.:PM:. vs Sound!, GEK & co

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Ik zal wel teveel hersencellen verloren hebben aan overmatig alcoholgebruik... :(
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Oh het was een zelfreflectie?? :D:cool:
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Roald noob:D
 
Reactiescore
1.018
Haha kan je wel zeggen ja... ;)

Inmiddels is de W29 tijd alweer bijna 3 jaar geleden. Ben zelf ook pas sinds 1 1/2 jaar paar weken terug..

Misschien hebben wat mensen van W29 ook wel zin om W47 te starten?

http://https://forum.tribalwars.nl/showthread.php?192404-W47-Challenge-Guaranteed-or-Not
Tss, een wereld zonder 9 spelen:eek: peasant
Bas is ook niet in gemaakt hoor :eek:
Oh wacht dat was enkel jij he?(chuckle)
 

DeletedUser

Guest
Leuk om dit topic nog een keer terug te lezen.

Wat was ik toch een propaganda kanon! :D




Nee even zonder geintjes, uiteindelijk als je dit terugleest kom je erachter dat je jezelf aardig voor lul zette in die tijd maar het geeft zo'n AF meer kleur dan allemaal van die saaie standaard posts van Tasic.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Barmhartige Samaritaan een prominent figuur op dit AF? Zeer zeker niet.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Ik heb geen geweldig geheugen maar de mannen van space bison, nachtwaker, runeskater, Mlicka, kragtwijk, Raphgo, die w3 gast die de leiding had in MT, (perarsu ofzo?) en de hele reeks w19 spelers die op wereld 29 gingen spelen; denk hierbij aan Richward, Dutchgangster, Daniel etc. Punt is, jij zeer zeker niet. Je kreeg veel negatieve aandacht, maar dat maakt je geen prominent figuur. Prominente figuren posten sterk en hebben vaak ook al wat ervaring in het posten, daarbij bekleden ze ook vaak prominente posities ingame, weeral drie punten waar jij niet op scoort.
 
Reactiescore
60
perarsu idd, lekker bezig Roald :D
 

DeletedUser78116

Guest
Ik heb geen geweldig geheugen maar de mannen van space bison, nachtwaker, runeskater, Mlicka, kragtwijk, Raphgo, die w3 gast die de leiding had in MT, (perarsu ofzo?) en de hele reeks w19 spelers die op wereld 29 gingen spelen; denk hierbij aan Richward, Dutchgangster, Daniel etc. Punt is, jij zeer zeker niet. Je kreeg veel negatieve aandacht, maar dat maakt je geen prominent figuur. Prominente figuren posten sterk en hebben vaak ook al wat ervaring in het posten, daarbij bekleden ze ook vaak prominente posities ingame, weeral drie punten waar jij niet op scoort.

Barmhartige Samaritaan kon anders wel aardig propaganda voeren.
 
Bovenaan