Stelling van de dag

DeletedUser

Guest
Ik heb een cadeautje voor je:

Punten: ..........................
Komma's: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Vraagtekens: ????????????
Uitroeptekens: !!!!!!!!!!!!!!!

Als je verzameling nog eens op is kom je maar nieuwe vragen.
Ik hou niet zo van leestekens???????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jij stomme..................
Ze zijn bijna op?
 

DeletedUser

Guest
Tom had al toegegeven dat een co op sjondeer het had gebruikt dus echter is de rol van Tom me vooralsnog onduidelijk of hij er nu zelf speelt

Tom speelt niet op Sjondeer, heeft er nooit opgezeten ook. Knappe jongen als hij dat weet dan. Ik weet nogsteeds niet van welk script we beschuldigd worden, des te knapper dat hij het wel weet dus.

Auw, Daan.. En ik geloofde je nog enigszins :eek:

Ik ben blij dat je een willekeurige beschuldiging van een kerel die niet eens op mn acc zat gelooft.
 

DeletedUser72857

Guest
Tom speelt niet op Sjondeer, heeft er nooit opgezeten ook. Knappe jongen als hij dat weet dan. Ik weet nogsteeds niet van welk script we beschuldigd worden, des te knapper dat hij het wel weet dus.



Ik ben blij dat je een willekeurige beschuldiging van een kerel die niet eens op mn acc zat gelooft.

Misschien baseert hij zich op een post die je net negeerde.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Ik geloof je nu enkel iets minder dan enigszins. Hij zal het niet voor de lol roepen denk ik? Daarnaast, lmnt weet ook meer dan ie op 't AF rond gaat strooien denk ik zo aan z'n post te zien.
 

DeletedUser

Guest
Misschien baseert hij zich op een post die je net negeerde.

De enige post waar ik niet op gereageerd heb is een post waar hij dom zit te zagen over dat wij DAAP hadden beschuldigd en hij nu vindt dat ie t recht heeft om te lachen. Wat moet ik ervan zeggen dan?

Ik geloof je nu enkel iets minder dan enigszins. Hij zal het niet voor de lol roepen denk ik? Daarnaast, lmnt weet ook meer dan ie op 't AF rond gaat strooien denk ik zo aan z'n post te zien.

Ah oke, als wij jullie beschuldigen moet er van alle kanten bewijs aangesleept worden, maar andersom dan zal het wel waar zijn want 'dat ga je niet voor de lol roepen'. Sorry, maar zo werkt het niet.
 

DeletedUser72857

Guest
De enige post waar ik niet op gereageerd heb is een post waar hij dom zit te zagen over dat wij DAAP hadden beschuldigd en hij nu vindt dat ie t recht heeft om te lachen. Wat moet ik ervan zeggen dan?



Ah oke, als wij jullie beschuldigen moet er van alle kanten bewijs aangesleept worden, maar andersom dan zal het wel waar zijn want 'dat ga je niet voor de lol roepen'. Sorry, maar zo werkt het niet.


Als je me aanspreekt op skype dan stuur ik je logjes ?
 

DeletedUser63354

Guest
Nee zo bedoel ik het niet :p. Ik ben totaal niet offensief bezig tegen jou hé xD

Ik bedoel meer dat je zegt 'ja toen jullie een ban kregen waren jullie ook boos', maar Lineweaver was niet boos, want die zat niet in Finity noch in daap.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Ah oke, als wij jullie beschuldigen moet er van alle kanten bewijs aangesleept worden, maar andersom dan zal het wel waar zijn want 'dat ga je niet voor de lol roepen'. Sorry, maar zo werkt het niet.

Ik zeg ook nergens dat het waar is dat jullie botters zijn, toch? Wees niet zo op je pik getrapt. Ik zeg enkel dat ik je minder geloof, omdat ik aan lmnt zijn posts kan merken dat hij hier enig bewijs van heeft. Herinner je de 'ROVI is gewoon BG van Daap omdat wij dit denken' discussie nog? Ik weet dondersgoed dat het zo niet werkt, sorry ;)

Ik zeg pas dat jullie botters zijn als ik daadwerkelijk bewijs hiervan heb kunnen zien.
 

DeletedUser

Guest
Nee zo bedoel ik het niet :p. Ik ben totaal niet offensief bezig tegen jou hé xD

Ik bedoel meer dat je zegt 'ja toen jullie een ban kregen waren jullie ook boos', maar Lineweaver was niet boos, want die zat niet in Finity noch in daap.

Ik had het over toen er bans vielen door het AF. Daar hoorde ook een BBK acc bij, vandaar :)

Ik zeg ook nergens dat het waar is dat jullie botters zijn, toch? Wees niet zo op je pik getrapt. Ik zeg enkel dat ik je minder geloof, omdat ik aan lmnt zijn posts kan merken dat hij hier enig bewijs van heeft. Herinner je de 'ROVI is gewoon BG van Daap omdat wij dit denken' discussie nog? Ik weet dondersgoed dat het zo niet werkt, sorry ;)

Ik zeg pas dat jullie botters zijn als ik daadwerkelijk bewijs hiervan heb kunnen zien.

Sorry, ben een beetje aangebrand door dit hele gezeik. Je hebt gelijk :)
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
KvWKqeu.jpg


Natrappen 101.. Jongens toch :eek:

Hahaha :D:D
Welke baas heeft dat gedaan:D:D
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Ben nog blind ook damn:eek:
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Alles word voorgelezen ;)
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Reactiescore
768
Zo hebt ik Maxie ff stil gekregen :D

heb* huehuehuehue lekker flauw huehuehue:

Wat is generieke concurrentiestrategie van Porter?
Volgens Porter zijn er drie verschillende concurrentiestrategieën die organisaties kunnen hanteren om toegevoegde waarde en onderscheidend vermogen t.o.v. haar concurrenten te creëren. Porter onderscheidt de volgende strategieën:

Lagekostenstrategie
Differentiatiestrategie
Focusstrategie
De generieke concurrentiestrategieën van Porter is een handig hulpmiddel bij het formuleren van een strategie voor een onderneming (per SBU). Het kiezen van een te volgen concurrentiestrategie speelt een belangrijke rol in het strategisch marketingplan.
 
Bovenaan