[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #233

DeletedUser13565

Guest
Bedankt voor je advies, ik zal dit gaan gebruiken in het verdere spel. Als dit inderdaad jou manier van schrijven is en dit algemeen bekend en geaccepteerd is kan ik alleen maar zeggen: Bravo! Je hebt dan naar mijn mening dan de perfecte uitgangspositie weten te bemachtigen om als wolf het spel te sturen en niemand die dit opvalt.

Dit meen je toch hopelijk niet? :D
Ik begin je nu serieus verdacht te vinden, om je bijzonder domme en vergezochte redeneringen. Ook het feit dat je een soort halve beschuldiging doet maar die niet concreet maakt is verdacht: "Als je wolf zou zijn, heb je nu een hele goede positie".

Als ik het spel zou sturen, komt dat niet door mijn mogelijke arrogantie maar doordat ik goede argumenten gebruik. Wanneer ik goede argumenten gebruik is er ook grote kans dat ik goed zit met die argumenten.

Het feit dat ik een bepaalde status heb opgebouwd kan me inderdaad wel iets helpen, maar als daarbij mijn argumenten zwak zijn val ik evenzeer door de mand.

Ook de post die hierboven geciteerd wordt over mama waar is mijn pils is een erg vergezochte, een samenwerking impliceren bij zo'n post is ook gewoon dom.
 

DeletedUser

Guest
Wat wil je hiermee zeggen?
Wat wil je hiermee zeggen?

Wat wil jij hiermee bereiken?
Billkill zegt in de 2 posts duidelijk wat ze/hij wil zeggen. Hoezo heb jij hiervoor dan extra uitleg nodig?

Quote1:
Wat ik niet snap is dat mama waar is mijn pils deze foto van de burgemeester genoeg reden lijkt vind om hem zijn BM stem te geven... Mogelijke samenwerking?
Duidelijke vermelding dat ze denkt dat jullie samenwerken. Koppeltje is nog niet gemaakt (pas na eerste deadline), dus wijst een mogelijke samenwerking op dit moment zeer duidelijk naar een wolf-wolf relatie, met andere woorden, ze insinueert vragend dat jij en "mama waar is mijn pils" wolfjes zijn.

Je lijkt dus duidelijk dit letterlijk uit haar mond te willen horen en ik vraag me af waarom. Wil je dit tegen haar gebruiken? Of wil je gewoon meer zekerheid hebben of ze al dan niet meteen een juiste gok heeft, zodat je er alsnog uit kan werken?

Quote2:
Bedankt voor je advies, ik zal dit gaan gebruiken in het verdere spel. Als dit inderdaad jou manier van schrijven is en dit algemeen bekend en geaccepteerd is kan ik alleen maar zeggen: Bravo! Je hebt dan naar mijn mening dan de perfecte uitgangspositie weten te bemachtigen om als wolf het spel te sturen en niemand die dit opvalt.
Opnieuw overduidelijk dat ze stelt dat mocht Quechua wolf zijn, hij het perfect kan verdoezelen achter zijn speelstijl. Met andere woorden, iemand die altijd trollt kan niet meteen verdacht lijken omdat hij trollt, mits hij dit ieder potje doet. Quechua kan niet verdacht worden om zijn speelstijl, omdat hij zegt dat hij ieder potje zo speelt.

Ik word algemeen op dit forum gesteld als zijnde niet de slimste of cleverste, hoe komt het dan dat dit voor mij zo overduidelijk is, terwijl jij ook hiervoor weer om meer uitleg moet vragen. Vorige quote was nog naar jou gericht, ok, misschien nog ergens terecht dat je verduidelijking wilt, maar deze post gaat zelfs niet eens over jou, toch moet jij ook om deze overduidelijke post nog een verduidelijking krijgen. Waarom!? Ik heb het gevoel alsof je wel erg veel aandacht en woorden uit Billkill wilt krijgen zodat ze weet ik veel, misschien haar verspreekt ofzo, of dat ze dingen gaat zeggen die jij vervolgens tegen haar kunt gebruiken. In ieder geval, ik vind je 2 verduidelijkingsvragen iets te vreemd om als normaal te beschouwen en ik heb het gevoel alsof je haar op de voorgrond wil brengen. En gezien ik vermoed dat je wel degelijk reeds ervaring hebt met dit forum en dit spel, vermoed ik ook dat je maar al te goed beseft dat diegene die op deadline 1 het meest op de voorgrond staat, ook meteen de meeste kans heeft om eruit gelynched te worden.
 

