Top/Flop stammen

DeletedUser

Guest
Church had een gigantische kwantitatieve achterstand, om nog niet te spreken van de 4tegen1 situatie die er op een gegeven moment was. Dat er mensen zo dom zijn om bots te gebruiken, tja, dat mogen ze zichzelf aanrekenen.
Als je vindt dat Church het momenteel makkelijk heeft zou ik toch echt eerder naar jezelf kijken en nog proberen een prestatie neer te zetten in plaats van deze gefrustreerde posts plaatsen.
Volgens mij waren jullie onder de indruk van het deffen op plop? Nu al je woorden terug nemen?? Dat is best snel
 

DeletedUser

Guest
Vrij logisch als blijkt dat veel time werk enz gedaan is met bots.

Botters verdienen geen enkel respect.

Nou dan mag je mij gaan uileggen waarom wij geen ban gekregen hebben? Trouwens hoor wie het zegt, degene die in een stam zit met front spelers die 9/10 keer alles 2 ms ervoor timen:eek:
 

DeletedUser10875

Guest
Nou dan mag je mij gaan uileggen waarom wij geen ban gekregen hebben? Trouwens hoor wie het zegt, degene die in een stam zit met front spelers die 9/10 keer alles 2 ms ervoor timen:eek:

Wil je hier mee zeggen dat je bots gebruikt? Zal ik Duckje/Poo wel een pm sturen mocht dat zo zijn.

Oh, zit ik in Chruch? Nice.
Maar al die timings worden met de hand gedaan. Geen enkel account binnen Church heeft een ban gekregen, die conclusie lijkt me niet zo moeilijk.
 

DeletedUser

Guest
Wil je hier mee zeggen dat je bots gebruikt? Zal ik Duckje/Poo wel een pm sturen mocht dat zo zijn.

Oh, zit ik in Chruch? Nice.
Maar al die timings worden met de hand gedaan. Geen enkel account binnen Church heeft een ban gekregen, die conclusie lijkt me niet zo moeilijk.

Kun je dan ook je commentaar voor je houden alsjeblieft als je toch niet speelt. Je praat nu over dingen waar jij echt 0,0 iets van afweet zo te zien. Hoezo wil ik ermee zeggen dat ik bot? Als zij kunnen timen op 2ms zonder bot kan ik dat dan toch ook gewoon snipen?
 
Reactiescore
1.094
Het account was van 7.30 tot 10.30 Onbemand wegens kapotte pc. hele front stond leeg beetje faliger dat jullie dan maar 11 dorpjes kunnen pakken :eek:

Front stond leeg? Geloof dat gig graham 2 treinen is doodgelopen omdat er een seconde na de laatste of ena laatste clear weer volle stack in stond.
 

DeletedUser76647

Guest
Lijkt me sterk, ik heb de fakes specifiek verdeeld onder verschillende dorpengroepen. Als ik een groep gedaan had ging ik met een volgende groep de restjes van die lijst afmaken. En daar dan random clears bijgestuurd tijdens de fakes. Heb de fake rapps uiteraard niet bekeken, maar dan ben ik wel benieuwd of je je idee wil onderbouwen met rapportjes, oprecht benieuwd ^^

Edit:
Zou kunnen dat ik meerdere keren een target moest faken tbh, kreeg lastminute de fakes van twee andere accounts zelf ook te doen. Heb daarin geen overlap gecheckt, dus wat dat betreft is het mogelijk, zou ik die targerlijsten eens moeten bekijken.

Maar alles blocken is gewoon korte termijndeffen. Zeker als je ziet dat er full deffjes gebashed werden die niet kruisdeff waren. Plus dat enkelingen speer/zwaard gebruiken? Ik ben benieuwd naar Dusts komende dagen!


Ik zal straks mischien eens kijken voor de logjes als ik ze nog vind tussen al die berichten :p Ze gingen in ieder geval meteen op negeer :p

Zijn helaas inderdaad wat volle defjes gebashed toen er niemand zat. Had gisteravond nog even alle rapportjes doorlopen waren er een stuk of 4 net achter het front helaas . en 3 offjes die het niet overleefd hadden. Vond de schade dus nog redelijk meevallen voor de situatie :p Ik dacht echt dat ik totaal gecleard was toen men pc eindelijk teken van leven toonde :p
 
Reactiescore
1.094
Zijn ook wat edels weggeknald. Zelfs met fakes geloof ik. Van notabene mvz :D
En dat viel dus best mee, gezien pas zoals gezegd de eerste treinen om 10 v 11 werden gezonden en de meeste clears pas na 10 uur aan kwamen.
 

DeletedUser76647

Guest
Ja klopt zijn 10 edeltjes gestorven in verdediging :(

Nu sta ik weer kiet met gig haha
 

DeletedUser10875

Guest
Volgens mij waren jullie onder de indruk van het deffen op plop? Nu al je woorden terug nemen?? Dat is best snel

Vrij logisch als blijkt dat veel time werk enz gedaan is met bots.

Botters verdienen geen enkel respect.

