Top/Flop stammen

DeletedUser65921

Guest
Same voor dit, er zijn nog geen stammen om te bespreken.
 

DeletedUser65921

Guest
Ook hier

We gaan deze nu de wereld al bezig is even proberen.
Hou het deftig en on-topic en hij blijft open, spam hem onder en hij gaat nog een paar weekjes dicht.
 

DeletedUser62190

Guest
Ik zou graag jullie aandacht willen vestigen op mijn stam Silent Pioneers (S.Pion). Een flopstam als het gaat om wereldoverheersing, maar we gaan er het beste van maken. Wij zijn op zoek naar onervaren spelers. Ken je onervaren spelers of ben je zelf nieuw en zoek je een stam die volledig in dienst staat van de onervaren speler? Dan is S.Pion de stam die je zoekt! Voor meer informatie, check dit topic!

W47- Silent Pioneers - Voor onervaren spelers!
 

DeletedUser

Guest
Ik zou graag jullie aandacht willen vestigen op mijn stam Silent Pioneers (S.Pion). Een flopstam als het gaat om wereldoverheersing, maar we gaan er het beste van maken. Wij zijn op zoek naar onervaren spelers. Ken je onervaren spelers of ben je zelf nieuw en zoek je een stam die volledig in dienst staat van de onervaren speler? Dan is S.Pion de stam die je zoekt! Voor meer informatie, check dit topic!

W47- Silent Pioneers - Voor onervaren spelers!

Noobstam, dit soort iniatieven werken toch vrijwel nooit.
 

DeletedUser76939

Guest
Ik zou graag jullie aandacht willen vestigen op mijn stam Silent Pioneers (S.Pion). Een flopstam als het gaat om wereldoverheersing, maar we gaan er het beste van maken. Wij zijn op zoek naar onervaren spelers. Ken je onervaren spelers of ben je zelf nieuw en zoek je een stam die volledig in dienst staat van de onervaren speler? Dan is S.Pion de stam die je zoekt! Voor meer informatie, check dit topic!

W47- Silent Pioneers - Voor onervaren spelers!

Ik kom wel even S.Pioneren. :D
 

DeletedUser62190

Guest
Noobstam, dit soort iniatieven werken toch vrijwel nooit.

Nog nooberder dan een noobstam. Er is inderdaad een kans dat het niet werkt. Maar dat betekent niet dat ik het niet ga proberen. Ik ben toch samen begonnen met een vriend die het spel nog nooit gespeeld heeft en die ik toch moet begeleiden, dus waarom geen hele stam daaromheen opbouwen? Persoonlijk ben ik zelf ook een noob met veel ervaring met slecht starten in veel werelden (46 in totaal). Ik weet precies wat je niet moet doen :p Daarom hoop ik ook nog op enkele ervaren spelers die de stam komen versterken om de nieuwe spelers te leren waar ikzelf en anderen tekort schieten.
 
Reactiescore
47
ookal ga je er niet ver mee komen, je brengt nieuwe spelers wel gelijk wat bij
 

DeletedUser74005

Guest
Heb ze in de wandelgangen wel voorbij horen komen.

Leuk initiatief trouwens!
 
Bovenaan