DeletedUser

Guest
Knap dat je weet van een complete nieuweling dat ze een vrouw is, dat wist ik nog niet.

Dit is mijn eerste reactie, verwacht straks nog een tweede reactie die meer inhoudelijk is. Gaarne hoor ik wel je verdediging op het bovenstaande
 

DeletedUser65921

Guest
Billkill, waarom noem je wel mama waar is mijn pils die bm stem op Blik en Rode Trap zet maar niet Saphira?

Hmm ik had me bij jou bik altijd meer iemand als onno hoes voorgesteld maargoed burgemeester is burgemeester en daarom krijg jij mijn stem

Bik en roze trap

blik en roze trap

Ik vind hem wel grappig voornu :D

Ik vind de redenaties bij beiden nogal gelijklopend eigenlijk.

Q wordt btw algemeen gezien als één van de beste wvw jagers op dit forum, dus aangezien hij ook actief is krijgt quechua mijn stem.
 

DeletedUser63354

Guest
Q

Zoals gezegd vandaag wat minder aanwezig ivm werk & verjaardag van mn pa.
 

DeletedUser13565

Guest
Wat wil jij hiermee bereiken?
Billkill zegt in de 2 posts duidelijk wat ze/hij wil zeggen. Hoezo heb jij hiervoor dan extra uitleg nodig?

Quote1:

Duidelijke vermelding dat ze denkt dat jullie samenwerken. Koppeltje is nog niet gemaakt (pas na eerste deadline), dus wijst een mogelijke samenwerking op dit moment zeer duidelijk naar een wolf-wolf relatie, met andere woorden, ze insinueert vragend dat jij en "mama waar is mijn pils" wolfjes zijn.

Je lijkt dus duidelijk dit letterlijk uit haar mond te willen horen en ik vraag me af waarom. Wil je dit tegen haar gebruiken? Of wil je gewoon meer zekerheid hebben of ze al dan niet meteen een juiste gok heeft, zodat je er alsnog uit kan werken?

Quote2:

Opnieuw overduidelijk dat ze stelt dat mocht Quechua wolf zijn, hij het perfect kan verdoezelen achter zijn speelstijl. Met andere woorden, iemand die altijd trollt kan niet meteen verdacht lijken omdat hij trollt, mits hij dit ieder potje doet. Quechua kan niet verdacht worden om zijn speelstijl, omdat hij zegt dat hij ieder potje zo speelt.

Ik word algemeen op dit forum gesteld als zijnde niet de slimste of cleverste, hoe komt het dan dat dit voor mij zo overduidelijk is, terwijl jij ook hiervoor weer om meer uitleg moet vragen. Vorige quote was nog naar jou gericht, ok, misschien nog ergens terecht dat je verduidelijking wilt, maar deze post gaat zelfs niet eens over jou, toch moet jij ook om deze overduidelijke post nog een verduidelijking krijgen. Waarom!? Ik heb het gevoel alsof je wel erg veel aandacht en woorden uit Billkill wilt krijgen zodat ze weet ik veel, misschien haar verspreekt ofzo, of dat ze dingen gaat zeggen die jij vervolgens tegen haar kunt gebruiken. In ieder geval, ik vind je 2 verduidelijkingsvragen iets te vreemd om als normaal te beschouwen en ik heb het gevoel alsof je haar op de voorgrond wil brengen. En gezien ik vermoed dat je wel degelijk reeds ervaring hebt met dit forum en dit spel, vermoed ik ook dat je maar al te goed beseft dat diegene die op deadline 1 het meest op de voorgrond staat, ook meteen de meeste kans heeft om eruit gelynched te worden.

Zucht, daar hebben we Angelino weer, je leert het ook nooit wat betreft overanalyseren.
Hoe kun je zoveel woorden typen over simpele verduidelijkingsvragen? Ik geef BERT gewoon gelijk in dezen, de argumenten waar hij verduidelijking over vraagt waren beiden zwak.
 