Defwerk van plop werd inderdaad goed genoemd. Later kregen ze een ban omdat er illegale scripts zijn gebruikt.
Defwerk wordt daardoor te niet gedaan. Dus ja, vrij logisch dat dat snel gaat.


Nou dan mag je mij gaan uileggen waarom wij geen ban gekregen hebben? Trouwens hoor wie het zegt, degene die in een stam zit met front spelers die 9/10 keer alles 2 ms ervoor timen:eek:

Waarom zouden jullie een ban moeten krijgen? Daarom mijn vraag:

Wil je hier mee zeggen dat je bots gebruikt? Zal ik Duckje/Poo wel een pm sturen mocht dat zo zijn.

Oh, zit ik in Chruch? Nice.
Maar al die timings worden met de hand gedaan. Geen enkel account binnen Church heeft een ban gekregen, die conclusie lijkt me niet zo moeilijk.

Wat wil je met het tweede deel zeggen? Dat je niet geloofd dat dat legaal gebeurd is? Zoals ik zei.. Geen ban binnen Church => geen illegale praktijken. Logica.

Kun je dan ook je commentaar voor je houden alsjeblieft als je toch niet speelt. Je praat nu over dingen waar jij echt 0,0 iets van afweet zo te zien. Hoezo wil ik ermee zeggen dat ik bot? Als zij kunnen timen op 2ms zonder bot kan ik dat dan toch ook gewoon snipen?

Omdat ik niet speel weet ik er niets van? Fuck logic, ik zit nog steeds in de chat, krijg zo goed als alles mee.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Volgens mij waren jullie onder de indruk van het deffen op plop? Nu al je woorden terug nemen?? Dat is best snel

Het deffen was prima, los van of er echt timebots gebruikt zijn daar, echter waren er wel al 15 dorpen verloren gegaan daar. Ik was juist onder de indruk van het doorzettingsvermogen van het account, en zodoende had ik ook een wat betere indruk van Dust dan rechtvaardig was. Na het wegvallen van dat account is het me duidelijk geworden dat in Dust veel te veel mindere persoonlijkheden bij elkaar gepropt zitten.
 

DeletedUser

Guest
Defwerk van plop werd inderdaad goed genoemd. Later kregen ze een ban omdat er illegale scripts zijn gebruikt.
Defwerk wordt daardoor te niet gedaan. Dus ja, vrij logisch dat dat snel gaat.

Het defwerk tijdens de massa's is grotendeels door vv'ers gedaan. Aangezien de bann op Plop kwam moet het illegale script door de gebruikers van Plop zijn gebruikt.
Ik kan je wel zeggen dat ik geen timebot nodig had tijdens het dodgen op Plop hoor :eek:

Dus een beetje raar dat je het defwerk van de vv's van Plop direct in de prullenbak gooit, klopt niets van.
 

DeletedUser76647

Guest
Defwerk van plop werd inderdaad goed genoemd. Later kregen ze een ban omdat er illegale scripts zijn gebruikt.
Defwerk wordt daardoor te niet gedaan. Dus ja, vrij logisch dat dat snel gaat.





Waarom zouden jullie een ban moeten krijgen? Daarom mijn vraag:



Wat wil je met het tweede deel zeggen? Dat je niet geloofd dat dat legaal gebeurd is? Zoals ik zei.. Geen ban binnen Church => geen illegale praktijken. Logica.



Omdat ik niet speel weet ik er niets van? Fuck logic, ik zit nog steeds in de chat, krijg zo goed als alles mee.


Grappig dat er bijna alleen maar gedeffed werd van accounts die NIET gebanned zijn .
 

DeletedUser10875

Guest
Het defwerk tijdens de massa's is grotendeels door vv'ers gedaan. Aangezien de bann op Plop kwam moet het illegale script door de gebruikers van Plop zijn gebruikt.
Ik kan je wel zeggen dat ik geen timebot nodig had tijdens het dodgen op Plop hoor :eek:

Dus een beetje raar dat je het defwerk van de vv's van Plop direct in de prullenbak gooit, klopt niets van.

Klopt idd dat vv's geen invloed hebben op de ban. Dan neem ik mijn woorden terug als het gaat om het def werk door vv'ers.
 

DeletedUser71618

Guest
Ik zal straks mischien eens kijken voor de logjes als ik ze nog vind tussen al die berichten :p Ze gingen in ieder geval meteen op negeer :p

Zijn helaas inderdaad wat volle defjes gebashed toen er niemand zat. Had gisteravond nog even alle rapportjes doorlopen waren er een stuk of 4 net achter het front helaas . en 3 offjes die het niet overleefd hadden. Vond de schade dus nog redelijk meevallen voor de situatie :p Ik dacht echt dat ik totaal gecleard was toen men pc eindelijk teken van leven toonde :p

Oh, op negeer? Dat is goed om te weten, kan ik er nog eenvoudiger clears tussen stoppen :D
 

DeletedUser76647

Guest
Front stond leeg? Geloof dat gig graham 2 treinen is doodgelopen omdat er een seconde na de laatste of ena laatste clear weer volle stack in stond.



Nee die josti liep gewoon dood omdat ie 10clears zonder ram op een vol stack dorp stuurde met muur 16 :eek:
 
Bovenaan