W47: Challenge Guaranteed, or Not?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser66265

Guest
Zijn er uberhaupt mensen die donald duck serieus nemen? Als er een inhoudsloze noob spammer is waarvan het verstand in zijn hol verstopt zit is het duck wel. Ik zou het laten gaan Bjarne, discussieren met duck schiet niet op.
 

DeletedUser8901

Guest
Ik hoorde dat de neefjes van Donald Duck wel inhoudelijk heel veel bij te brengen hebben. In-game schijnen ze ook heel goed te zijn!
 

DeletedUser

Guest
Zijn er uberhaupt mensen die donald duck serieus nemen? Als er een inhoudsloze noob spammer is waarvan het verstand in zijn hol verstopt zit is het duck wel. Ik zou het laten gaan Bjarne, discussieren met duck schiet niet op.

Nog steeds gefrustreerd dat ik je noob noemde (think)
 

DeletedUser7252

Guest
meh, je zegt dat Ruffy zijn fouten maar moet toegeven met als uitleg:



Dus dan snap ik uberhaupt niet waarom je dat alles heb gepost als je het niet eens richting Ruffy bedoeld? :confused:
Maar goed, het zal wel aan mij liggen denk ik dan?

Ligt aan jou inderdaad, iets met kortzichtig zijn ofzo. :rolleyes:
 

DeletedUser71618

Guest
Zijn er uberhaupt mensen die donald duck serieus nemen? Als er een inhoudsloze noob spammer is waarvan het verstand in zijn hol verstopt zit is het duck wel. Ik zou het laten gaan Bjarne, discussieren met duck schiet niet op.

Ben bang dat je gelijk hebt, kom die naam iets te vaak tegen wanneer ik iemand wil corrigeren :p
 

DeletedUser73715

Guest
I'm baaaaaaack!
Nounou, ik ben heel erg benieuwd naar de uitleg van sommige posts hier.

Ik werd de faalhaas van de voorbije werelden genoemd? Kan je hier bijzeggen welke werelden aub want ik heb van wereld 43 & 45 enkel goed gespeeld en topaccounts bespeeld. Ok 44 geef ik toe maar daar werd ik niet weggespeeld en op 46 heb ik nooit gespeeld dus graag wat extra uitleg :eek:

@Lion cub of Cintra Nu ben ik wel héél benieuwd naar wie jij bent want daar geloof ik nog minder van dan van het bovenstaande;)


Een week ergens loggen is niet bepaald echt gespeeld hebben op het account hé (Zoals ik het heb gehoord). En zoals je aangaf, w44 was inderdaad flop. Je had op spectaculaire wijze alles in 1 dag verneukt en je co's weg gejaagd....Toen ze er andere spelers op wouden zetten, stopte ook die na het account te hebben bekeken. Misschien eens een wereldje spelen zonder pp er tegenaan te gooien? Het kan zeer handig zijn in het bloeien van je skills als een speler. :)
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Ruffy wil gewoon overal bij horen :p Beetje triest wel:eek:
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Iedereen denkt mij te kennen ja daar zit de fout:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan