Spotprenten

DeletedUser17072

Guest
Ik ga je vanmiddag als ik een pc heb laten zien waarom bans wel bespreekbaar moeten worden.
Ik ga je voor de volle 100% overtuigen dat ik gelijk heb en meerdere zullen die mening oppakken.
Of mods er wat aan doen betwijfel ik, maar hen fouten inzien mogen ze.

Ja gaat nu over w47 en niet 45 dus keep your eyes open richting de avondklokn

Bespreek het maar mooi met support jongen, ze zullen jullie echt niet zonder reden bannen. Anyways gaat toch weinig zin hebben, wordt toch meteen weer verwijderd.:p
 

DeletedUser61134

Guest
Bespreek het maar mooi met support jongen, ze zullen jullie echt niet zonder reden bannen. Anyways gaat toch weinig zin hebben, wordt toch meteen weer verwijderd.:p

Och Dennis toch :eek:

Als David en ik wisten dat ik jou uit zou werpen, had David de jongeheer vroegtijdig teruggetrokken :eek:
 

DeletedUser64230

Guest
Bespreek het maar mooi met support jongen, ze zullen jullie echt niet zonder reden bannen. Anyways gaat toch weinig zin hebben, wordt toch meteen weer verwijderd.:p

Erebos ban is terecht geweest ondanks dat het redelijk ver buiten fabian en mijn macht lag, maar w47 ban is op basis van hoe het account zich gedragen heeft en niet op aanwezigheid van een illegaal script. Dat is ongehoord.
Ook als ik niks bereik wil ik graag dat de mods het voor de verandering een keer neigen te lezen.
 

DeletedUser74396

Guest
Erebos ban is terecht geweest ondanks dat het redelijk ver buiten fabian en mijn macht lag, maar w47 ban is op basis van hoe het account zich gedragen heeft en niet op aanwezigheid van een illegaal script. Dat is ongehoord.
Ook als ik niks bereik wil ik graag dat de mods het voor de verandering een keer neigen te lezen.

Je mag trots zijn op jezelf als je kan bewijzen dat je handelingen vergelijkbaar waren met een slechte traceerbare bot.
Negeer wat het over jou zegt, dat maakt niet uit
 

DeletedUser64230

Guest
Je mag trots zijn op jezelf als je kan bewijzen dat je handelingen vergelijkbaar waren met een slechte traceerbare bot.
Negeer wat het over jou zegt, dat maakt niet uit

Dat maakt het toch niet beter?
Ik bedoel, dat showed maar weer dat er moeite in zit die mods negeren.
Een slecht traceerbare bot zoek je niet op door naar het gedrag van een account te kijken..
 

DeletedUser66265

Guest
Ook hier, ik heb het al eerder gezegd, de redenen voor de bans worden niet besproken op het af.

Denk er eens goed over na en je weet ook waarom.

Ik heb net als Orasu eens goed nagedacht en moet bekennen dat ik het licht nog niet heb gezien. Waarom zou je een ban niet mogen bespreken of het af? Omdat het in het regelement staat lijkt mij slappe hap. Je mag bans op het af niet bespreken omdat je ze met de support moet bespreken me dunkt. Daar steunt de regel in het regelement op. Maar wat als de support je monddood maakt en simpelweg niet reageert? Mag je dan nog steeds niet het af op? Dat vind ik persoonlijk wel frappant.
 

DeletedUser66265

Guest
Ik vind het jammer dat mijn grafische kwaliteiten gelijk staan aan die van een peuter. Om poo toch maar een beetje blij te maken hier 2 plaatjes om on-topic te blijven.

507da66189.png


6446093808.jpg
 

DeletedUser72524

Guest
Leuk spotprentje Nikki, misschien bij de bovenste meer duidelijk maken dat de linker tw vroeger was en de rechter tw nu.
 

DeletedUser66265

Guest
De lastige keuze waar onze community managers steeds voor staan. We moeten ze wat meer steunen in deze zware tijden voor hun.

