Spotprenten

Reactiescore
1.075
de vraag is enkel of de kwaliteit van desbetreffende spelers beïnvloed werden door bot gebruik of niet :rolleyes:
 

DeletedUser76569

Guest
Was deze beste man niet gaan rennen bij een mass van Finity op Debitum ofzo?
Waardoor die nieuwe speler erop ging, en hij het zogenaamd 'goed gedeffed' had, in Daap style is dat natuurlijk de fronten ramvol zetten zodat er geen dorpen verloren gaan.

De nieuwe speler kwam er door deze speler of zit ik mis?:)

Hmm, bijna juist ^^
Ik was inderdaad om en bij de 2 maand inactief ( wegens examenperiode etc ). Toen is de nieuwe hierop komen spelen, en moest hij al gelijk een massa gaan deffen.
Verder is er niets speciaals gebeurd ^^
(btw... die massa-deffen en timen was btw zonder bots ^^ )
 
Reactiescore
117
de vraag is enkel of de kwaliteit van desbetreffende spelers beïnvloed werden door bot gebruik of niet :rolleyes:

Misschien moet jij eens een keer zelf een account opbouwen ipv voort te borduren op anderen hun succes Steffie? :eek:

Voor jou nog een keer, speciaal voor jou: Ik heb geen enkele bot noch eentje gebruikt ;)
 
Reactiescore
1.075
Misschien moet jij eens een keer zelf een account opbouwen ipv voort te borduren op anderen hun succes Steffie? :eek:

Voor jou nog een keer, speciaal voor jou: Ik heb geen enkele bot noch eentje gebruikt ;)

ik speel liever midgame , weet je zelf ook wel :p
 

DeletedUser

Guest
de vraag is enkel of de kwaliteit van desbetreffende spelers beïnvloed werden door bot gebruik of niet :rolleyes:

Shit je hebt me :( Wij hadden zo'n zieke bot dat zelfs een stel nubs een top 3 account kregen. Wil je m ook? Dan kan je misschien ook een keer je eigen succes opbouwen :D

Gelukkig maakt het bij jou niet uit. Wel of geen botgebruik het is en blijft pure pulp.:D

Amen.

haha sjondeer botters :eek:

Haha Lion Cub onbekende 0 :eek:
 
Reactiescore
1.075
sjondeerbotters :3
 

DeletedUser76647

Guest
Shit je hebt me :( Wij hadden zo'n zieke bot dat zelfs een stel nubs een top 3 account kregen. Wil je m ook? Dan kan je misschien ook een keer je eigen succes opbouwen :D



Amen.



Haha Lion Cub onbekende 0 :eek:



Ik had je liever gerimmed maar je barbarendorpjes edelen dat voelt ook wel goed. jammeer dat je niet eerlijk kon spelen zodat ik je had kunnen rimmen. :eek:
 

DeletedUser

Guest
sjondeerbotters :3

Wij hadden er 6320!

Ik had je liever gerimmed maar je barbarendorpjes edelen dat voelt ook wel goed. jammeer dat je niet eerlijk kon spelen zodat ik je had kunnen rimmen. :eek:

Niet dat wij hebben gebot, maargoed :) Denk trouwens dat ik liever mn ogen uit mn kop steek dan dat ik gerimd word door zo'n baklap als jij. Wel een stoere opmerking trouwens, naderhand :eek:
 

DeletedUser76647

Guest
Wij hadden er 6320!



Niet dat wij hebben gebot, maargoed :) Denk trouwens dat ik liever mn ogen uit mn kop steek dan dat ik gerimd word door zo'n baklap als jij. Wel een stoere opmerking trouwens, naderhand :eek:

Nee daarom ben je ook gebanned omdat je "niet" hebt gebot :eek::rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Nee daarom ben je ook gebanned omdat je "niet" hebt gebot :eek::rolleyes:

Wij zijn banned omdat het gruwelijk incapabele team DENKT dat wij hebben gebot, dat is niet hetzelfde jochie ;) Er is nog niets bewezen. Maar ik ben blij dat je lekker anoniem een grote bek hebt, grote jongen :eek:
 

DeletedUser76647

Guest
Jonge je hele stam heeft al toegegeven dat ze deden botten dus blijf niet de schijnheiligaard uithangen en neem je ban als een vent. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Jonge je hele stam heeft al toegegeven dat ze deden botten dus blijf niet de schijnheiligaard uithangen en neem je ban als een vent. :eek:

Doe je nou alsof op heb je nou echt een mentale achterstand? Die accounts hebben het toegegeven ja, maar wat zegt dat over Sjon? Niets. Tis niet alsof dat als zij bots hebben wij ze dan ook standaard hebben, anders zouden alle Finity accs wel banned zijn hè meesterbrein..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76647

Guest
Doe je nou alsof op heb je nou echt een mentale achterstand? Die accounts hebben het toegegeven ja, maar wat zegt dat over Sjon? Niets. Tis niet alsof dat als zij bots hebben wij ze dan ook standaard hebben, anders zouden alle Finity accs wel banned zijn hè meesterbrein..



Is dit Kenneth? Verbaasd me ook niets, imbeciel dat het is :eek:

Je word niet voor niets gebanned he. als niemand op jullie acc deed botten had tw team ook geen melding gekregen . Dus leer eerlijk spelen like me dan word je tenminste nooit gebanned. :cool:
 
Reactiescore
768
Je word niet voor niets gebanned he. als niemand op jullie acc deed botten had tw team ook geen melding gekregen . Dus leer eerlijk spelen like me dan word je tenminste nooit gebanned. :cool:

Wie wilt er nu weer worden zoals een persoon die interessant komt doen op het AF, terwijl die normaal nooit reageert. Je doet andere mensen uitlachen, maar waar was je al die tijd voor je stam hier? Je bent een boegbeeld voor de maatschappij (Y).
 
Bovenaan