W43: The Decision

DeletedUser34772

Guest
In hun cluster is zeer strategisch. Zo'n aanbod al gehad, en afgeslagen. Morele normen hebben begint wel erg nadelig te worden in dit spel.
 

DeletedUser72857

Guest
Moet wel iemand zijn die strategisch goed ligt voor Finity he. We moeten wel een grondige reden hebben waarom hij bij Finity als BG zou passen. Ik zou zeggen om iemand zijn skills. Niet ingame skills perse maar mss iemand die goed kan koken. Als we dan de wereld winnen kunnen we met zijn allen bij diegene gaan eten. Is goed voor het stamgevoel.

Mag de bg mee komen eten?
 

DeletedUser75798

Guest
Volledig akkoord met Max. Stop dan ook met mij op skype daarover aan te spreken, zonder dat ik weet heb van de situatie. Die dreigementen zijn ook wat "kinderachtig".
 

DeletedUser69389

Guest
Volledig akkoord met Max. Stop dan ook met mij op skype daarover aan te spreken, zonder dat ik weet heb van de situatie. Die dreigementen zijn ook wat "kinderachtig".

Inderdaad niet zo kinderachtig als jouw volslagen idiote conclusies en beweringen in pm.:eek:
 

DeletedUser75798

Guest
& mijn rake stellingen over jouw speelstijl. Ik kies niet voor die dorpen, had al amper gelogd vorige dagen.
 

DeletedUser9529

Guest
Ik hoor ook nu pas van die CF, denk dat hoofdspeler die edels heeft gestuurd. Alright, ik snap de discussie maar volg Max hierin (en ja, dat kan als makkelijk aanzien worden). Maar jullie eisen dat dorp 'terug', terwijl het nooit van jullie is geweest. Ten tweede zie ik dit meer als een intern. Als wij nu dat dorp van zswader teruggeven, terwijl het account gebroken is, zouden we jullie daarmee eigenlijk gewoon alle dorpen van zswader gratis ende voor helemaal niks aan jullie geven, aangezien wij ze niet 'mogen' edelen, terwijl dat account eigenlijk gewoon bij Daap hoort.

Is niet een random speler die we in pakweg het safecluster van SS gaan edelen ofzo he. Is een frontaccount van Daap dat gebroken is en nu wordt geïnternd. Daarnaast zag ik net in de stamchat passeren dat DBTD via zswader ook een CF bij Killb heeft gemaakt (niet gelogd dus geen zicht op de ligging op de kaart). Dus wat is jullie redenatie daaromtrent dan, want het lijkt mij exact hetzelfde.
 

DeletedUser72922

Guest
dat account eigenlijk gewoon bij Daap hoort.

Is een frontaccount van Daap dat gebroken is en nu wordt geïnternd

Daarnaast zag ik net in de stamchat passeren dat DBTD via zswader ook een CF bij Killb heeft gemaakt (niet gelogd dus geen zicht op de ligging op de kaart). Dus wat is jullie redenatie daaromtrent dan, want het lijkt mij exact hetzelfde.

Het is een frontaccount van Daap als jullie hem edelen, maar als wij hem edelen is het een random speler in jullie cluster?
Wut?
 

DeletedUser9529

Guest
Ok, daar heb je me wel :p Laat dat van DBTD maar weg, dat was idd even een foute denkwijze van mijn kant :)

Maar algemene punt blijft wel staan: als wij nu toegeven en dat dorp afstaan aan Sjeinen (dus niet 'terug'geven) staan we eigenlijk impliciet toe dat enkel Finity de dorpen van zswader mag edelen, omdat als wij het doen het 'bewust CF'en' is. Is dus eigenlijk gewoon een cheape manier om het front van Sjeinen een heel stuk sterker te maken. Die dorpen komen Finity niet gewoon toe he, omdat ze toevallig (al maanden) wat verder naar voor liggen.

Nu, dat zijn mijn 5 cents, alles wordt besproken binnen het account en met de leiding, we komen er wel uit.

