nergens het statement zien ondersteunen dat men mij een goede poster vind. Volgens mij ben ik daar zeer voorzichtig mee. Mocht jij mij ergens op het af hebben zien beweren dat ik de beste poster ben vraag ik je bij deze dat omhoog te halen.

Maar nogmaals, we slaan nu met zijn allen de bal flink mis. Zoals ik net ook al zei was ik voor mijn stop al van plan om hieraan mee te doen. Simpelweg omdat ik dit een 'leuke opdracht' vond. Dat ik nu stop heeft enkel invloed gehad op mijn laatste alinea in het verhaal, de rest is identiek gebleven. Dat ik die laatste alinea toch heb toegevoegd is enkel omdat ik de manier van werken van het support systeem merkwaardig vind.
 

DeletedUser76018

Guest
Dag Nikki :( :( :(

Ik hoop oprecht dat ik je op een feestje tegenkom! Ik kom iig naar hetgene dat je me doorstuurde (die ene in Antwerpen). Jammer dat je stopt, je zal gemist worden.
 

DeletedUser66265

Guest
Ik waardeer de reacties zeer zeker, des te meer reacties des te groter de kans op winnen is. Helaas zijn het wel reacties die niet bijzonder relevant zijn voor dit topic.

Ik zou het persoonlijk in ieder geval fijn vinden als de volgende reactie een inhoudelijke reactie betreft. Of het een zeikerige reactie is of een reactie waaruit blijkt dat dit geen onaardig verhaal is kan mij weinig schelen. Als het maar betrekking heeft op de inhoud. De enige enigszins inhoudelijke reactie komt momenteel van locoid die meent dat de post te lang is. Meer meningen?
 
Reactiescore
7.931
Vond het een leuk verhaal om te lezen, de manier waarop het tw team het heeft aangepakt is gewoonweg verkeerd. Ik snap dat ze botters willen aanpakken en daar heb ik ook zeker respect voor. De manier waarop ze het hebben gedaan is gewoon niet goed.

Niet alleen deze actie van het tw team maar ook alle andere acties die hebben plaatsgevonden hebben er toe geleid dat er geen tot weinig vertrouwen meer is in het moderators team, en daarbij komende de herrezen vraag waarom we dit spel nog spelen.

Dat je deze stap hebt genomen heb ik alleen maar respect voor, ik weet dat er heel veel spelers die zelfde stap gaan nemen maar nog de werelden waarop ze spelen gaan afmaken en dan in jouw voetsporen gaan treden. Ikzelf ben het ook van plan, omdat het gewoon geen leuk spel meer is. De ban actie is denk ik ook het ultieme keerpunt geweest en vanaf dat punt zal TW nu ook helemaal doodbloeden totdat er van de community niks meer over is.

Het ga je goed.
 

DeletedUser75778

Guest
Ik vind het maar een schreeuw om aandacht als mensen zelf een post maken dat ze gaan stoppen. Hoe lang of goed die post ook is. Daarnaast wordt het ook wel een beetje overdreven hoeveel Nikki voor de community betekend. Het enige wat ik zie zijn lange posts wat vrij weinig mensen interesseert. Leuke is nog dat 9 van de 10 keer spelers die zulke posts maken uiteindelijk toch weer terugkomen.

Het is in ieder geval fijn om te lezen dat we nu van die mega posts af zijn, of blijf je wel op het AF actief?:rolleyes:

Veel succes in RL.

Je hebt niet echt de clue begrepen denk ik.
 

DeletedUser66265

Guest
Vond het een leuk verhaal om te lezen, de manier waarop het tw team het heeft aangepakt is gewoonweg verkeerd. Ik snap dat ze botters willen aanpakken en daar heb ik ook zeker respect voor. De manier waarop ze het hebben gedaan is gewoon niet goed.

Niet alleen deze actie van het tw team maar ook alle andere acties die hebben plaatsgevonden hebben er toe geleid dat er geen tot weinig vertrouwen meer is in het moderators team, en daarbij komende de herrezen vraag waarom we dit spel nog spelen.

Dat je deze stap hebt genomen heb ik alleen maar respect voor, ik weet dat er heel veel spelers die zelfde stap gaan nemen maar nog de werelden waarop ze spelen gaan afmaken en dan in jouw voetsporen gaan treden. Ikzelf ben het ook van plan, omdat het gewoon geen leuk spel meer is. De ban actie is denk ik ook het ultieme keerpunt geweest en vanaf dat punt zal TW nu ook helemaal doodbloeden totdat er van de community niks meer over is.

Het ga je goed.

