Top/Flop stammen

DeletedUser74005

Guest
Haha jij bent niet de beste in anonimiteit of wel

Ik wel hoor, maar een stamgenoot heeft doodleuk in een andere stamchat gegooid in welke stam hij zat. Daarnaast zijn een paar spelers toch op ex-Tree accs begonnen en tja, als die dan toevallig allemaal in dezelfde stam zitten, valt dat nogal op.
 
Reactiescore
2.039
Ik wel hoor, maar een stamgenoot heeft doodleuk in een andere stamchat gegooid in welke stam hij zat. Daarnaast zijn een paar spelers toch op ex-Tree accs begonnen en tja, als die dan toevallig allemaal in dezelfde stam zitten, valt dat nogal op.

Ja en ik zag dat mike er ook in zat dus het kan in ieder geval niet die van Castiel zijn
 

DeletedUser74005

Guest
Ach. Maakt nu op zich ook niet zoveel meer uit. In het zuiden is er niet zo gek veel concurrentie.
 

DeletedUser56859

Guest
Zuiden zit vol met concurentie je moet alleen weten waar je moet zoeken
 

DeletedUser

Guest
E.baw, top of flop? Ferrybroeren is/was de leider van Glory op wereld 41, iemand ervaring met deze stam/hem zelf?

Ik weet dat dit vrij vroeg is, maar is het top of flop?
 
Reactiescore
2.039
Dat is wel een goede speler maar hij heeft er ook wel een handje van om zomaar te verdwijnen/zich opeens te laten internen. Lijkt mij dus ook niet de stabielste speler om in je stam te hebben.
 
Reactiescore
1.699
Volgens mij had mijn co ervaring met hem. Wel is met hem contact gehad via w45, mijn co tenminste XD.
 

DeletedUser74005

Guest
Ferry is echt een geweldig persoon. Als iemand een teamspeler is, dan is hij het wel! Daarnaast is het een speler met veel inzicht en een enorm doorzettingsvermogen.

Of zijn stam een succes gaat worden, weet ik niet. Alleen is hij als speler toch wel een topper.
 
Reactiescore
2.039
Ferry is echt een geweldig persoon. Als iemand een teamspeler is, dan is hij het wel! Daarnaast is het een speler met veel inzicht en een enorm doorzettingsvermogen.

Of zijn stam een succes gaat worden, weet ik niet. Alleen is hij als speler toch wel een topper.

Doorzettingsvermogen? Dat verschilt dan wel heel erg per wereld want ik heb het wel vaak anders gezien.
 

DeletedUser75778

Guest
Wat Dutchgangster zegt, dat doorzettingsvermogen valt nog aardig tegen.
 

DeletedUser74005

Guest
Op w39 was hij volledig weggeëdeld zo'n beetje... Hij hield 4 dorpen over. Toen is hij gejumpt naar de core van .Tree en heeft hij daar zijn cluster opnieuw opgebouwd om vervolgens vanuit die 4 dorpen een deel van ATR over te nemen. Dat betuigt toch wel van doorzettingsvermogen :)

Ben in ieder geval benieuwd hoever hij het gaat brengen op w47.
 

DeletedUser17568

Guest
Ferry is een goeie gozer, geweldige speler om mee in de stam te zitten
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Ja wat een toeval zeg :D
 
Bovenaan