Top/Flop stammen

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Op 38 nam hij mooi de benen toen hij een massa om zijn oren kreeg. Claimde het druk te hebben met werk oid, maar de timing was wel heel toevallig.

Ach hij was niet de enige. Hoe dan ook, het duurde 30 seconde voordat ik hem kon plaatsen, dat zegt al wat :p
 
Reactiescore
2.039
Hoezo? Heb jij al bij hem in de stam gezeten zodat je weet hoe hij functioneert in stamverband?

Godzijdank niet zeg dat zou waarschijnlijk nog erger zijn dat bij jou in de stam.

Ik speel niet eens ?

Ah excuses dan ik dacht dat je toch in ieder geval voor de lol op Annabelle was gestart.
 

DeletedUser3435

Guest
Godzijdank niet zeg dat zou waarschijnlijk nog erger zijn dat bij jou in de stam..
Haha mooi, ik had al zo een verschrikkelijk dom antwoord verwacht. :D Wat maak jij jezelf belachelijk zeg, trap nog maar een beetje in het rond als een kleutertje.. Ik vind het wel amusant.
 
Reactiescore
2.039
Haha mooi, ik had al zo een verschrikkelijk dom antwoord verwacht. :D Wat maak jij jezelf belachelijk zeg, trap nog maar een beetje in het rond als een kleutertje.. Ik vind het wel amusant.

Nou ik ben blij dat je je met mijn reactie kunt vermaken hoor new gen noobje
 

DeletedUser74005

Guest
Ik heb nu meermaals met hem in de stam gezeten en toch echt een heel ander beeld van hem. Zoals dutch al aangaf kan hij zomaar verdwenen zijn. Hij is behoorlijk stil en in mijn ogen ook niet echt een stamspeler. Dat enorme inzicht betwijfel ik persoonlijk ook maar dat terzijde. Kortom geen verkeerde speler om erbij te hebben als hij maar in de safe zone ligt.

Dan denken we beiden duidelijk anders over hem.
 

DeletedUser48033

Guest
Ach hij was niet de enige. Hoe dan ook, het duurde 30 seconde voordat ik hem kon plaatsen, dat zegt al wat :p

Verklaar je nader? Ik had op 38 anders wel een positieve ervaring met hem. mij lijkt het dat hij een wereld snel beu geraakt en daarom zijn interesse en dus ook zijn tijd begint te verliezen. Dat eerder dan een gebrek aan skils.
Hij is altijd zeer behulpzaam geweest als er om hulp gevraagd werd en draaide vv's indien nodig. Goede stamspeler dus.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Verklaar je nader? Ik had op 38 anders wel een positieve ervaring met hem. mij lijkt het dat hij een wereld snel beu geraakt en daarom zijn interesse en dus ook zijn tijd begint te verliezen. Dat eerder dan een gebrek aan skils.
Hij is altijd zeer behulpzaam geweest als er om hulp gevraagd werd en draaide vv's indien nodig. Goede stamspeler dus.

Volgens maak je een fout door deze post aan mij te richten, immers is het niet mijn standpunt dat Ferry goed/slecht is. Ik bevestig alleen dat hij is gaan lopen toen hij een massa op de oren kreeg. Verder zeg ik dat hij op wereld 38 niet echt een rol heeft kunnen spelen, anders had ik er geen 30 seconden over gedaan. Daarnaast denk ik bij faith, toch vooral aan de periodes dat niemand meer 'stamspeler' was en dat de boel één voor één opgerolt werd. Sterker nog, er zijn bijna geen periodes geweest waarin faith geen verliezen leed.
 

DeletedUser48033

Guest
Ik richtte het niet specifiek op jou met mijn post maar ik reageerde wel al dan niet toevallig op hetgeen je schreef. Mijn bevindingen met ferry zijn bij deze dan ook niet op jou gericht maar eerder globaal.
 

DeletedUser

Guest
Hoe een simpele vraag over Ferry uitkomt op een hevige discussie. Me gusta
 

DeletedUser5114

Guest
welkom op de reality soap genaamd Tribal Wars enjoy your stay!
 

DeletedUser73696

Guest
Dit is het Top/Flop stammen topic, bespreek Perry lekker in een ander topic. Castielletje, durf je je premade al bloot te geven?
 
Reactiescore
38
Ja, ik ben trouwens wel eens benieuwd.
Zijn er al stammen die al wat op de voorgrond beginnen komen en waar we eventueel rekening mogen mee houden? Al gaat het misschien maar om een bepaald aantal goede spelers die in een stam zitten, het zou misschien wel eens relevant kunnen worden.
 
Reactiescore
3.536
Castiel, lijkt me logisch :p

Lijkt me logisch dat mijn post sarcastisch was :D

Ja, ik ben trouwens wel eens benieuwd.
Zijn er al stammen die al wat op de voorgrond beginnen komen en waar we eventueel rekening mogen mee houden? Al gaat het misschien maar om een bepaald aantal goede spelers die in een stam zitten, het zou misschien wel eens relevant kunnen worden.

Voorlopig nog geen Forque(of zo iets) stam die dat openlijk komt melden #46
 
Bovenaan