DeletedUser24056

Guest
Knap dat je weet van een complete nieuweling dat ze een vrouw is, dat wist ik nog niet.

Dit is mijn eerste reactie, verwacht straks nog een tweede reactie die meer inhoudelijk is. Gaarne hoor ik wel je verdediging op het bovenstaande

Dit is best een zinvolle opmerking.
 

DeletedUser13565

Guest
Dit is best een zinvolle opmerking.

Dacht ik ook even, dat hij dat wist omdat hij in de wolvenchat met hem zit, maar hij heeft zich voorgesteld als Hidde en is dus geen vrouw, voor een Belg als Angelino kan het als vrouwennaam overkomen.
 

DeletedUser

Guest
Dacht ik ook even, dat hij dat wist omdat hij in de wolvenchat met hem zit, maar hij heeft zich voorgesteld als Hidde en is dus geen vrouw, voor een Belg als Angelino kan het als vrouwennaam overkomen.

Quechua, je zet nu wel een grote streep door mijn mogelijke val.:eek:
 

DeletedUser72524

Guest
Wat wil jij hiermee bereiken?
Billkill zegt in de 2 posts duidelijk wat ze/hij wil zeggen. Hoezo heb jij hiervoor dan extra uitleg nodig?

Quote1:
Duidelijke vermelding dat ze denkt dat jullie samenwerken. Koppeltje is nog niet gemaakt (pas na eerste deadline), dus wijst een mogelijke samenwerking op dit moment zeer duidelijk naar een wolf-wolf relatie, met andere woorden, ze insinueert vragend dat jij en "mama waar is mijn pils" wolfjes zijn.

Je lijkt dus duidelijk dit letterlijk uit haar mond te willen horen en ik vraag me af waarom. Wil je dit tegen haar gebruiken? Of wil je gewoon meer zekerheid hebben of ze al dan niet meteen een juiste gok heeft, zodat je er alsnog uit kan werken?

Quote2:
Opnieuw overduidelijk dat ze stelt dat mocht Quechua wolf zijn, hij het perfect kan verdoezelen achter zijn speelstijl. Met andere woorden, iemand die altijd trollt kan niet meteen verdacht lijken omdat hij trollt, mits hij dit ieder potje doet. Quechua kan niet verdacht worden om zijn speelstijl, omdat hij zegt dat hij ieder potje zo speelt.

Ik word algemeen op dit forum gesteld als zijnde niet de slimste of cleverste, hoe komt het dan dat dit voor mij zo overduidelijk is, terwijl jij ook hiervoor weer om meer uitleg moet vragen. Vorige quote was nog naar jou gericht, ok, misschien nog ergens terecht dat je verduidelijking wilt, maar deze post gaat zelfs niet eens over jou, toch moet jij ook om deze overduidelijke post nog een verduidelijking krijgen. Waarom!? Ik heb het gevoel alsof je wel erg veel aandacht en woorden uit Billkill wilt krijgen zodat ze weet ik veel, misschien haar verspreekt ofzo, of dat ze dingen gaat zeggen die jij vervolgens tegen haar kunt gebruiken. In ieder geval, ik vind je 2 verduidelijkingsvragen iets te vreemd om als normaal te beschouwen en ik heb het gevoel alsof je haar op de voorgrond wil brengen. En gezien ik vermoed dat je wel degelijk reeds ervaring hebt met dit forum en dit spel, vermoed ik ook dat je maar al te goed beseft dat diegene die op deadline 1 het meest op de voorgrond staat, ook meteen de meeste kans heeft om eruit gelynched te worden.

Een hoop gebrabbel, je hebt je tldr status weer terug. Hoe dan ook vraag ik me af wat jouw motivatie is om de nieuweling te verduidelijken. Voel je je verplicht om jouw teamgenoot te ondersteunen. Verder is het opmerkelijk van jou dat je in het begin van je post wel je best doet om het geslacht als grijs gebied te houden, maar verder in het verhaal daar schijt aan hebt. Waarom dit opmerkelijk is omdat je in het begin van je post meer nadenkt en naarmate zo'n grote post vordert je meer typt vanuit een losse pols.
 

