Spotprenten

Reactiescore
1.164
Om vervolgens weer gebanned te worden vanwege groepsdruk die spelers uitoefenen op mods door ze 300 pms te sturen met hoe oneerlijk handelen met twee maten wel niet is... :(

Geef ze eens ongelijk?
 

DeletedUser75798

Guest
Als 1 iemand unbanned is versta ik dat wel. Nultolerantie = nultolerantie.
 

DeletedUser72857

Guest
Ik heb zeker scripts alleen gebruik ik ze zelf niet en heb ze ook uit gestaan. Er is een verschil tussen gebruiken en bezitten he.

[11:13:06] Jeremy | AF: Felicitys: heb op classic gebruikt
[11:13:11] Jeremy | AF: Felicitys: ja daar is niet voor gebanned
[11:13:35] Jeremy | AF: Felicitys: want heb die op 42 en classic gebruikt

[11:13:46] Jeremy | AF: Felicitys: nee
[11:13:52] Jeremy | AF: Felicitys: 42 ook niet

[11:14:15] Jeremy | AF: Felicitys: alles in 50ms

[11:14:31] Jeremy | AF: Felicitys: 1k in 50 ms is makkelijk te doen
[11:16:22] Jeremy | AF: Felicitys: maar heb wel betere bots fan die :p
[11:16:42] Jeremy | AF: Felicitys: op mn laptop had ik een bot die mn hele account opbouwde
[11:17:03] Jeremy | AF: Felicitys: maar heb helaas geen lader voor mn laptop meer
 
Reactiescore
1.075
die zien we niet meer terug..
 

DeletedUser73358

Guest
image.png
 
Reactiescore
1.164

DeletedUser71655

Guest

Och niet weer deze kneus.:eek:

Misschien moet jij maar weer eens accounts gaan hacken en dergelijke, ik ben liever een botter dan dat ik mezelf voordoe als iemand anders om expres accounts te verneuken.
 

DeletedUser73358

Guest
Ik hoop dat jullie net zoals ik ook niet kunnen wachten tot volgende maand om te zien wie de volgende titel op zich neemt, mits voldoende animo kan het ook wekelijks met een zeer uitvoerige verklaring. Maar voor de eerste versie zullen jullie mij de kortzichtigheid moeten vergeven.
 
Reactiescore
117
timebot nodig hebben = noob

Jij bent dus Noob zoals je het zelf zegt.

Stumper:D:D dat finity zich hier nog durft te vertonen

Dat jij je uberhaupt op t AF durft te vertonen terwijl jij duidelijk evenveel verstand hebt van deze situatie als ervaring in het spel. Om het voor jou simpel te maken gezien vergelijken dus ook heeeeel erg lastig is zal ik maar zeggen dat +/- gelijk staat aan 0.
3 is wat anders dan 7? + babe was al nooit op het af

Van Babe waren er bewijzen wat ze deden, van elk van de gevallen. Ik blijf er bij dat ik en mijn team niet hebben gebot, ik speel nog 3 andere werelden dus je kan met je handje gaan wijzen maat maar beter gebruik je die om je je eigen mond dicht te houden. Dankjewel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73132

Guest
Ik heb zeker scripts alleen gebruik ik ze zelf niet en heb ze ook uit gestaan. Er is een verschil tussen gebruiken en bezitten he.

Nee totaal niet? Dit is 43 en hier heb ik niks gebruikt, op classic heb ik inderdaad 1x mijn timebot gebruikt.

Ah wat sterk! Eerst zeggen dat je ze niet gebruikt en nu ineens toch wel? Ben enorm blij dat zulke schijnheilige spelers zoals jij een ban hebben gekregen. Het 'fairplay' wat bij jou zogenaamd zo hoog in het vaandel stond was toch niet zo belangrijk denk ik? Want blijkbaar heb je er totaal geen moeite mee om het te gebruiken...:eek:
Het verbaast me dan ook des te meer dat je jezelf telkens de hemel in prijst en andere spelers uitscheldt die tegen je in gaan. Ongelofelijk hypocriet mannetje ben jij en hoop ook zeker dat je niet meer terugkomt zoals je al bevestigde!
 
Bovenaan