Golden Awards

DeletedUser76018

Guest
Ga respectvol met elkaar om want het grootste en leukste billenlik topic is er weer! :cool:


Beste speler:
Beste stam:
De beste stam speler:
Het grootste ego:
Beste leider:
Slechtste leider:
Meest overschatte stam:
Meest onderschatte stam:
Meest overschatte speler:
Meest onderschatte speler:
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mooiste spelers naam:
Mooiste stam naam:
Het tofste topic:
Het domste topic:
Favoriete forum poster:
Minst favoriete forum poster:
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel:
Mooiste profiel foto van spelers:
Mooiste profiel foto van stammen:
Mooiste actie van de wereld:
Meest belovende speler voor de toekomst:
Meest belovende stam voor de toekomst:
Grootste blunder:
Voor wie heb je nu echt respect:
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:


BBcodes:

PHP:
[B]Beste speler:[/B]
[B]Beste stam:[/B]
[B]De beste stam speler:[/B]
[B]Het grootste ego:[/B]
[B]Beste leider:[/B]
[B]Slechtste leider:[/B]
[B]Meest overschatte stam:[/B]
[B]Meest onderschatte stam:[/B]
[B]Meest overschatte speler:[/B]
[B]Meest onderschatte speler:[/B]
[B]Met wie zou zeker graag in een stam zitten:[/B]
[B]Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:[/B]
[B]Mooiste spelers naam:[/B]
[B]Mooiste stam naam:[/B]
[B]Het tofste topic:[/B]
[B]Het domste topic:[/B]
[B]Favoriete forum poster:[/B]
[B]Minst favoriete forum poster:[/B]
[B]Dikste wannabe op het forum:[/B]
[B]Dikste wannabe in het spel:[/B]
[B]Mooiste profiel foto van spelers:[/B]
[B]Mooiste profiel foto van stammen:[/B]
[B]Mooiste actie van de wereld:[/B]
[B]Meest belovende speler voor de toekomst:[/B]
[B]Meest belovende stam voor de toekomst:[/B]
[B]Grootste blunder:[/B]
[B]Voor wie heb je nu echt respect:[/B]
[B]Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:[/B]

Veel plezier! :D
 

DeletedUser72975

Guest
Ruffy het is nog te vroeg voor dit topic, doe niet zo tryhard !!!
 

DeletedUser76018

Guest
Worsteman, GA is het beste topic ooit! Nooit te vroeg. (Gun het me Laurens)
 
Reactiescore
3.539
Beste speler: Noire: Jordi (Conceived by Communism), Jeremy (Vitalise), Martin (Amber Heard) & Laurens (Dragonshield) met de simpele reden ik atm op w47 geen beter team ken. Zijn 4 uitstekende spelers op hun vakgebied waarbij ik het een terechte nominatie vind.

Beste stam: Psycho: ziet er een hele goede stam uit met goede spelers, tevens een moeilijke ligging maar wel een goed stamcluster indien ze het kunnen dichtwerken. Ik ben ervan overtuigd dat deze stam er nog zal staan over enkele maanden en een leuke rol kan vervullen op de wereld. Daarom vernoem ik hun atm als beste stam.

De beste stam speler: Hier vernoem ik mijn eigen acc/team met de simpele reden wij nog geen echte stam hebben op deze wereld, ik zo goed als niemand ken op de wereld (toch niet hoe ze functioneren in hun stam). Is dan ook een vraag die zo vroeg in de wereld lastig te beantwoorden is. Streepje zetten ( / ) of een speler vernoemen om maar iets te zetten gaat ten koste van het lijstje daarbij zijn wij ook gewoon uitstekende stamspelers!

Het grootste ego: The Weirdness of Talent. komt wel over alsof die het allemaal wel even weet (niet negatief bedoelt).

Beste leider: Ik acht Castiel (Demon from Above) als leider zijnde wel de beste op w47 zover ik alle leiders ken natuurlijk. Zullen nog veel over hem horen in de loop van de wereld, zou me trouwens verbazen moesten er leiders zijn op w47 met hetzelfde palmares.

Slechtste leider: Quaere Verum die ondertussen is weg ge edeld was leider van een stam dicht gelegen mijn account, zijn staminvite die ik via via heb ontvangen trekt op niet veel. Een leider die ge edeld word en dus weg is, is natuurlijk ook geen goede leider :s Ik nomineer hem nu wel als 'slechtste leider' klinkt hard maar dat is hij uiteraard niet maar van alle stammen die veelbelovend waren is hij IG wel de eerste die het heeft laten afweten op basis van bovenstaande punten die ik heb aangehaald. Verder valt daar ook nog weinig over te zeggen.

