Het Groote Faal Topic

DeletedUser

Guest
afc2nhtcxs8.png


Beste forumgebruikers,

Met de komende start van wereld 47, moeten we zorgen dat het hier ook nog gezellig is. Hier bij is er een nieuw topic genaamd 'Het Groote Faal Topic'. Je mag hier allerlei dingen posten, liefst met een screenshot van fails die spelers soms maken. Het is niet de bedoeling om elkaar te gaan afbreken, maar gewoon even lachen met foutjes die bij iedereen wel eens kan voorkomen.

Hoe neem je een screenshot? (By Tompeter)

1. Je gaat naar de pagina waar je een screenshot van wilt maken
2. Je drukt op je toetsenbord op de knop op het knopje PrtScr SysRq.
3. Open paint
4. Ctrl + V (eventueel pas je je screenshot aan om bepaalde info niet prijs te geven)
5. Opslaan in een bepaalde map
6. Ga naar mupload.nl en upload de screenshot
7. Plaats de link op het forum



Ik zal dan maar eens beginnen, ik wil er nogmaals bij vermelden dat het niet de bedoeling is om spelers af te breken, maar gewoon om wat activiteit naar boven te scharrelen. En als je iets post kan je er altijd een leuke quote bij vermelden zodat het nog leuker word om het te lezen. De fails mogen over zowel ingame als over het Algemeen Forum gaan. Veel plezier!

Ontopic:

Misschien even een name change doen naar een naam die gemakkelijker is om te typen?
1jdvn1srx6x.png
 

DeletedUser75767

Guest
Je haat richting AK begint wel steeds groter te worden he?:eek:
 

DeletedUser

Guest
Je haat richting AK begint wel steeds groter te worden he?:eek:

Niet echt, ik heb er duidelijk bij gezet dat dit geen topic is om spelers af te breken. Ik probeer alleen het fora van wereld 46 wat actiever te laten worden, zeker nu er een nieuwe wereld komt.
 

DeletedUser75767

Guest
Niet echt, ik heb er duidelijk bij gezet dat dit geen topic is om spelers af te breken. Ik probeer alleen het fora van wereld 46 wat actiever te laten worden, zeker nu er een nieuwe wereld komt.

Grappig dat je hier mee komt na je 'minder vriendelijke' uitspraken vandaag in het stabtopic jegens AK, en dat je daarna met het meest debiele topic komt waaron je AK in de openingspost zet. Als dit jouw manier is om het AF levendiger te maken kan je het beter dood laten.
 
Reactiescore
90
Niet echt, ik heb er duidelijk bij gezet dat dit geen topic is om spelers af te breken. Ik probeer alleen het fora van wereld 46 wat actiever te laten worden, zeker nu er een nieuwe wereld komt.

Wel triest als dit het enige is waar je mee af kan komen. Ik snap natuurlijk wel dat jij en name-changen samen gaan, Huf.
 

DeletedUser76880

Guest
Laten we hier vooral geen leven in blazen heren.

“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
 

DeletedUser57683

Guest
Leuk idee.
Beetje jammer dat sommigen zich direct op hun teentjes getrapt voelen.
Jullie hadden hem er ook even vriendelijk voor kunnen bedanken :p

Mogen er nog vele Fails volgen :D
 

DeletedUser

Guest
Leuk idee.
Beetje jammer dat sommigen zich direct op hun teentjes getrapt voelen.
Jullie hadden hem er ook even vriendelijk voor kunnen bedanken :p

Mogen er nog vele Fails volgen :D

Let er niet teveel op, allemaal mede spelers van Anarchistisch Kollektief. Ik heb dit topic bedacht met 2 andere spelers voor wat plezier en totaal niet om spelers af te breken en ik heb dit nu al genoeg vermeld. Als zij het anders willen opvatten, mij best :)
 

DeletedUser76880

Guest
Ik vind het idee wel oké, maar ik vind het verre van hilarisch om eerlijk te zijn. Zal wel aan mij liggen dat een verkeerd gespelde naam mij niet over de vloer doet rollen van het lachen.
 

DeletedUser75497

Guest
Zeker een tof idee, dat er maar vele zaken aanbod mogen komen.

& boys neem dit niet zo serieus en laat het gezellig zijn.
 

DeletedUser66265

Guest
Leuk idee.
Beetje jammer dat sommigen zich direct op hun teentjes getrapt voelen.
Jullie hadden hem er ook even vriendelijk voor kunnen bedanken :p

Mogen er nog vele Fails volgen :D

Tenzij mijn gevoel voor humor bijzonder slecht is snap ik de faal of de grap als beschreven in de openingspost niet. Het lijkt mij dan eerder een laffe manier om naar ak te willen trappen dan een manier om het fora echt leven in te blazen.

Hij had beter onze grote vriend in deze post kunnen zetten, de man die met zichzelf gesprekken via skype voert. Of het ig gesprek tussen die man en trains, dat zijn dingen waar men om kan lachen. Wat hij nu doet, tja... Het is enigszins grappig dat hij aandacht probeert te trekken door steeds op ak terug te vallen maar meer ook niet.
 

DeletedUser57683

Guest
Ik vind het idee wel oké, maar ik vind het verre van hilarisch om eerlijk te zijn. Zal wel aan mij liggen dat een verkeerd gespelde naam mij niet over de vloer doet rollen van het lachen.

Denk ook dat het aan jou ligt idd.:D



Tenzij mijn gevoel voor humor bijzonder slecht is snap ik de faal of de grap als beschreven in de openingspost niet. Het lijkt mij dan eerder een laffe manier om naar ak te willen trappen dan een manier om het fora echt leven in te blazen.

Hij had beter onze grote vriend in deze post kunnen zetten, de man die met zichzelf gesprekken via skype voert. Of het ig gesprek tussen die man en trains, dat zijn dingen waar men om kan lachen. Wat hij nu doet, tja... Het is enigszins grappig dat hij aandacht probeert te trekken door steeds op ak terug te vallen maar meer ook niet.

Jouw gevoel voor humor heeft ook wel betere tijden gekend hoor :p
Maar ook al is dit een trap naar jullie, jullie laten het een trap zijn.
Als jullie er ook gewoon om gelachen hadden i.p.v. direct het zielige slachtoffertje te voelen, was er helemaal niets aan de hand ;)
Dus lach eens iets meer en plaats dan als counter zelf een fail van iemand.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74005

Guest
Tof idee :) Ben benieuwd naar de faalhazen van deze wereld.
 

DeletedUser

Guest
Tenzij mijn gevoel voor humor bijzonder slecht is snap ik de faal of de grap als beschreven in de openingspost niet. Het lijkt mij dan eerder een laffe manier om naar ak te willen trappen dan een manier om het fora echt leven in te blazen.

Hij had beter onze grote vriend in deze post kunnen zetten, de man die met zichzelf gesprekken via skype voert. Of het ig gesprek tussen die man en trains, dat zijn dingen waar men om kan lachen. Wat hij nu doet, tja... Het is enigszins grappig dat hij aandacht probeert te trekken door steeds op ak terug te vallen maar meer ook niet.

Iedereen maakt dit mee om eens iets verkeerd te typen en het is heus geen schande, waarom er zo een spel overgemaakt word is niet mijn probleem. Laten we nu gewoon even kijken welke fails er nog aan bod zullen komen.
 

DeletedUser76880

Guest
Waar speel je Rebelution? Ben benieuwd of dat wellicht een nominatie is voor dit topic.
 
Bovenaan