Automatisch Updatende Kaartjes

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Idd Gilles, eerste 2 jaar op unif zijn gewoon bachelor, je master is enkel je 4e (en evt 5e) jaar. Dan pas komt ManaMa enz.

Overigens is TEW niet de moeilijkste richting klopt, maar het is zeker ook niet zo makkelijk als jij ze hier doet voordoen. Jasey is verstandig, dat kan je afleiden uit zijn posts, dat zijn persoonlijkheid niet iedereen zijn koek is snapt die zelf wrs ook wel. Doet niks af aan zijn verstand.

Ik doe trouwens ook TEW. ;)
 
Reactiescore
1.015
Ik heb het over een universitaire studie die je normaal volgt als start waarbij je dus 3 bachelor heb en dan minimum 1 jaar master. MaNaMa en acadamische master ken ik ook, maar het ging over een gewone universitaire opleiding. Alsnog kan je geen master hebben gedaan als je 2 jaar universiteit hebt gedaan, dat is hetgene waar ik bedoel. Je zet het misschien niet letterlijk dat je je beter voelt, maar aan de toon van je posts valt dit toch af te leiden. Ik ben inderdaad al meermaals gestopt op Tw, ik heb echter niet zo'n grote mond en zei niet heel de tijd dat ik Vitae of Seau. zou verslaan. Daar schuilt een heel belangrijk verschil tussen ons en dat is ook de reden dat de meeste jou niet meer hoeven te zien op w42 AF. Het natrappen tegen WAO vind ik ook redelijk verwerpelijk en getuigt alleen maar van onvolwassenheid.

Bij een MaNaMa haal je initieel in je eerste universitaire studie die master al. Ik bedoelde dan ook dat ik een master volgde, niet had. Iedereen weet denk ik wel dat de minimumtijd van een opleiding, zelfs hoger, 3 jaar bedraagt.
Ik voel me niet beter dan krepox, nee. Het is zeer simpel: hij gebruikte zijn master als argument om te staven dat hij intelligenter is dan de personen waartegen hij post. DAT is wat ik tegenging en wou weerleggen. Met alle respect naar krepox, maar zijn richting is niet uitzonderlijk moeilijk. Hier liet hij het overkomen als het summum van de opleidingen. Nergens heb ik ooit ontkend een grote mond te hebben? Ik snap jullie standpunt daar wel, hoor. Zeggen wat je denkt, is niet altijd slim. Zul je me nu ook niet meer zien doen, trouwens. Natrappen tegenover de stam doe ik niet, maar tegenover personen. De hele tijd dezelfde nonsens die mijn medespelers toen kunnen weerleggen. Maar ze noemen me een renner omdat ik een grote mond heb? Het moet wel, aangezien ook Luuk toen gestopt is en Jorn niet veel later. Doe zijn dat dan niet ... Vertel me eens eerlijk, maakt een grote mond iemand een renner? Nee toch, hoogstens iemand die gefaald heeft.

@Lau: intelligent is wat je van nature hebt. Slim zijn is wat je ermee doet. In feite is het dus redelijk irrelevant hoe intelligent je bent, aangezien ieder normaal kind die slim is, kan raken in zijn leven waar hij wil. Ik deed ze ook niet af als makkelijk. Ik nuanceerde krepox die ze vroeger voordeed als superieur.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.367
[video=youtube;iEwWseN_1C0]https://www.youtube.com/watch?v=iEwWseN_1C0&feature=youtu.be[/video]
 
Reactiescore
1.367
[video=youtube_share;xm6EvKWCfDA]https://youtu.be/xm6EvKWCfDA[/video]
 
Reactiescore
1.367
[video=youtube;RJMaS8DS4mY]https://www.youtube.com/watch?v=RJMaS8DS4mY&feature=youtu.be[/video]
 
Reactiescore
1.367
inderdaad, ook geen zin om er muziek onder te gooien. Vind het wel mooi geweest nu
 
Reactiescore
1.367
Bovenaan