Also zswader is een haar, niet een hem :p
 
Reactiescore
768
Ok, daar heb je me wel :p Laat dat van DBTD maar weg, dat was idd even een foute denkwijze van mijn kant :)

Maar algemene punt blijft wel staan: als wij nu toegeven en dat dorp afstaan aan Sjeinen (dus niet 'terug'geven) staan we eigenlijk impliciet toe dat enkel Finity de dorpen van zswader mag edelen, omdat als wij het doen het 'bewust CF'en' is. Is dus eigenlijk gewoon een cheape manier om het front van Sjeinen een heel stuk sterker te maken. Die dorpen komen Finity niet gewoon toe he, omdat ze toevallig (al maanden) wat verder naar voor liggen.

Nu, dat zijn mijn 5 cents, alles wordt besproken binnen het account en met de leiding, we komen er wel uit.

Also zswader is een haar, niet een hem :p

Welk dorp van Deceived bij Kill B? Ik kan even niet zo snel lokaliseren welke. P.S. mijn router is treurig bezig xD. Internet faalt :(
 
Reactiescore
768
Ga dan niet offline. Ik zag je hier kijken, meerdere malen. Dat deed Single Malt ook gisteren meerdere malen toen er iets gevraagd werd door BBK. Mij werd er dingen gevraagd waarom ik iets constateer. Ik kom met 'bewijs' waarom ik iets zeg. Ik verwacht dan ook dat je reageert en dat men op de BBK leden reageert. Wel zo netjes he? Ik was btw vergeten te reageren op de post van Twan. Ik zou hem eens teruglezen en reageren.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Ik hoor ook nu pas van die CF, denk dat hoofdspeler die edels heeft gestuurd. Alright, ik snap de discussie maar volg Max hierin (en ja, dat kan als makkelijk aanzien worden). Maar jullie eisen dat dorp 'terug', terwijl het nooit van jullie is geweest. Ten tweede zie ik dit meer als een intern. Als wij nu dat dorp van zswader teruggeven, terwijl het account gebroken is, zouden we jullie daarmee eigenlijk gewoon alle dorpen van zswader gratis ende voor helemaal niks aan jullie geven, aangezien wij ze niet 'mogen' edelen, terwijl dat account eigenlijk gewoon bij Daap hoort.

Is niet een random speler die we in pakweg het safecluster van SS gaan edelen ofzo he. Is een frontaccount van Daap dat gebroken is en nu wordt geïnternd. Daarnaast zag ik net in de stamchat passeren dat DBTD via zswader ook een CF bij Killb heeft gemaakt (niet gelogd dus geen zicht op de ligging op de kaart). Dus wat is jullie redenatie daaromtrent dan, want het lijkt mij exact hetzelfde.

Dus volgens jouw redenatie heb ik het recht om elke speler in jouw cluster te edelen? Ik bedoel, ja. :D
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Noem jij de cf die jullie net gecreëerd hebben nog front dan? Alsjeblieft zeg, het is wat, de 10e linie?
 

DeletedUser9529

Guest
Even een analogie maken. Moest Sjeinen nu breken en geïnternd worden (wat nu bij zswader gebeurt) hebben wij toch ook het recht niet om die CF bij ons terug te eisen? Jullie zouden toch ook proberen te zorgen dat die CF met die prachtige ligging in handen van Finity blijft? ;) Is gewoon exact hetzelfde wat nu gebeurt: zswader als onderdeel van Daap is gebroken en wordt geïnternd, de dorpen liggen er al maanden en gaan gewoon naar een andere speler, of zo zie ik het toch. Anders, zoals ik al zei, moeten wij gewoon toestaan dat Finity al die dorpen edelt omdat wij anders van 'smerig spel' verdacht worden? Die redenering is toch enorm krom? (en dan maar pronken met stats zeker :D )
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Even een analogie maken. Moest Sjeinen nu breken en geïnternd worden (wat nu bij zswader gebeurt) hebben wij toch ook het recht niet om die CF bij ons terug te eisen? Jullie zouden toch ook proberen te zorgen dat die CF met die prachtige ligging in handen van Finity blijft? ;) Is gewoon exact hetzelfde wat nu gebeurt: zswader als onderdeel van Daap is gebroken en wordt geïnternd, de dorpen liggen er al maanden en gaan gewoon naar een andere speler, of zo zie ik het toch. Anders, zoals ik al zei, moeten wij gewoon toestaan dat Finity al die dorpen edelt omdat wij anders van 'smerig spel' verdacht worden? Die redenering is toch enorm krom? (en dan maar pronken met stats zeker :D )