DeletedUser76806

Guest
Zucht, daar hebben we Angelino weer, je leert het ook nooit wat betreft overanalyseren.
Hoe kun je zoveel woorden typen over simpele verduidelijkingsvragen? Ik geef BERT gewoon gelijk in dezen, de argumenten waar hij verduidelijking over vraagt waren beiden zwak.

Angelino heeft naar mijn weet perfect antwoord gegeven op de vragen die naar mijn inzicht ook naar de bekende weg vroegen. De argumenten zijn misschien zwak maar ongeveer op hetzelfde niveau als elk ander argument of theorie.

Billkill, waarom noem je wel mama waar is mijn pils die bm stem op Blik en Rode Trap zet maar niet Saphira?
Ik vind de redenaties bij beiden nogal gelijklopend eigenlijk.

Q wordt btw algemeen gezien als één van de beste wvw jagers op dit forum, dus aangezien hij ook actief is krijgt quechua mijn stem.

Je hebt gelijk dragonfriend723, ben ik simpelweg vergeten tijdens het schrijven van deze theorie.

Over de vraag naar mijn geslacht kan ik een simpel antwoord geven, ik ben een man.
 

DeletedUser65921

Guest
Hoe schrijf jij een theorie dan als je zoiets vergeet? :p
Lijkt me toch dat je dat onderweg tegenkomt.

Nja sowieso kan je niet al te veel conclusies trekken uit een bm stem vind ik, de wolven zullen wel niet zo dom zijn om allemaal op elkaar te stemmen dat we ze één voor één eruit kunnen pikken.
 

DeletedUser13565

Guest
Quechua, je zet nu wel een grote streep door mijn mogelijke val.:eek:

Een val voor wat? Je wilde dat er mensen meegingen of had je zelf niet door dat je beschuldiging niet klopte? In het eerste geval, bij dezen, Rukurt ging mee en Sander ook.

Angelino heeft naar mijn weet perfect antwoord gegeven op de vragen die naar mijn inzicht ook naar de bekende weg vroegen. De argumenten zijn misschien zwak maar ongeveer op hetzelfde niveau als elk ander argument of theorie.



Je hebt gelijk dragonfriend723, ben ik simpelweg vergeten tijdens het schrijven van deze theorie.

Over de vraag naar mijn geslacht kan ik een simpel antwoord geven, ik ben een man.

Heb je mijn vorige post die volledig op jou gericht was gewoon ter kennisgeving aangenomen of niet gezien?
 

DeletedUser72524

Guest
Probeert Angelino nou mijn tactiek met Yellow na te apen :mad:
 

DeletedUser76806

Guest
Een val voor wat? Je wilde dat er mensen meegingen of had je zelf niet door dat je beschuldiging niet klopte? In het eerste geval, bij dezen, Rukurt ging mee en Sander ook.

Heb je mijn vorige post die volledig op jou gericht was gewoon ter kennisgeving aangenomen of niet gezien?

In deze post heb ik niet een vraag of stuk opgemerkt waarop ik zou moeten of willen reageren.

Als jij mij namelijk verdacht vind worden door volgens jou domme en vergezochte redeneringen en het willen attenderen van andere spelers op dat de status die jij hebt in dit spel een goede dekmantel is, mag dat van mij. Ik probeer tenminste ergens theorieën achter bepaalde zaken te zoeken, in plaats van ze alleen maar onderuit te halen door te stellen dat ze vergezocht zijn.

Hoe schrijf jij een theorie dan als je zoiets vergeet? :p
Lijkt me toch dat je dat onderweg tegenkomt.

Nja sowieso kan je niet al te veel conclusies trekken uit een bm stem vind ik, de wolven zullen wel niet zo dom zijn om allemaal op elkaar te stemmen dat we ze één voor één eruit kunnen pikken.

Ik kopieer de qoats alvorens ik begin met het uitwerken van mijn theorie, de reactie van .Saphira heb ik toen over het hoofd gezien.

Waarop kan je dan wel een theorie baseren?
 