Meest overschatte stam: Awesome (A.) de huidige nummer 1 op de wereld zal het niet zolang volhouden in de top van het klassement, ik verwacht dan ook een korte levensduur en uiteindelijk zal hun rol op de wereld niet noemenswaardig zijn. Ik acht hun leider niet capabel om op termijn een deftige stam te leiden daarbij komt nog eens kijken dat 3/4 van hun leden mij een zwakke indruk geven. Weinig potentie dus.

Meest onderschatte stam: Gods of Walhalla. beter bekent als Wal. zag er in eerste instantie wel aardig uit maar het bleek intern toch niet al te best te lopen dmv de stamwissels die er plaatsvonden (spelers die zijn weg gegaan sommige die zijn terug gekomen) zag het er niet al te best uit. Echter zie ik dat enkele abusers die veel punten hadden er uit zijn gebleven. Waardoor ik hun stam meteen weer een pak serieuzer kan nemen. Eerst zou ik geneigd te zeggen zijn dat ze overschat waren maar ondertussen is dit veranderd naar onderschat. Ik verwacht terug iets van de stam en schrijf ze niet af om een mooie rol in de toekomst te gaan spelen.

Meest overschatte speler: israelien, ikklapderop, EdjeRaketje kies er maar eentje uit, deze spelers zijn we in de start van w42 ook in de top 25 tegengekomen net zoals hier echter werd het daar een flop en zal het op deze wereld niets anders zijn indien er een beetje concurrentie zal zijn. Mijn verwachtingspatroon staat zeer laag betreft deze spelers. Ik plaats ze hier omdat ik vermoed dat mening speler ze misschien niet kennen en op puntenaantal ze nog degelijk of goed zouden durven achten.

Meest onderschatte speler: Chna-nung acht ik ook als een grote pp abuser, ik vermoed dat hij echter nog wel potentie heeft en nog wel een rol van betekenis zal spelen op de wereld. Ik schrijf hem bij deze niet af ook al zou ik dat op het eerste zicht wel degelijk doen. Ik veronderstel dat zeer veel mensen met een beetje kennis van TW hem meteen als Noob beschouwd daarom zet ik hem hier neer doordat ik hem toch nog iets hoger inschat.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Farmer Wants A Wife omdat het schatjes zijn :rolleyes:

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Vrolijk Badschuim666: Rogier en ik nogmaals in dezelfde stam dat gaat niet werken :D Verder heb ik niets tegen de andere bespelers.

Mooiste spelers naam: Heading Up High ziet er wel wel netjes uit.

Mooiste stam naam: Angels (Demons in Disguise).

Het tofste topic: GA mits de lijstjes zijn zoals het mijne, namelijk objectief.

Het domste topic: Hoeveel lc? Hoe kom je er überhaupt op het is een LH wereld :confused:

Favoriete forum poster: dragon slasher komt wel goed voor de dag op w47, ken hem niet van andere werelden maar post wel aardig mee hier.

Minst favoriete forum poster: Kjadawnl, wil ik hier gewoon niet zien zijn post's zijn 'oke' maar hem als persoon zie ik liever verdwijnen.

Dikste wannabe op het forum: Netsky om maar iemand te nemen die redelijk veel post op het w47 AF.

Dikste wannabe in het spel: Vrolijk Badschuim666 namelijk Rogier wat een wannebe is dat zeg :D

Mooiste profiel foto van spelers: Keepers of Hell heeft wel een hele nice ook Team Panda moet niet onder doen.

Mooiste profiel foto van stammen: Psycho, Angels, DC en EoI hebben alle 4 wel een zeer mooie.

Mooiste actie van de wereld: Mijn GA lijstje? Er is werkelijk nog niets gebeurd :boer:

Meest belovende speler voor de toekomst: Vestige heeft de spelers en de ligging om zich te kunnen tonen.

Meest belovende stam voor de toekomst: EoI (Edge of Insanity) verwacht ik zeer veel van, ze beschikken over een uitstekende ligging en hebben aardig goede spelers in hun stam. Mijn verwachtingen liggen IG zeer hoog ik voorspel deze stam ook een mooie toekomst op w47.

Grootste blunder: De stam Pokemon! Het is toch algemeen geweten dat pokemon's geen TW kunnen spelen,...

Voor wie heb je nu echt respect: Iedereen die op een eerlijke manier TW speelt en vecht voor zijn stamgenoten!