Ik wilde eerlijk gezegd meer nadruk leggen op de veranderingen binnen tw. 20 % reducering en halvering vanaf w 26, vlaggen vanaf w 29, gs ruilen op de markt vanaf w 38 en puur gs kopen vanaf w 44. Het verhaal werd mij alleen te lang en ik vreesde ervoor dat niemand het dan meer zou lezen. Jouw reactie slaat koppen met spijkers. Voor mijn verhaal was het misschien goed geweest als ik bovenstaande punten er ook in had gestopt.
 

DeletedUser72524

Guest
Het verneukeratieve aan w47 is dat de redelijk goede spelers tegenwoordig zich ook mengen in het veelvuldig gebruiken van pp. Waar de meeste van hen hier in het begin fel op tegen waren. En hoe je het ook went of keert is dat meestal geen geld van hunzelf, maar geld van kinderen die zich te erg laten leiden voor een klein beetje geluk voor een zeer korte periode.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487936070

Guest
Was halvering niet voor W26 al? Maar het klopt dat het iets is wat alleen maar extremer zal gaan worden.
 

DeletedUser72524

Guest
Was halvering niet voor W26 al? Maar het klopt dat het iets is wat alleen maar extremer zal gaan worden.

W25 dacht ik, w24 was de wereld waar in iedere stam hun naam veranderde in boycottw of iets in die richting.
 

DeletedUser66265

Guest
Was halvering niet voor W26 al? Maar het klopt dat het iets is wat alleen maar extremer zal gaan worden.

Het kan zijn dat mijn geheugen mij in de steek laat. W 26 was voor mij in ieder geval de eerste wereld waar ik weer begon met spelen en de halveringen ontdekte. W 26 werd ook niet voor niets geboycot.
 

Deleted User - 487936070

Guest
Het kan zijn dat mijn geheugen mij in de steek laat. W 26 was voor mij in ieder geval de eerste wereld waar ik weer begon met spelen en de halveringen ontdekte. W 26 werd ook niet voor niets geboycot.

Ja het klopt dat W26 massaal geboycot werd inderdaad. Ik dacht dat het voor dat 20% reduceren was, maar dat is al een poos geleden en weet ik ook niet helemaal zeker meer.
 
Reactiescore
1.166
Dat betwijfel ik gezien menig 'new-gen' speler mij eruit speelt. Verder zal je mij ook nergens het statement zien ondersteunen dat men mij een goede poster vind. Volgens mij ben ik daar zeer voorzichtig mee. Mocht jij mij ergens op het af hebben zien beweren dat ik de beste poster ben vraag ik je bij deze dat omhoog te halen.

Maar nogmaals, we slaan nu met zijn allen de bal flink mis. Zoals ik net ook al zei was ik voor mijn stop al van plan om hieraan mee te doen. Simpelweg omdat ik dit een 'leuke opdracht' vond. Dat ik nu stop heeft enkel invloed gehad op mijn laatste alinea in het verhaal, de rest is identiek gebleven. Dat ik die laatste alinea toch heb toegevoegd is enkel omdat ik de manier van werken van het support systeem merkwaardig vind.

Het enige wat ik zie is dat de new gens jouw de hemel inprijzen als een soort postgod. Nergens heb ik dan ook gezegd dat jij hebt gezegd dat je een goede poster bent, dat maken die newgens er van. Zo zie ik het.

Enfin, ik heb genoten van je paddo of truffelverhaal (welke was t ookal weer) :p
 

DeletedUser75778

Guest
Het enige wat ik zie is dat de new gens jouw de hemel inprijzen als een soort postgod. Nergens heb ik dan ook gezegd dat jij hebt gezegd dat je een goede poster bent, dat maken die newgens er van.

En waar zie je dat precies terug? Kun je dat ook hard maken?
 

Deleted User - 487776907

Guest
Het enige wat ik zie is dat de new gens jouw de hemel inprijzen als een soort postgod. Nergens heb ik dan ook gezegd dat jij hebt gezegd dat je een goede poster bent, dat maken die newgens er van. Zo zie ik het.

Welke newgens zie jij dat doen dan :eek:?
 
Reactiescore
2.303

DeletedUser66265

Guest
Goh lees dit topic is door, tw legende verlaten dit, tw god verlaten dat. Jijzelf deed hier nog even aan mee met je rust zacht. Overdreven gedoe.

Tgoh, als dat hetgeen is wat het probleem is heb jij het niet helemaal begrepen. Dan raad ik je aan om met enige spoed post van de CM nog eens te lezen om te kijken naar de bedoeling van dit topic.

Edit : Geen probleem, ik help je graag met het te begrijpen en heb het zoekwerk al voor je gedaan.

94e90870c9.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan