Top/Flop stammen

DeletedUser

Guest
In DestU zitten ze ook lekker aan de PP of niet? Kan je prima spelen, doe je het op zo'n manier. Jammer hoor. Volgensmij namelijk een stam met goede spelers, maar dit vind ik niet zo nodig.

De topspelers misbruiken de pp beurs wanneer ze starten net zo erg als de " noobs ". Weet nog wel dat Howlin op eerste wereld dat je pp kon verdienen 10 k verdiende in een maand. Dat zal vast nu niet gebruikt gaan worden

Het is ook naief om te denken dat topspelers niet anticiperen op de nieuwe mogelijkheden qua premium gebruik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser64081

Guest
Ik denk niet dat het zo is, ik zou het gewoon eerlijker en fijner vinden. Ik kan er niet zo goed bij dat een topspeler dat als uitdagend ervaart. Voor een 'noob' is het iets anders. Die kan iets bereiken wat anders totaal onbereikbaar was.
 

DeletedUser76952

Guest
Ik denk niet dat het zo is, ik zou het gewoon eerlijker en fijner vinden. Ik kan er niet zo goed bij dat een topspeler dat als uitdagend ervaart. Voor een 'noob' is het iets anders. Die kan iets bereiken wat anders totaal onbereikbaar was.

Bijna iedereen gebruikt pp nu anders zouden ze niet eens starten meestal, of ze spelen om pp te verdienen voor andere werelden ;)
 

DeletedUser64081

Guest
Dan toch vind ik het lelijk. Noem me idealist, maar ik houd liever vast aan oude tijden op dit gebied.
 

DeletedUser76952

Guest
Dan toch vind ik het lelijk. Noem me idealist, maar ik houd liever vast aan oude tijden op dit gebied.

Tuurlijk, maar vroeger was de ranglijst gebaseerd op skills, als jij nu begint en je hebt 5 pp abusers in je 11 x 11 dan moet je wel mee abusen en dat doen de meeste.
 

DeletedUser74396

Guest
Dan toch vind ik het lelijk. Noem me idealist, maar ik houd liever vast aan oude tijden op dit gebied.

De spelers zijn tegenwoordig gewoon extreem hypocriet.
- Backstabben wordt enkel geaccepteerd bij zichzelf. Als ze het doen is er wel een goede reden voor, als anderen het doen dan zijn redenen natuurlijk uit den boze want bs'en is bs'en op dat moment.
- PP-pushen wordt niet geaccepteerd, maar ondertussen zijn de grootste weners op het AF tegelijk de spelers die PP-pushers een kans geven door zelf de grondstoffen op de markt te plaatsen.
- Dat anderen PP-pushen vinden we niet ok, dus dan zullen 'wij' het ook maar doen...

de reactie hierboven van onze hypocriete vriend heading up high bewijst dat maar weer...

En ga zo maar door. Het grote verschil tussen de generaties, is dat we vroeger iets hadden van 'ach, iedereen doet z'n ding maar en ingame bewijzen we het als we ergens niet mee akkoord zijn' terwijl de new gen harder brult dan dat ze echt spelen...

Want zij zijn groot en wij zijn klein en da's niet eerlijk.... (voor degenen die dit nog kennen)
 

DeletedUser64081

Guest
Ja, jammer is dat. Eerlijk gezegd ga ik dan liever ten onder.
 

DeletedUser76952

Guest
De spelers zijn tegenwoordig gewoon extreem hypocriet.
- Backstabben wordt enkel geaccepteerd bij zichzelf. Als ze het doen is er wel een goede reden voor, als anderen het doen dan zijn redenen natuurlijk uit den boze want bs'en is bs'en op dat moment.
- PP-pushen wordt niet geaccepteerd, maar ondertussen zijn de grootste weners op het AF tegelijk de spelers die PP-pushers een kans geven door zelf de grondstoffen op de markt te plaatsen.
- Dat anderen PP-pushen vinden we niet ok, dus dan zullen 'wij' het ook maar doen...

de reactie hierboven van onze hypocriete vriend heading up high bewijst dat maar weer...

En ga zo maar door. Het grote verschil tussen de generaties, is dat we vroeger iets hadden van 'ach, iedereen doet z'n ding maar en ingame bewijzen we het als we ergens niet mee akkoord zijn' terwijl de new gen harder brult dan dat ze echt spelen...

Want zij zijn groot en wij zijn klein en da's niet eerlijk.... (voor degenen die dit nog kennen)

Wat een clown ben je weer :rolleyes:

Ik ben enkel realistisch, ik vertel je gewoon de waarheid van wat er IG gebeurt. Moet je me niet gelijk hypocriet gaan noemen als ik je de waarheid vertel. Maar je zal je wel aangevallen voelen omdat je zelf ook gs koopt. :(
 

DeletedUser66265

Guest
Wat een clown ben je weer :rolleyes:

Ik ben enkel realistisch, ik vertel je gewoon de waarheid van wat er IG gebeurt. Moet je me niet gelijk hypocriet gaan noemen als ik je de waarheid vertel. Maar je zal je wel aangevallen voelen omdat je zelf ook gs koopt. :(

Iemand een clown noemen op basis van een reactie die volledig lijkt te kloppen vind ik frappant. Het lijkt mij dat jij hier de clown bent dat je met een dergelijke zwakke reactie aan komt zetten.

Ik denk dat Daan gelijk heeft. Het is droevig dat er zelfs top spelers zijn die pp-abusen. Dat is een teken van hypocrisie van bepaalde spelers maar ook een teken dat veel spelers niet zo goed zijn als dat ze beweren. Als alleen maar noobs in je omgeving abusen kun je ze wel hebben, zodra het een redelijke speler of een top speler is heb je een probleem. De eerste top spelers die nu aan het abusen zijn zijn degene die het spel verpesten. Vanaf het moment dat teveel van die nep top spelers abusen is het onmogelijk om zelf niet meer te doen. Dat is dan ook het moment waarop tw definitief de pijp uit zal gaan. Of dat deze wereld al is laat ik in het midden. Maar op deze manier wordt het leuke intiatief van cbc als joker goed verpest.

Goed bezig allemaal... Stelletje hypocriete droeftoeters.
 

DeletedUser76952

Guest
Iemand een clown noemen op basis van een reactie die volledig lijkt te kloppen vind ik frappant. Het lijkt mij dat jij hier de clown bent dat je met een dergelijke zwakke reactie aan komt zetten.

Ik denk dat Daan gelijk heeft. Het is droevig dat er zelfs top spelers zijn die pp-abusen. Dat is een teken van hypocrisie van bepaalde spelers maar ook een teken dat veel spelers niet zo goed zijn als dat ze beweren. Als alleen maar noobs in je omgeving abusen kun je ze wel hebben, zodra het een redelijke speler of een top speler is heb je een probleem. De eerste top spelers die nu aan het abusen zijn zijn degene die het spel verpesten. Vanaf het moment dat teveel van die nep top spelers abusen is het onmogelijk om zelf niet meer te doen. Dat is dan ook het moment waarop tw definitief de pijp uit zal gaan. Of dat deze wereld al is laat ik in het midden. Maar op deze manier wordt het leuke intiatief van cbc als joker goed verpest.

Goed bezig allemaal... Stelletje hypocriete droeftoeters.

Ja, maar je begrijpt me verkeerd. Ik ben het juist met jou stelling eens. Ik leg alleen uit hoe veel 'goede spelers' momenteel denken en dat is zeker jammer.
 