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mijn medespelers/stamgenoten.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser54934

Guest
Beste speler:
Ik heb hele hoge verwachtingen van The Fault In Our Stars. alleen jammer dat Sam zelf niet speelt. Ook zou ik zeker oppassen als ik in de buurt van Koning Noob lag.


Beste stam:
Angels lijkt me wel een potentiële topstam, ookal heeft Castiel zijn goeie naam echt voor mij verpest. Er waren afspraken die niet zijn nagkomen, er is overleg geweest maar toch zie ik dit niet als een rechtvaardig iets. Toch heb ik best een hoge verwachting van de stam. Stabbend kun je ook aan de top komen.

De beste stam speler:
Jannes (Jokerbrain) lijkt me zeker een speler die alles voor de stam zou geven.

Het grootste ego:
Decay of reality is een new-gen speler die een ongelovelijke arrogante en egoistische manier van spelen en communiceren heeft, dit is één van de redenen dat TW doodloopt.

Beste leider:
Justus08, deze speler heeft Order op w4 en Wall
op w35 al naar de overwinning geleid. Enorm bescheiden en cijfert zichzelf helemaal weg ivm met stamrichting.

Slechtste leider:
Ontelbaar mensen die ik op kan noemen.

Meest overschatte stam:
Pokémon, dit is 1 grote intern-stam, ik kan al 5 leden opnoemen doe binnenkort worden geinternd
.
Meest onderschatte stam:
Meow, op het eerste gezicht een klein stammetje maar wel een paar degelijke spelers.

Meest overschatte speler:
Narcissistic Illy, top 25 maar absoluut skills wat zich wel gewezen heeft uit andere werelden. Ik verwacht dat deze speler binnen een maand weg is.

Meest onderschatte speler:
Afroplayer, aangezien ik tevergeefs al 2 treinen heb gesnipet voor hem ;)

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
De toppers van S.Inc w21 o.a. Detlef.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Ik voel totaal geen behoefte om bij mensen in een stam te zitten, er zijn enkele waar ik interesse in zou hebben. Ik zou totaal geen interesse hebben in het zitten in een stam met Annebelle van DestU die zelfbelang hoe dan ook boven stambelang plaatst.

Mooiste spelers naam:
Kentucky fried chicken. Vind ik toch wel
echt een gave naam.

Mooiste stam naam:
Faal(clubje) vind ik wel komisch gevonden.

Het tofste topic:
Top/flop stammem aangezien iedereen daar lekker kan discusieren over stammen doe meestal niet langer als een maand bestaan.

Het domste topic:
Top/flop spelers, aangezien iedereen al een week loopt te zeiken om JB die een bb van 60 p heeft ge-edeld. Laat iemand lekker zijn ding doen. Iedereen heeft een redenatie voor hetgeen hij doet.

Favoriete forum poster:
Ik mag altijd graag een uitgebreide post van Howlin lezen aangezien er meestal een sterk fundament/achtergrond achter zit. Ik houd van berichten die juist beargumenteerd zijn.
Minst favoriete forum poster:

Dikste wannabe op het forum:
Ik vind Netsky wel echt één van de mindere posters hier.

Dikste wannabe in het spel:
Decay of Reality

Mooiste profiel foto stam:
Ik vind die van Wal. wel gaaf.

Mooiste actie van de wereld:
Gekata'd worden door een speler van 500 punten.

Meest belovende speler voor de toekomst:
Ik denk dat Justus08 nog erg ver gaat komen, erg bescheiden
maar een echte veteraan.

Meest belovende stam voor de toekomst:

Ik heb nou niet bepaald 1 stam gezien waar ik mijn volle vertrouwen in zou leggen.

Grootste blunder:
Denken dat je daadwerkelijk een topstam kan maken met onbekenden.

Voor wie heb je nu echt respect:
Ik heb Justus08 al een paar keer genoemd maar WAUW wat is Daniël een geweldige persoonlijkheid. Zet altijd de stam boven zijn eigen belangen en is een enorm aardige gozer die mij laat beseffen dat er niet ALLEEN ego's zijn.
 

DeletedUser66129

Guest
Oh jannes jij was diegene met wie ik aan het praten was :D

Oh en leuk dat je me slechte leider benoemd, maar ik was niet eens leider dus klopt van geen kant ;)
 
Reactiescore
1.853
Het grootste ego:
Decay of reality is een new-gen speler die een ongelovelijke arrogante en egoistische manier van spelen en communiceren heeft, dit is één van de redenen dat TW doodloopt.

Dan heb jij duidelijk geen goed beeld van de speler(s) van Decay. In dit geval heb ik het over Bram, een zeer gezellige speler, altijd in voor een praatje en een lolletje. Staat klaar voor zijn stamgenoten & BG's wanneer dit nodig is.
Dus jou vertrokken beeld van deze speler zal wel gebaseerd zijn op een enkele gebeurtenis. :)

En begin aub niet over egoistisch oid want dan heb ik ook nog wel een goede ;)

EDIT: En nee dit is niet de enige wereld waar ik ze van ken, mocht je die conclusie zometeen willen trekken.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Beste stam:
Angels lijkt me wel een potentiële topstam, ookal heeft Castiel zijn goeie naam echt voor mij verpest. Er waren afspraken die niet zijn nagkomen, er is overleg geweest maar toch zie ik dit niet als een rechtvaardig iets. Toch heb ik best een hoge verwachting van de stam. Stabbend kun je ook aan de top komen.

Kan je je uitspraken toelichten?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Beste speler:
Ik heb hele hoge verwachtingen van The Fault In Our Stars. alleen jammer dat Sam zelf niet speelt. Ook zou ik zeker oppassen als ik in de buurt van Koning Noob lag.

Meh, Sam is toch noobje dus zal het acc wss minder goed doen :p
 
Reactiescore
1.075
sam houdt van peni**en
 

DeletedUser65510

Guest
Het grootste ego:
Decay of reality is een new-gen speler die een ongelovelijke arrogante en egoistische manier van spelen en communiceren heeft, dit is één van de redenen dat TW doodloopt.


Dikste wannabe in het spel:
Decay of Reality

Hartelijk dank voor de vermeldingen in je post, ik had namelijk op geen enkele plek liever gestaan op dit GA-lijstje.
Laten we even beginnen bij 't ego. Als je me nog maar iets zou kennen, zou je weten dat ik hier al veel langer rondloop dan dat jij er weet van hebt. 't Feit dat ik pas de laatste 2 werelden weer opduik, heeft dan ook te maken met 't feit dat er weer een stop van een jaar tussen zat, zoals veel TW-spelers wel eens doen als ze 't beu zijn, op een vreemde manier worden we toch altijd terug aangetrokken, dus hier zijn we weer.

Mijn ongelooflijk arrogante manier van spelen & communiceren, waar baseer jij je op? Op 't gesprek waarin ik jouw capaciteiten als leidinggevende & je capaciteiten als speler (100% terecht) in twijfel trok? Wanneer je letterlijk in de chat vroeg of je een lid zomaar moest kicken, zonder ook maar de reactie van elke speler in de stam af te wachten? Zonder er nog maar op een volwassen manier over gesproken te hebben? Als er hier iemand een ego heeft, ben jij 't wel. Want jij ging hier de topstam maken, jij sprak hier over 't domineren van dit continent & later de wereld in de eerste 2 weken van deze wereld. Je durft mij egoïstisch te noemen, maar je noemt jezelf wel een god, beetje hypocriet :rolleyes:

Hoe kan je zelfs oordelen over mijn manier van spelen? Je hebt me voor de (korte) tijd in Wal. nog nooit ontmoet. Je kan onmogelijk oordelen over mijn speelstijl. 't Enige wat je hier probeert te doen is je frustratie uiten omdat je een enorme flop als leider & speler bent, maar ik snap dat jij posts zoals dit nodig hebt om je ego weer te boosten & hier voldoening uit te halen. Van alle wannabe's op deze wereld, sta jij bovenaan 't lijstje van toch wel een aantal spelers.
Zeker als je een stammetje opricht met alle PP-abusers, ervaring of niet, om jezelf veilig te stellen. Als je dit wilt ontkennen, ik heb nog een heel mooi screentje van een pm van jou waarin je min of meer zegt dat je niet om deze spelers geeft, "dat je 't wel beter weet".

Ik denk dat iedereen op 't AF met een beetje verstand kan concluderen dat je gewoon weer een speciaal geval bent die z'n frustratie in 't spel komt uiten om zo te proberen andere spelers zwart te maken. Maar ik blijf toch wel een topper hé? :rolleyes:

fbf94d705f.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76952

Guest
Het plaatje zelf is inderdaad erg mooi, wel lijkt de font echter rechtstreeks van Paint afkomstig te zijn.:D

+1 ookal zit ik zelf in de stam :D:eek:

Verder vond ik de spelers van Decay meer een beetje mysterieus maar dat kan een slimme tactiek zijn ;)
 
Bovenaan