19e0036e4f.jpg


Maar gelukkig is er uitgebreide ondersteuning wanneer er onrecht plaatsvind. De mods staan voor je klaar en willen je allemaal helpen. Waar dit moet gebeuren is voor de mods zelf helaas ook een beetje onduidelijk.

0aa5c0852b.png


Door deze rare manier van functioneren is tw doodt aan het bloeden. De portemonnee van Duckje raakt langzaam leeg en er is crisis. Er moet met spoed een goed idee komen anders gaat tw naar de knoppen. Gelukkig schoten de pp-abusers Duckje te hulp.

Als je veel geld in het spel stopt is het natuurlijk niet leuk als je vervolgens tegen een eerlijke speler het onderdelf moet spitten. Heb je er net 80 euro doorheen geknald en word je alsnog geedeld. Het slimste is dan om contact op te nemen met de communicty manager om hem om te kopen. Laat gewoon iedere fatsoenlijke speler op block zetten zodat de grootschalige gs koper, die geld in het laatje levert, ook eens kan winnen. Goed bezig tw!

d6c00f28aa.jpg


Maar zodra puntje bij paaltje komt eindigt onze community manager altijd in de volgende positie. Dit is niet weglopen voor je problemen noch het niet onderbouwen van je keuzes, het is simpelweg een fijne houding.

2053556e7e.jpg


Ik vind het dan ook spijtig te moeten mededelen dat we deze kant nu opgaan.

2432e35c21.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66265

Guest
Leuk spotprentje Nikki, misschien bij de bovenste meer duidelijk maken dat de linker tw vroeger was en de rechter tw nu.

Ik maak werkelijk waar nooit spotprenten dus vergeef het mij als het idee slecht is of de kwaliteit ondermaats is. Het gaat om het idee, dit waren dingen die plots in mij op kwamen. En gezien Poo mij vertelde dat ik on-topic moest gaan en ik graag luister naar onze enorme gerespecteerde community manager die totaal geen misbruik maakt van zijn macht besloot ik dus maar wat spotprenten te plaatsen. Ik ga natuurlijk geen waarschuwingen riskeren door hier met teksten aan te komen zetten terwijl dit het spotprenten topic is. Dat is werkelijk waar ongehoord en zou, mocht ik geen spotprenten hebben gemaakt, keihard afgestraft moeten worden. Regels zijn regels!
 

DeletedUser65921

Guest
Ik vind het in elk geval een mooi verhaal :D
Zit veel werk in denk ik.
 

DeletedUser72524

Guest
Ik maak werkelijk waar nooit spotprenten dus vergeef het mij als het idee slecht is of de kwaliteit ondermaats is. Het gaat om het idee, dit waren dingen die plots in mij op kwamen. En gezien Poo mij vertelde dat ik on-topic moest gaan en ik graag luister naar onze enorme gerespecteerde community manager die totaal geen misbruik maakt van zijn macht besloot ik dus maar wat spotprenten te plaatsen. Ik ga natuurlijk geen waarschuwingen riskeren door hier met teksten aan te komen zetten terwijl dit het spotprenten topic is. Dat is werkelijk waar ongehoord en zou, mocht ik geen spotprenten hebben gemaakt, keihard afgestraft moeten worden. Regels zijn regels!

Nee Nikki ze zijn geweldig, alleen is het zonde dat men naar jouw grap moet zoeken omdat het niet goed aangeduid staat.
 

DeletedUser66265

Guest
Nee Nikki ze zijn geweldig, alleen is het zonde dat men naar jouw grap moet zoeken omdat het niet goed aangeduid staat.

Zeker op dit gebied sta ik open voor suggesties. Ik hoor graag wat ik beter had kunnen doen met deze spotprenten. Houd er wel rekening mee dat dit gemaakt is met paint en ik dus geen ingewikkelde programma's tot mijn beschikking heb.
 
Bovenaan