DeletedUser

Guest
Knap dat je weet van een complete nieuweling dat ze een vrouw is, dat wist ik nog niet.

Dit is mijn eerste reactie, verwacht straks nog een tweede reactie die meer inhoudelijk is. Gaarne hoor ik wel je verdediging op het bovenstaande

"O, we hebben de wolf gevonden, hij weet het geslacht van een nieuwe speler"... Hoewel ik denk dat je al heel goed het forum kent, ga ik er toch effe van uit dat je misschien niet zo goed dit onderdeel van het forum kent. Hoe dan ook, als je niet vertrouwd bent met de groep spelers uit dit forum, had je misschien net effe kunnen afwachten wat de mensen die mij wel kennen zouden zeggen hierrond. Mensen die me wel kennen op dit forum weten dat ik al geregeld mensen met "zij" hebben aangesproken, terwijl de persoon in kwestie een jongen is. Welke spelers worden meestal het slachtoffer bij mij om door "zij" aangesproken te worden, mensen met een meisje als avatar. Sorry, maar als ik iemand niet persoonlijk ken, maken mijn hersenen niet de klik om tegen een vrouwelijke avatar "hij" of "zijn" te zeggen, maar de logische klik van "zij" en "haar".

Goed geprobeerd, echter heeft Quechua dit al compleet ontkracht.
Ik wacht uiteraard nog op je "inhoudelijke tweede reactie". :)

Een hoop gebrabbel, je hebt je tldr status weer terug. Hoe dan ook vraag ik me af wat jouw motivatie is om de nieuweling te verduidelijken. Voel je je verplicht om jouw teamgenoot te ondersteunen. Verder is het opmerkelijk van jou dat je in het begin van je post wel je best doet om het geslacht als grijs gebied te houden, maar verder in het verhaal daar schijt aan hebt. Waarom dit opmerkelijk is omdat je in het begin van je post meer nadenkt en naarmate zo'n grote post vordert je meer typt vanuit een losse pols.

Omdat ik gewoon geen zin had om 50x hij/zij en zijn/haar te typen, het is al erg genoeg dat ik in mijn cursussen verpleegkunde in iedere zin de verschillende geslachtopties moet lezen, laat staan dat ik ze zelf ook in iedere zin ga toepassen. Ik had zoiets van, foert, jongen of meisje, je moet maar geen vrouwelijke avatar nemen, je bent voorlopig voor mij nu een "zij". :p

Probeert Angelino nou mijn tactiek met Yellow na te apen :mad:

Uhm... als je me effe zou zeggen welke die tactiek is zou ik er iets op kunnen zeggen, maar nu ben je me effe kwijt. :D
 

DeletedUser

Guest
Een val voor wat? Je wilde dat er mensen meegingen of had je zelf niet door dat je beschuldiging niet klopte? In het eerste geval, bij dezen, Rukurt ging mee en Sander ook.

Heb je mijn vorige post die volledig op jou gericht was gewoon ter kennisgeving aangenomen of niet gezien?

In eerste instantie had ik het niet door, na Killbills voorstel-post gelezen te hebben had ik het wel door. Ik was echter geïnteresseerd in wat de reactie van Angelino zou worden. Want daaruit had ik misschien iets kunnen afleiden over de onderlinge relatie die deze personen zouden kunnen hebben (aka ze zitten in het wolventeam, voor de personen die moeite hebben met begrijpend lezen. Nu viel dat een beetje weg. Het is echter wel zo dat Rukurt en Sander wel heel makkelijk mee gingen in deze - in mindere mate foutieve - attaque op AngelinoLoveYa.

AngelinoLoveYa, je bent mij nog een reactie tegoed. Ik ben je niet vergeten.

mvg,
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Angelino wat een fascinerend persoon ben jij zeg. Ik lees met alle aandacht jou posts maar die kunnen wat mij betreft wel iets korter.
 

DeletedUser24056

Guest
Ja want ik was bereid je hele aanval te volgen. Ik zeg dat je opmerking best een sterke is, om precies de reden die jij aanhaalt. Dat betekent niet dat Angelino ineens mijn hoofdverdachte is. Wat een kutconclusie.
 
Bovenaan