Wat een dikke vette onzinpost is dit. Dat zwsader breekt door de ligging heeft niks met ons te maken, het was allemaal te verwachten en toch wou Daap een 'pbg' ermee om ons te kloten. Nu breken wij het en gaan jullie het internen om het allemaal nog een pakje zieliger te maken? Als het zo zit, je weet dat wij het ook zielig kunnen spelen.

En als het een onderdeel van Daap is, waarom geen recruit? Dat begrijp ik echt niet he. Ze hoort bij Daap, dus ze edelt voor Daap dus het is jouw recht om ons te cfen via een account dat eigenlijk niet in Daap zit maar bij Daap hoort. Mooi. Dan ga ik even wat noobs in jullie stamcluster aanspreken en zeggen dat ze vanaf heden bij finity horen, mag ik ze dan ook overnemen? Jouw redenatie slaat kant noch wal.

Die CF getuigt van zwak spel van team Psycho, als jullie hem niet teruggeven, weet ik wel wat ik aan jullie heb en wat ik er maar tegen zal moeten doen. ;)

Ik noem het: actie-reactie. :D
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser9529

Guest
Het verschil zit hem in de intentie: als jij nu een zogenaamd PBG met een noob in ons cluster aangaat is dat duidelijk met de intentie om te CF'en. Wij hebben er nooit aan gedacht om te vragen dat zswader dorpen ging afstaan, moesten jullie dat acc niet gebroken hebben hadden wij ook helemaal niks van haar geëdeld. Dus wat jij nu zegt is dat we in feite gewoon moedwillig die dorpen verloren moeten laten gaan? Lijkt me een even kromme redenatie van jouw kant.

Also 'terug'geven, da's ook weer dikke bullshit. Als het dorp naar Sjeinen zou gaan (er is nog niets beslist voor de duidelijkheid), is dat afstaan en niet teruggeven, aangezien het jullie dorp niet eens was. Wat je nu probeert is gewoon 300k aan gratis dorpjes lospeuteren :D
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Het verschil zit hem in de intentie: als jij nu een zogenaamd PBG met een noob in ons cluster aangaat is dat duidelijk met de intentie om te CF'en. Wij hebben er nooit aan gedacht om te vragen dat zswader dorpen ging afstaan, moesten jullie dat acc niet gebroken hebben hadden wij ook helemaal niks van haar geëdeld. Dus wat jij nu zegt is dat we in feite gewoon moedwillig die dorpen verloren moeten laten gaan? Lijkt me een even kromme redenatie van jouw kant.

Also 'terug'geven, da's ook weer dikke bullshit. Als het dorp naar Sjeinen zou gaan (er is nog niets beslist voor de duidelijkheid), is dat afstaan en niet teruggeven, aangezien het jullie dorp niet eens was. Wat je nu probeert is gewoon 300k aan gratis dorpjes lospeuteren :D

Ga anders twstats eens na knul, dat dorp heeft zswader van ons veroverd. Eergisteren denk ik, dus dat het niet ons dorp was is klinklare onzin.

Geen kromme redenatie? Het was dom van Daap om haar te gebruiken met die ligging, slim maar ook dom om er dan geen def naar te sturen. Wat boeit mij die 300k nou, het gaat me meer om, omdat jouw account amper dorpen kan nemen tijdens massa's, zoek je nu een andere soort om de bad boy uit te hangen. Zou me niets verbazen moest je SS gecft hebben met de dorpen in zijn cluster. Dat is het verschil.

Ook is de intentie met zswader altijd "cfen" geweest, en wie dat ontkent liegt dat die zwart ziet. Anders zouden jullie wel hebben gezegd "niet in de clusters van SS en sjeinen edelen". Alsjeblieft zeg.. Wat een drogargument.
 
Bovenaan