DeletedUser74396

Guest
Wat een clown ben je weer :rolleyes:

Ik ben enkel realistisch, ik vertel je gewoon de waarheid van wat er IG gebeurt. Moet je me niet gelijk hypocriet gaan noemen als ik je de waarheid vertel. Maar je zal je wel aangevallen voelen omdat je zelf ook gs koopt. :(
Ik ben de clown omdat jij niet kan lezen? :confused:

Al zijn er 100 PP abusers in je 11*11, dat betekent nog altijd niet dat je verplicht bent om te gaan PP-abusen.
Je kan normaal spelen en kijken hoe ver je komt
je kan normaal spelen en via diplomatie elke speler tegen elkaar opzetten om zo met alle dorpjes te gaan lopen
je kan normaal spelen en uiteindelijk verliezen

allemaal opties. Dat jij de gemakkelijke weg wilt nemen betekent niet dat dit de enige weg is.
Ik haalde jouw reactie aan omdat dit een perfect voorbeeld was van hoe bekrompt de spelers er tegenwoordig wel zijn.
Dus nogmaals bedankt voor jouw posts die enkel mij helpen en jou belachelijk maken.

owh trouwens een extra opmerking: ik heb nog nooit grondstoffen gekocht. Elke speler die mijn kent weet dat ik zwaar tegen de PP beurs ben en die dus ook niet ga gebruiken. Je valt dus echt wel de foute speler aan met die beschuldiging. Bewijst maar weer dat sommige spelers beschuldigingen van anderen overnemen zonder te weten wat die inhouden, schattig dit.
 
Reactiescore
3.536
We moeten ook niet te hard voor hem zijn he, hij bedoelde het goed. Stel dit is je laatste wereld en je hebt nog aan 50k pp staan wat doe je dan? Ik kan erin komen dat menig speler deze dan toch nog gaat opdoen omdat het kan gewoon, niet omdat ze het nodig hebben.

Begrijp mij niet verkeerd ik ben ook tegen abusen en heb zelf ook nog nooit 1 gs'je gekocht maar er zijn situaties waarin ik het wel kan begrijpen waarom ze het doen. Het is net zoals de kata discussie, TW heeft ze ingevoerd dus je mag ze gebruiken, wilt ofc niet zeggen dat je er daarom aan deel moeten nemen.
 

DeletedUser54299

Guest
De spelers zijn tegenwoordig gewoon extreem hypocriet.
- Backstabben wordt enkel geaccepteerd bij zichzelf. Als ze het doen is er wel een goede reden voor, als anderen het doen dan zijn redenen natuurlijk uit den boze want bs'en is bs'en op dat moment.
- PP-pushen wordt niet geaccepteerd, maar ondertussen zijn de grootste weners op het AF tegelijk de spelers die PP-pushers een kans geven door zelf de grondstoffen op de markt te plaatsen.
- Dat anderen PP-pushen vinden we niet ok, dus dan zullen 'wij' het ook maar doen...

de reactie hierboven van onze hypocriete vriend heading up high bewijst dat maar weer...

En ga zo maar door. Het grote verschil tussen de generaties, is dat we vroeger iets hadden van 'ach, iedereen doet z'n ding maar en ingame bewijzen we het als we ergens niet mee akkoord zijn' terwijl de new gen harder brult dan dat ze echt spelen...

Want zij zijn groot en wij zijn klein en da's niet eerlijk.... (voor degenen die dit nog kennen)

+1
 
Reactiescore
151
Vroeger kon je nog geen GS kopen/halveren/aldieonzin.
Compleet scheve vergelijking dus. Of je moest doelen dat er vroeger niemand zeurde dat er 1 PA had en de ander niet. Maar PA is een paar euro per maand en kun je niet oneindige voordelen mee blijven bijkopen.
 

DeletedUser76952

Guest
Ik ben de clown omdat jij niet kan lezen? :confused:

Al zijn er 100 PP abusers in je 11*11, dat betekent nog altijd niet dat je verplicht bent om te gaan PP-abusen.
Je kan normaal spelen en kijken hoe ver je komt
je kan normaal spelen en via diplomatie elke speler tegen elkaar opzetten om zo met alle dorpjes te gaan lopen
je kan normaal spelen en uiteindelijk verliezen

allemaal opties. Dat jij de gemakkelijke weg wilt nemen betekent niet dat dit de enige weg is.
Ik haalde jouw reactie aan omdat dit een perfect voorbeeld was van hoe bekrompt de spelers er tegenwoordig wel zijn.
Dus nogmaals bedankt voor jouw posts die enkel mij helpen en jou belachelijk maken.

owh trouwens een extra opmerking: ik heb nog nooit grondstoffen gekocht. Elke speler die mijn kent weet dat ik zwaar tegen de PP beurs ben en die dus ook niet ga gebruiken. Je valt dus echt wel de foute speler aan met die beschuldiging. Bewijst maar weer dat sommige spelers beschuldigingen van anderen overnemen zonder te weten wat die inhouden, schattig dit.

1. Jij begint met oordelen over mij terwijl je me totaal niet kent.
2. Ik ben alleen realistisch en vertel je dat veel goede spelers deze werelden ook gs kopen.
3. Ik heb nergens geschreven dat je MOET pp abusen, ik vertel je alleen dat veel spelers dan wel gs kopen.
 

DeletedUser39778

Guest
Ik schat mijn overlevings kans in deze wereld 10% haha.
Jammer dat tw pay to win is geworden.
 

DeletedUser74396

Guest
Alvast excuses aan de lezers die hier echt niet in geïnteresseerd zijn.
Dit is geen echte discussie, als het via PM was had ik het bij grappige mededelingen geplaatst.
Wil je meer inhoud sla dit dus gerust over.

Ik kan het echter niet laten om te lachen met zo'n apen die denken dat ze iets voorstellen

Tuurlijk, maar vroeger was de ranglijst gebaseerd op skills, als jij nu begint en je hebt 5 pp abusers in je 11 x 11 dan moet je wel mee abusen en dat doen de meeste.

1. Jij begint met oordelen over mij terwijl je me totaal niet kent.
2. Ik ben alleen realistisch en vertel je dat veel goede spelers deze werelden ook gs kopen.
3. Ik heb nergens geschreven dat je MOET pp abusen, ik vertel je alleen dat veel spelers dan wel gs kopen.

1. Ik haal jouw post aan, niets meer en niets minder. Als een voorbeeld en zelfs niet als een aanval. Post zo'n dingen niet als je niet wilt dat ze tegen je gebruikt worden.
2. Je moet je nu niet gaan verdedigen met totaal irrelevante zaken. België heeft tot nu toe nog altijd een koningshuis, betekent niet dat ik daardoor een tw-gerelateerde discussie makkelijker kan winnen.
3. Leer je eigen posts lezen of verander ze op z'n minst als ik je de tijd geef om dit te doen door je niet te quoten.
Jezelf tegenspreken is niet echt bepaald een sterke manier van propaganda namelijk.
 

DeletedUser40578

Guest
en fabian heeft em toch keihard gesniped w45 gister :')
arme ferry doet zo zn best en bereikt steeds net te weinig

Jongens toch.... als je het niet weet behoudt dan gewoon je mond dicht...

W45 zou het niet weten ik speel daar niet meer.... account is er zeer zeker nog ...
Dus een snip zou mogelijk kunnen zijn .... maar goed die wereld is ziezo verziekt door backstabers...
En spelers die overal om dorpjes schooien om zo door te kunnen...

Dus is einde van die wereld....wij spelen er niet meer..... was jullie nog niet opgevallen oeiiiiiiiii....


Je wilt dit graag horen ....

Dan gaan we lullen dat ik Stamleider ben geweest van glory????
Weer een leugen ..... als je het niet weet behoudt dan gewoon je mond ...
Mijn dorpjes zijn daar wel na Glory gegaan ,waarbij ik tevens moet vermelden is hun echt gegund...

En hoop natuurlijk ook dat hun winnen op die wereld..

Reageer niet snel hier op het forum....
Maar dacht zal mijn eigen eens wel een keertje laten horen...

Gaat jullie goed allemaal....
 
Bovenaan