Praathoek

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Reactiescore
976
Martin reageert liever in elk topic waarin ik dezelfde post gezet heb in plaats van mee te doen. Ik begrijp het wel, de kunst van het spelletjes niet iedereen gegeven. Dus laat hem maar lekker hier, in zijn natuurlijke habitat de praathoeken van de wereldfora's. Een vertrouwde omgeving waar hij zich thuis voelt.
 

DeletedUser66129

Guest
Martin reageert liever in elk topic waarin ik dezelfde post gezet heb in plaats van mee te doen. Ik begrijp het wel, de kunst van het spelletjes niet iedereen gegeven. Dus laat hem maar lekker hier, in zijn natuurlijke habitat de praathoeken van de wereldfora's. Een vertrouwde omgeving waar hij zich thuis voelt.

Lijkt wel een nieuw programma van animal planet zo... :p
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
*Jouw hoofd :D. Nou, als je dat wil :). Moet je je wel inschrijven :p.

Nee wvw doe ik niet meer aan mee. Is voor Nerds enzo xd

Martin reageert liever in elk topic waarin ik dezelfde post gezet heb in plaats van mee te doen. Ik begrijp het wel, de kunst van het spelletjes niet iedereen gegeven. Dus laat hem maar lekker hier, in zijn natuurlijke habitat de praathoeken van de wereldfora's. Een vertrouwde omgeving waar hij zich thuis voelt.

Goeie beschrijving moet ik zeggen. Puik werk!
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Wat is prima:eek:
 

DeletedUser

Guest
Weerwolven Van Wakkerdam #235

Herken je meteen een leugenaar en kan je goed samenwerken? Of ben je juist een meester in het liegen en bedriegen?

Schuif dan even dat tribalwars-dorp aan de kant en meld je nu aan. Verbluf ons! Wie weet zitten hier wel enkele ongekende talentjes ;);)

Klik hier voor je aan te melden!


nachtWolf.jpg

Reclame maken mag toch niet?:confused:

BANN BANN BANN :mad:
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Vind je dat nu echt leuk? Of probeer je dan de wijsneus uit te hangen?
 

DeletedUser72975

Guest
Leuk vind ik het niet, maar ik offer mij op om de verloedering van de taal tegen te gaan, zoals het een koene ridder betaamt.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Haha hoor hem dan:D
 

DeletedUser72975

Guest
Verspreid het woord, iedereen moet dit horen. Stop de verloedering!
 
Bovenaan