W47: Challenge Guaranteed, or Not?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser75778

Guest
I'm baaaaaaack!
Nounou, ik ben heel erg benieuwd naar de uitleg van sommige posts hier.

Ik werd de faalhaad van de voorbije werelden genoemd? Kan je hier bijzeggen welke werelden aub want ik heb van wereld 43 & 45 enkel goed gespeeld en topaccounts bespeeld. Ok 44 geef ik toe maar daar werd ik niet weggespeeld en op 46 heb ik nooit gespeeld dus graag wat extra uitleg :eek:

@Lion cub of Cintra Nu ben ik wel héél benieuwd naar wie jij bent want daar geloof ik nog minder van dan van het bovenstaande;)

Op w45 moet niemand jou hebben hoor :D
 

DeletedUser76018

Guest
Een grote flop? Enkel omdat ik ShitHappens leavde om een reden die jij langs een kant kent?
 

DeletedUser75778

Guest
Een grote flop? Enkel omdat ik ShitHappens leavde om een reden die jij nagenoeg niet kent?

Laatste keer dat ik checkte was ik nog leider, ik denk dat ik wel degelijk op de hoogte ben van wat zich daar heeft afgespeeld.
 

DeletedUser76018

Guest
Jij hebt Thijs zijn kant wel degelijk gehoord ja maar ik en Thijs hebben alles bijgepraat en dat ligt achter me. Verder zegt mijn leave op SH niks over mijn capaciteiten.

De reden dat ik eerst speels reageerde was omdat ik dit gesprek liever niet voerde aangezien ik alles bijgelegd had en geen oude wondes wou heropenen bij anderen ;)
 

DeletedUser75778

Guest
Jij hebt Thijs zijn kant wel degelijk gehoord ja maar ik en Thijs hebben alles bijgepraat en dat ligt achter me. Verder zegt mijn leave op SH niks over mijn capaciteiten.

De reden dat ik eerst speels reageerde was omdat ik dit gesprek liever niet voerde aangezien ik alles bijgelegd had en geen oude wondes wou heropenen bij anderen ;)

True, zegt daar inderdaad niks over. Zegt daarentegen wel heel wat over je mentaliteit en professionaliteit. Het bezitten van skills is niet het enige wat telt, overigens hoorde ik daar ook niet altijd lovende woorden over. Kortom, w45 liep voor jou gewoon niet zo van zijn leien dakje als jij insinueert.
 

DeletedUser76018

Guest
Ik weet niet van wie je wat over mijn skills hoorde, niet dat ze de allerbeste zijn, maar er is niks mis mee. Over mijn professionaliteit etc, nou die ligt even hoog/laag als die van degenen met wie ik in conflict was, dat werd je vast allemaal niet verteld natuurlijk. Achja, ik neem dat jou niet kwalijk maar het was nu eenmaal zo dat het niveau langs beide kanten zich op kleuterniveau bevonden. We hebben ons allebei verontschuldigd bij elkaar en dat ligt nu achter ons. Nogmaals ook, het enige dat op 45 niet van een leie dakje liep was mijn leave op Shithappens. Dat was dan ook het enige waar ik OOK, niet ik alleen, in de fout zat en als dat alleen heel w45 een faalwereld maakt voor jou dan oordeel jij wel erg streng.
 

DeletedUser

Guest
Rufty, waarom nog jezelf zo verdedigen? Lekker boeiend wat mensen van je vinden over een verslavend spelletje :p
 

DeletedUser76018

Guest
Omdat ik graag met zo veel mogelijk mensen bevriend ben/blijf in deze, jaja hij blijft toch een leuke, community & anderen niet wil afschrikken door leugens of andere dingen :p Zeker niet in een spel als dit, een spel waar ik meer tijd in steek als in mijn studies bvb:D
 

DeletedUser7252

Guest
Hoi,

Ook al is het nadrukkelijk niet alleen jouw schuld Ruffy, zoals hierboven genoemd is, een volwassen mentaliteit en professionaliteit zijn cruciale aspecten binnen dit verslavende spelletje. Ik heb geen flauw idee waar het over gaat, het zal me evenals zo weinig interesseren maar desondanks dat je je fouten toegeeft blijf je in verdediging schieten door toch te gaan benadrukken dat het niet alleen jouw fout was. Een vuistregel in de psychologische sector is om een patiënt zijn fouten toe te laten geven.

Wat wil ik hiermee zeggen?

Dat ik als buitenstander nu al afgeknapt ben gebaseerd op het stukje discussie wat ik hier heb gelezen (Zo zijn er veel meer op het forum, geen zorgen).
Er zijn tegenwoordig zoveel spelers met skills, legale scripts en dergelijke dat er vooral word gekeken naar de mentaliteit, sociale vaardigheden, doorzettingsvermogen en tactisch inzicht van een speler, mits je als stam goed bezig bent.

Misschien vertel ik je oud nieuws maar het kan zomaar van pas komen. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wat wil ik hiermee zeggen?

Dat ik als buitenstander nu al afgeknapt ben gebaseerd op het stukje discussie wat ik hier heb gelezen (Zo zijn er veel meer op het forum, geen zorgen).
Er zijn tegenwoordig zoveel spelers met skills, legale scripts en dergelijke dat er vooral word gekeken naar de mentaliteit, sociale vaardigheden, doorzettingsvermogen en tactisch inzicht van een speler, mits je als stam goed bezig bent.

Misschien vertel ik je oud nieuws maar het kan zomaar van pas komen. ;)

Meh, als buitenstaander zou je ook moeten weten dat het AF vrij weinig met je IG skills te maken zou moeten hebben.
Tuurlijk, het is een feit dat je veel info van het AF kan krijgen over spelers/stammen etc etc.
Maar om te zeggen dat je als buitenstaander nu al bent afgeknapt en dat Ruffy dingen niet beheerst is wat te kortzichtig lijkt me.
 

DeletedUser7252

Guest
Meh, als buitenstaander zou je ook moeten weten dat het AF vrij weinig met je IG skills te maken zou moeten hebben.
Tuurlijk, het is een feit dat je veel info van het AF kan krijgen over spelers/stammen etc etc.
Maar om te zeggen dat je als buitenstaander nu al bent afgeknapt en dat Ruffy dingen niet beheerst is wat te kortzichtig lijkt me.

Kortzichtig of mee genomen kennis? Mij lijkt het de tweede optie.
Ik heb nergens beweerd dat Ruffy dingen niet beheerst, Duck.

Ik heb enkel gezegd dat ik ben afgeknapt op het stukje discussie wat ik heb gelezen, de reden daartoe is niet omdat ik hem afwijs op de bovengenoemde aspecten die, waarvan ik vind dat je ze nodig bent, om onder andere een topspeler te zijn. Ik gaf enkel aan wat ik vind dat je als stam-zijnde moet zoeken voor een potentiële topstam.
 

DeletedUser

Guest
Kortzichtig of mee genomen kennis? Mij lijkt het de tweede optie.
Ik heb nergens beweerd dat Ruffy dingen niet beheerst, Duck.

Ik heb enkel gezegd dat ik ben afgeknapt op het stukje discussie wat ik heb gelezen, de reden daartoe is niet omdat ik hem afwijs op de bovengenoemde aspecten die, waarvan ik vind dat je ze nodig bent, om onder andere een topspeler te zijn. Ik gaf enkel aan wat ik vind dat je als stam-zijnde moet zoeken voor een potentiële topstam.

meh, je zegt dat Ruffy zijn fouten maar moet toegeven met als uitleg:

Wat wil ik hiermee zeggen?

Dat ik als buitenstander nu al afgeknapt ben gebaseerd op het stukje discussie wat ik hier heb gelezen (Zo zijn er veel meer op het forum, geen zorgen).
Er zijn tegenwoordig zoveel spelers met skills, legale scripts en dergelijke dat er vooral word gekeken naar de mentaliteit, sociale vaardigheden, doorzettingsvermogen en tactisch inzicht van een speler, mits je als stam goed bezig bent.

Dus dan snap ik uberhaupt niet waarom je dat alles heb gepost als je het niet eens richting Ruffy bedoeld? :confused:
Maar goed, het zal wel aan mij liggen denk ik dan?
 

DeletedUser71618

Guest

Verbeter eerst jezelf maar, je snapt 'm niet :eek:

Dus dan snap ik uberhaupt niet waarom je dat alles heb gepost als je het niet eens richting Ruffy bedoeld? :confused:
Maar goed, het zal wel aan mij liggen denk ik dan?

Men kan wel zeggen dat AF / ingame niets met elkaar te maken hebben en je dan een 'heel ander persoon bent', maar als je die mening hebt dan is het al eigenlijk een minpuntje ja - niet alleen omwille van wat ik verder in deze post zeg, maar ook qua gevolgen die ingame komen vanuit de manier waarop je je hier vertoont. Dan begrijp je het belang ervan niet. Plus als mensen zich zo gedragen op het AF ga je van velen de kans niet meer krijgen het goed te maken.

Niet dat dat meteen extreem relevant is voor Ruffy, gezien dit geen extreem geval is, maar het zijn wel puntjes waar men rekening mee houdt en hoe men een mening over je vormt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Meh, volgens mij heb ik dat nergens gezegd?
Tuurlijk ben je dezelfde persoon op AF als IG maar wat je op AF vertoont wilt niks zeggen over wat je skills IG zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan