Buiten, troepen, grondstoffen & gebouwen

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser38451

Guest
Ik speel 0/7 en ben beter dan de mensen die bot's hebben gebruikt!
 
Reactiescore
298
dus omdat je mijnen hoog zitten, hoef je niet het maximale uit het farm limiet te halen?
begrijp niet goed hoe dat ook maar enige vorm van logica is voor jou.
Het is gewoon luiheid om niet aan het farm limiet te zitten.

Of je besteedt gewoon liever je tijd ergens anders aan, heef echt totaal niets met luiheid te maken.
 

DeletedUser5114

Guest
je hoeft nauwlijks inzet te tonen om het farmlimiet te behalen, dus ja gewoon luiheid.
 
Reactiescore
38
Ik zit in 7/10 voor level 2! Jippiejahoe!

Rover (Hout - Level 1)
Maak in totaal 500 grondstoffen buit.
Volgende level: Maak 10.000 grondstoffen buit!
7.092 / 10.000
 

DeletedUser

Guest
Waarom zouden toppers een 24/7 team moeten hebben? Slaat überhaupt nergens op. Je stelt hier kwaliteit gelijk aan activiteit. Ik ben sowieso normaal tevreden met 2/3 man op een account en daarmee een bezetting die misschien 10/7 is, zolang men er maar kan zijn als het écht nodig is. Dat heeft veel meer waarde dan een 24/7 team gevuld met de grootste nubs over het algemeen.

Meh, dit zeg je nu wel maar iedereen vindt gewoon de ergste nolifers die er zijn pro terwijl het puur op activiteit aankomt.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Meh, dit zeg je nu wel maar iedereen vindt gewoon de ergste nolifers die er zijn pro terwijl het puur op activiteit aankomt.

Ik zeg het niet.

Je stelling klopt dus al niet meer.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Het is een drogreden, een algemene generalisatie, op basis van een paar meningen wat hij gehoord heeft die hij hier probeert te brengen als één feit. Gaat niet werken hoor.
 

DeletedUser71618

Guest
Het is een drogreden, een algemene generalisatie, op basis van een paar meningen wat hij gehoord heeft die hij hier probeert te brengen als één feit. Gaat niet werken hoor.

Exactly, dank u nogmaals :D

Maar daarnaast tracht ik toch te insinueren dat hij met een totaal ander type spelers omgaat dan anderen, die hij alsnog 'iedereen' noemt.
 

DeletedUser

Guest
Het is een drogreden, een algemene generalisatie, op basis van een paar meningen wat hij gehoord heeft die hij hier probeert te brengen als één feit. Gaat niet werken hoor.

Ik denk dat je wel kan beweren dat het account van een '' topspeler '' heel actief is... Dat is dan ook wel een vereiste om aan de top te komen.

Dat elke topspeler geen leven heeft is dan natuurlijk wel weer grote onzin.
 

DeletedUser74005

Guest
Het is een drogreden, een algemene generalisatie, op basis van een paar meningen wat hij gehoord heeft die hij hier probeert te brengen als één feit. Gaat niet werken hoor.

Als je dan de slimme jongen uit gaat hangen... Een generalisatie is sws al een veralgemenisering, een algemene generalisatie is dus wel erg dubbel op.

Verder niks hoor <3

Onze gs zit trouwens vandaag of morgen al op 30 :cool:
 

DeletedUser68252

Guest
Ik zeg het niet.

Je stelling klopt dus al niet meer.

Danku, dat is de simpele ontkrachting, maar was inderdaad benieuwd naar je definitie van 'iedereen', want ik denk dat die een beetje op lucht gebaseerd is.

Het is een drogreden, een algemene generalisatie, op basis van een paar meningen wat hij gehoord heeft die hij hier probeert te brengen als één feit. Gaat niet werken hoor.

Exactly, dank u nogmaals :D

Maar daarnaast tracht ik toch te insinueren dat hij met een totaal ander type spelers omgaat dan anderen, die hij alsnog 'iedereen' noemt.

Op skype afgesproken dit, kan niet anders... :D
 

DeletedUser74966

Guest
Gefeli :)

Ik neem aan dat je straks rang 1 dan even veroverd van de huidige speler? ^^
 
Bovenaan