Oorlog P. versus SNow

Reactiescore
2.039
Shht jij!:cool: Kijk allemaal leuk dat het P. van nu leden bijhaalt en dan aangeeft dat ze nog steeds voor kwaliteit gaan.

Zou met het vroegere P. geen waar zijn weet ik wel zeker...

Maar het punt dat me stoort is dat ze hier over kwantiteit van snow spreken terwijl zij de geene zijn die alles safe spelen?

Hoezo valt child me mee aan?

Maar goed ga er ni te ver op ingaan;)

Goh het stond vanaf het begin al vast dat er rimrecruits bij zouden komen, je verwachtte toch niet echt dat P. met 9 leden de wereld uit zou spelen he? Dat duurt echt tergend lang door het gebrek aan edels. :D Die 2e regel snap ik verder niet helemaal.

Wie child is zou ik ook niet weten
 

DeletedUser75413

Guest
Ow, teamrisico nog niet online dan? Ga maar snel even vv ophalen dan.

Er komt nog wat historie bij later, sommigen laten wat op zich wachten. Verder heb ik geen idee wat er in een goede oorlogsverklaring moet, maar het is allicht beter dan wat Snow verstuurde aan HQ.

Wat je beter noemt :eek: als je een oorlogsverklaring schrijft op het AF doe het dan ook met feiten en ga niet mooi komen doen dat het alleen maar p. Vs Snow is..

Het ontkennen van welke stam is dat? Echt guys ga nieuwe smoesjes leren bedenken :eek:
 

DeletedUser75413

Guest
Hahaha frustratie jongen? Waarom zouden wij initiatief moeten tonen?

Vraag aan je leiding ;) niet commentaar geven zonder dat je de feiten weet
 

DeletedUser74339

Guest
Shht jij!:cool: Kijk allemaal leuk dat het P. van nu leden bijhaalt en dan aangeeft dat ze nog steeds voor kwaliteit gaan.

Zou met het vroegere P. geen waar zijn weet ik wel zeker...

Maar het punt dat me stoort is dat ze hier over kwantiteit van snow spreken terwijl zij de geene zijn die alles safe spelen?

Hoezo valt child me mee aan?

Maar goed ga er ni te ver op ingaan;)


Grappig dat jullie dat zeggen, gooi anders nog wat recruit aanvragen eruit. :D
 
Reactiescore
2.039
Hahaha frustratie jongen? Waarom zouden wij initiatief moeten tonen?

Vraag aan je leiding ;) niet commentaar geven zonder dat je de feiten weet

Nee hoor ik ben niet gefrusteerd, jij moet gewoon je mond houden aangezien je zelf niets toevoegt. Als anderen dit dan wel doen heb je niet bepaald recht om commentaar te lopen geven. :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75413

Guest
Hahaha niet gefrustreerd? Waar heb je dan last van?

Vraag even aan je leiding wat ik gestuurd heb toen de oorlogsverklaring binnen kwam ;)
Als je dan geen fatsoenlijk bericht krijg ligt het niet aan ons he... En dan nog klopt deze post niet dusja
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.039
Ik heb last van jou want je bent een bloemkool dat nooit eens normaal op een onderbouwde post reageert maar wel van anderen verwacht dat ze maar moeite gaan doen. Anders ga je even wat tijd stoppen in je stam ipv hier je gal te spuwen, of ga farmen dat kun je tenminste.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75413

Guest
Haha menneke toch... Vind je het vervelend dat ik jullie aanspreek over feiten? Het zit je heel hoog met de gescheld van je zeg...

Leave de wereld lekker joh :eek: man man commentaar geven op een ander. Kijk eerst in de spiegel
 

DeletedUser34772

Guest
Shht jij!:cool: Kijk allemaal leuk dat het P. van nu leden bijhaalt en dan aangeeft dat ze nog steeds voor kwaliteit gaan.

Zou met het vroegere P. geen waar zijn weet ik wel zeker...

Maar het punt dat me stoort is dat ze hier over kwantiteit van snow spreken terwijl zij de geene zijn die alles safe spelen?

Hoezo valt child me mee aan?

Maar goed ga er ni te ver op ingaan;)

Goh, safe spelen. Wij hebben hele lange tijd front langs alle kanten gehad (alle accounts), terwijl Snow ons omringde, en weinig dreiging had vanuit de rim. Volgens mij is het gewoon jullie fout dat jullie

a) front met ons zo lang mogelijk probeerden te rekken (coninq etc), waardoor wij ondertussen de rim onder controle hadden met de recruits die al vast lagen (zares, owhpus, blaq) in samenwerking met Kittys, Jobe en TNP. Hadden jullie eerder voor de aanval gekozen hadden wij het ongetwijfeld lastig gekregen.

b) deze tijd niet benut hebben om jullie eigen rim veilig te stellen. Nensul ligt daar al ik weet niet hoe lang, tegen een overmacht zonder veel verlies? Met jullie aantallen hadden jullie toch zeker wel kunnen voorkomen dat HQ zo "sterk" staat als het nu staat.

Tactische blunders van jullie lijkt me.
 
Reactiescore
2.039
Haha menneke toch... Vind je het vervelend dat ik jullie aanspreek over feiten? Het zit je heel hoog met de gescheld van je zeg...

Leave de wereld lekker joh :eek: man man commentaar geven op een ander. Kijk eerst in de spiegel

Aanspreek op feiten? Elke keer als wij iets aantonen aan de hand van bewijzen etc kom jij met een 2 regel reactie af in de trant van 'nee is niet zo' en nu kom je hier praten over feiten? Hou toch op.
 

DeletedUser75413

Guest
Dat jij zo fel reageert meteen. Ik geef enkel alleen aan dat er even aan kant van P. Ook HQ erbij gezet moet worden hoor. En dat er wel degelijk contact is geweest om gezamenlijk een post te schrijven. Dat jij dan meteen aankomt met je toont zelf geen initiatief slaat nergens op en moet je eerst navraag doen voordat je commentaar komt leveren.
 

DeletedUser34772

Guest
een oorlogpost voor een oorlog in een wereld met spelers

boeie
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.039
Het gaat mij niet alleen om dit topic per se maar uberhaupt je hele houding op het w44 AF. Zie ook weer hoe je de post van evwoodstock negeert die jou misschien niet quote, maar wel antwoord heeft op je domme opmerkingen in bijv de praathoek.
 

DeletedUser75413

Guest
Zijn post had ik nog niet gezien sorry zal hem zo eventjes lezen zit op tel vandaar..
Ja ik heb flink zitten trollen etc op 44 af maar volgens mij heb ik laatst tegen jou? Gezegd dat ik er op zal letten en de troll in de praathoek hou?
 

DeletedUser3368

Guest
Wat je beter noemt :eek: als je een oorlogsverklaring schrijft op het AF doe het dan ook met feiten en ga niet mooi komen doen dat het alleen maar p. Vs Snow is..

Het ontkennen van welke stam is dat? Echt guys ga nieuwe smoesjes leren bedenken :eek:

Iets met verbeter de wereld en begin bij... juist ja; jezelf.
En daarom raad ik je nu maar aan wat vv's te draaien van je stamgenoten om het zaakje te redden. Als je het zinloos antwoorden/zeuren op dit forum zonder enig diepe argumentatie belangrijker vindt dan ingame je stamgenoten helpen, dan is de oorlog bij voorbaat daar al verloren en kan je beter je stam verlaten. Je ondergang komt met de dag dichterbij, en dat weet je zelf ook.

Aurum gaat hard neer, Lion Cub of Cintra heeft de stam al verlaten. En dit zijn enkel nog de resultaten van de eerste week. Kortom, laat iets terug zien en maak je ingame maar eens druk. Hier op het algemeen forum sta je verre van sterk.
 

DeletedUser75413

Guest
Mijn reacties hier zijn niet zinloos hoor. Als er een oorlogspost gemaakt word dan moet die gemaakt worden met de juiste inhoud. Het verhaaltje etc prima maar zet dan aan jullie kant HQ er ook bij daar val ik over nergens anders over...

En als er al rimstammetjes van 1m gecontacteerd worden vanuit p. Om Snow aan te vallen moet je je eigen is gaan afvragen hoe ver P. Is afgezakt qua reputatie. Had P. Vrij hoog staan en had altijd respect voor jullie, maar dat is ver te zoeken atm..

En nu kunnen jullie zeggen van wie zijn dat of iets, maar als er in deze 1e week al 3 stammen Snow aanvallen die nog nooit iets hebben gedaan op 44 is dat toch vrij apart niet? Allemaal in dezelfde week etc. En indien er hulp gevraagd word wordt dat ook gegeven ;)
 

DeletedUser34772

Guest
we hebben geen bondgenoten maar hebben speciaal afgesproken om allemaal tegelijk aan te vallen zodat jij kon gaan janken
 

DeletedUser75413

Guest
Ja dat weet ik, maar het maakt mij vrij weinig uit hoor maar ga dan niet zeggen dat er niks is terwijl dat er wel is.

En betreft je vorige post ja daar heb je volkomen gelijk in. Dat die recruiten langer vast stonden nja prima kunnen wij niet weten alleen vermoeden. Alleen het gedeelte Ua1 had ik niet verwacht zoals eerder vermeld. En dat we HQ/Nensul daar hebben laten liggen is niet goed geweest vanuit snow
 
Bovenaan