Het Vitae WanBeleid.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser74005

Guest
Terug on-topic s.v.p.

Aantal bijdrages op verzoek verwijderd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75133

Guest
Ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd naar die post, dus chop chop, schiet op :)

Voor de rest vind ik de uitspraken van Mike op het andere topic betreft onze aanvalskwaliteiten een leuke poging tot uitlokken van reacties. Ik snap niet helemaal zo goed waar je op doelt, alsof je geen goede aanvaller kan zijn als je gebruikmaakt van clears van stamgenoten/mb's :confused:
 

DeletedUser73696

Guest
Ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd naar die post, dus chop chop, schiet op :)

Voor de rest vind ik de uitspraken van Mike op het andere topic betreft onze aanvalskwaliteiten een leuke poging tot uitlokken van reacties. Ik snap niet helemaal zo goed waar je op doelt, alsof je geen goede aanvaller kan zijn als je gebruikmaakt van clears van stamgenoten/mb's :confused:

Een speler van 5,5 miljoen versus een speler van 1,7 miljoen, heeft toch helemaal geen hulp nodig?
 
Reactiescore
1.367
Een speler van 5,5 miljoen versus een speler van 1,7 miljoen, heeft toch helemaal geen hulp nodig?

Inderdaad, je bent geen hulp nodig, maar het maakt het een stuk makkelijker :)
En het is toch "tribal"wars ;)
 

DeletedUser75133

Guest
Een speler van 5,5 miljoen versus een speler van 1,7 miljoen, heeft toch helemaal geen hulp nodig?

vrijwel al onze clears liepen met de gedachte dat de vv niet bij seau. zou liggen en we hem dus inderdaad gemakkelijk uit de weg zouden ruimen, heel de situatie veranderde echter toen dit wel het geval was. Voordat we opnieuw onze clears konden sturen zouden we een goede 20uur moeten wachten + dan weer 20uur looptijd terug maakt bijna 2 volle dagen vertraging. Dat wilden we niet, is allemaal kostbare tijd ;)

hadden we het alleen kunnen doen --> Ja
is dit vanuit aanvallend perspectief verstandig --> Nee

Maakt dit ons dus een slechte aanvaller --> Nee
Is jou argument dus bullshit --> Ja

:boer::boer:
 

DeletedUser74267

Guest
Als je ziet in wat voor razend tempo hij dorpen verliest, kan je toch moeilijk tot de conclusie komen dat dat allemaal komt door de nukes die zijn MB erop gegooid heeft.
 

DeletedUser73696

Guest
Als je ziet in wat voor razend tempo hij dorpen verliest, kan je toch moeilijk tot de conclusie komen dat dat allemaal komt door de nukes die zijn MB erop gegooid heeft.

Volgensmij heeft niemand meer gedefft. Ik heb gister tot 10 uur volgensmij actief gedefft, maar daarna had niemand er meer echt zin in.
 

DeletedUser75133

Guest
Volgensmij heeft niemand meer gedefft. Ik heb gister tot 10 uur volgensmij actief gedefft, maar daarna had niemand er meer echt zin in.

Das dan mooi dom van jullie, al zijn er wel in het verloop van de dag nog pm's gestuurd naar verschillende spelers, zijn er meerdere pogingen gedaan tot snipen alleen hadden we anders gesplit en zijn er nog edelclears geblockt, natuurlijk "heeft er niemand meer gedefft" dat is nooit zo als er dorpen worden verloren bij jullie ;).
 

DeletedUser76272

Guest
Das dan mooi dom van jullie, al zijn er wel in het verloop van de dag nog pm's gestuurd naar verschillende spelers, zijn er meerdere pogingen gedaan tot snipen alleen hadden we anders gesplit en zijn er nog edelclears geblockt, natuurlijk "heeft er niemand meer gedefft" dat is nooit zo als er dorpen worden verloren bij jullie ;).

Dat was ik, heb af en toe nog een beetje lopen kloten maar actief deffen kun je dat niet noemen. Heb op het moment wel wat beters te doen :p
 

DeletedUser75133

Guest
Dat was ik, heb af en toe nog een beetje lopen kloten maar actief deffen kun je dat niet noemen. Heb op het moment wel wat beters te doen :p

neemt niet weg dat mike opnieuw met een bullshit argument kwam in het andere topic, maar goed daar was de rest van de tribalwars community gelukkig al achter.
 

DeletedUser69389

Guest
neemt niet weg dat mike opnieuw met een bullshit argument kwam in het andere topic, maar goed daar was de rest van de tribalwars community gelukkig al achter.

Inderdaad ik citeer:

Saai was het niet, meer vermoeiend. Kreeg op W42, 1800 incomings om de oren, waar ik erg druk mee was. Ging om 00:30 slapen en vanaf 01:30 kreeg ik incomings op classic. Ik heb dus wel geteld een uurtje geslapen, dan is het logisch dat je ogen rond een uurtje of 12 dicht beginnen te vallen. Beide accounts was ook nog eens actief deffen en niet passief deffen.. Zonde van het dorp, grote verliezen geleden ook daar. Je valt een halfuurtje tot uurtje in slaap en boem.. Gelukkig kon ik net zeker 7 uur slapen, dus kom maar op vannacht. :bijl:


https://forum.tribalwars.nl/showthread.php?191346-Algemene-Rapportjes/page25
 

DeletedUser73696

Guest
Tot een uur of 10/11 is er dus actief gedeft. Edelclears geblokt door mij, alle treinen van de nacht had ik al gesnipet etc etc
 

DeletedUser3435

Guest
Das dan mooi dom van jullie, al zijn er wel in het verloop van de dag nog pm's gestuurd naar verschillende spelers, zijn er meerdere pogingen gedaan tot snipen alleen hadden we anders gesplit en zijn er nog edelclears geblockt, natuurlijk "heeft er niemand meer gedefft" dat is nooit zo als er dorpen worden verloren bij jullie ;).
De ligging van het account, de opbouw en de huidige periode maakt het onmogelijk om zonder dorpenverlies zo een account te deffen. Al hebben de eerste VV'ers niet zo een goede job gedaan om alles degelijk klaar te zetten.. Maar goed, nog meer dan een mio te gaan hoor, roep nog maar niet te vroeg. :D Voor ons is het ook gewoon extra, jullie verspillen clears en edels aan een account dat ooit jullie slaafje was.
 

DeletedUser75133

Guest
De ligging van het account, de opbouw en de huidige periode maakt het onmogelijk om zonder dorpenverlies zo een account te deffen. Al hebben de eerste VV'ers niet zo een goede job gedaan om alles degelijk klaar te zetten.. Maar goed, nog meer dan een mio te gaan hoor, roep nog maar niet te vroeg. :D Voor ons is het ook gewoon extra, jullie verspillen clears en edels aan een account dat ooit jullie slaafje was.

We hebben een Jolientjee, woehoe. :rolleyes:

Bwah, ik heb ooit al eens 100% gekregen bij Vitae, nu geniet ik er meer van om jullie belachelijk te maken via VV's. :D . :D

Juist ja, al een veel voorzichtigere opzet in je post.. Verspilling van edels is het hoe dan ook niet. Om een fatsoenlijk front met jullie te vormen wil je gewoon een aansluitend cluster. Een jumpcluster is kut dus we hadden hoe dan ook deze dorpen moeten pakken.
Clears zonde: ja misschien een beetje, echter worden er niet echt veel clears gemold aangezien er voornamelijk op de edels gefocust wordt (wat ik je niet verwijt want dat zul je moeten doen met zo'n kwantitatief verschil).
Wij roepen niet te vroeg, maar kijk even naar je eerste posts, zorg dat jij ook niet te vroeg roept :cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76151

Guest
Das dan mooi dom van jullie, al zijn er wel in het verloop van de dag nog pm's gestuurd naar verschillende spelers, zijn er meerdere pogingen gedaan tot snipen alleen hadden we anders gesplit en zijn er nog edelclears geblockt, natuurlijk "heeft er niemand meer gedefft" dat is nooit zo als er dorpen worden verloren bij jullie ;).

Dat 'heeft niemand meer gedefft' begint idd wel een veelvoorkomend fenomeen te worden bij Seau als ze zien dat het kansloos is :p
 

DeletedUser3435

Guest
Juist ja, al een veel voorzichtigere opzet in je post.. Verspilling van edels is het hoe dan ook niet. Om een fatsoenlijk front met jullie te vormen wil je gewoon een aansluitend cluster. Een jumpcluster is kut dus we hadden hoe dan ook deze dorpen moeten pakken.
Clears zonde: ja misschien een beetje, echter worden er niet echt veel clears gemold aangezien er voornamelijk op de edels gefocust wordt (wat ik je niet verwijt want dat zul je moeten doen met zo'n kwantitatief verschil).
Wij roepen niet te vroeg, maar kijk even naar je eerste posts, zorg dat jij ook niet te vroeg roept :cool:
Voorzichtig? :D Ik vind het nog steeds hilarisch hoor.. Ik heb jullie trouwens al wel 10 keer belachelijk gemaakt hoor, had het niet specifiek over Extra.. Ik heb jammer genoeg geen 10 handen, alles heeft zijn limiet. ja juist, dus ga ge je je eigen moraalbreker even duidelijk maken dat je hem gaat opedelen. I forgot.

Oh wauw, jij bent zo goed dat je je eigen moraalbreker kan opedelen.. Geef eventjes Aceshigh, Clueless en nog een paar andere wat les. Zoals ik al zei kiddo, je hebt nog een mio te gaan.

Dat 'heeft niemand meer gedefft' begint idd wel een veelvoorkomend fenomeen te worden bij Seau als ze zien dat het kansloos is :p
Hahahaha, nog steeds zo een grote mond. :D Lekker dat je je clears in het rond ging gooien toen je weer een dorpje verloor. Wat ben jij echt verschrikkelijk noob zeg.
 

DeletedUser76272

Guest
Dat 'heeft niemand meer gedefft' begint idd wel een veelvoorkomend fenomeen te worden bij Seau als ze zien dat het kansloos is :p

Is beetje vergelijkbaar met vitae die elke keer met stabs komt als ze dorpen verliezen op de een of andere manier. :eek:
 
Reactiescore
1.148
Is beetje vergelijkbaar met vitae die elke keer met stabs komt als ze dorpen verliezen op de een of andere manier. :eek:

Mag hopen dat dit een sarcastische opmerking is?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan