Groepssollicitaite Snow --> P.

DeletedUser75413

Guest
urghhh is snow nu beetje bang aan het worden soms nu we rimrecruits erbij hebben lol:)
als er een stam niet over recruitbeleid kan beginnen is 't snow wel.
aangezien snow nog steeds een gekkenhuis is en bij p nog steeds alles vlotjes loopt.
kwalitatief zijn we nog steeds de baas ,alleen hebben jullie geen 1000+ dorpen meer extra safe dus bij deze succes jongens..
iedereen wilt in p haha kunnen we van snow niet zeggen ;)

Een post met sarcasme lezen kan je niet echt wel :eek:
Moeten wij nu bang worden omdat jullie aan het recruiten zijn omdat het Oh zo grote P. het anders niet aankan ;)

Wie is er nou bang... je bent de baas thuis maybe ja, maar laat het IG maar is eerst zien voor je stoer komt doen!
 

DeletedUser37752

Guest
ook team tazz zal me moeten vrezen inderdaad.
en snow zal ons altijd vrezen of we nu met 9 of 15 leden zijn doesnt matter.
want als ik jullie zie aanvallen en deffen is 't niveau daar lager dan laag haha.
maar goed probeer eerst maar is ff nensul etc. weg te krijgen wellicht durven jullie dan de vvs rondom p accounts mischien te internen(y);)
 

DeletedUser3368

Guest
je bent de baas thuis maybe ja, maar laat het IG maar is eerst zien voor je stoer komt doen!

Hij staat anders boven je qua verslagen tegenstanders en heeft heel wat meer moeten presteren op de wereld :eek: Kreeg een groot offensief van Next. met kata's waarbij hij het toch voor elkaar heeft gekregen de leiding in zijn deel van de wereld te pakken door effectief deffen en counteren.
Jullie account heeft tot nu toe niets anders gedaan dan puntengeilen. Of noem eens een prestatie?
 

DeletedUser75413

Guest
Hahaha kerel jullie deffen zelf met vv accounts dus wat kom je praten?
Jij denkt dat wij heel de wereld onder vv hebben of wat?

Houdt wel wat in trouwens dat random leden Snow meer gunt dan die arrogante p. Spelertjes die denken dat ze alles zijn ;)
En wij vrezen voor niemand.

Praatjes vullen geen gaatjes
 

DeletedUser75413

Guest
Hij staat anders boven je qua verslagen tegenstanders en heeft heel wat meer moeten presteren op de wereld :eek: Kreeg een groot offensief van Next. met kata's waarbij hij het toch voor elkaar heeft gekregen de leiding in zijn deel van de wereld te pakken door effectief deffen en counteren.
Jullie account heeft tot nu toe niets anders gedaan dan puntengeilen. Of noem eens een prestatie?

Wat heb jij gedaan rim nubs opgeruimd. Als je het goed doet dan kom je geen kata nubs tegen dus wie z'n schuld is dat?

#getrecked ;)
 

DeletedUser73224

Guest
Hij staat anders boven je qua verslagen tegenstanders en heeft heel wat meer moeten presteren op de wereld :eek: Kreeg een groot offensief van Next. met kata's waarbij hij het toch voor elkaar heeft gekregen de leiding in zijn deel van de wereld te pakken door effectief deffen en counteren.
Jullie account heeft tot nu toe niets anders gedaan dan puntengeilen. Of noem eens een prestatie?

zegt john iets over tazz zen prestaties ? en wat heb jij gepresteerd ? je hebt mijn god straks meer punten als OD :)
 

DeletedUser75413

Guest
zegt john iets over tazz zen prestaties ? en wat heb jij gepresteerd ? je hebt mijn god straks meer punten als OD :)

P. Moet ergens de punten vandaan halen om mee te draaien in de top he.. Anders raken ze te ver achter
 

DeletedUser73224

Guest
KqKVGgC.png




sorry droog mopje :D dat mag hier niet zeker
 

DeletedUser37752

Guest
lol john zie je sterren ofso?
je weet toch zelf ook donders goed dat snow de vvs rondom p gewoon niet durft te internen.
want dan komt t echte fronts overal gaan jullie gewoon pijnlijk onder ;)
ik maak geen praatjes jullie merken t allemaal vanzelf wel wanneer de fronts komen wat we bedoelen met kwalitatief spelers.
trekt jullie gelijk he btw katas jullie vinden t nu opeens wel ineens nuub? terwijl jullie wel ff opstelden als kleuters over de kataafspraken..
 

DeletedUser73224

Guest
lol john zie je sterren ofso?
je weet toch zelf ook donders goed dat snow de vvs rondom p gewoon niet durft te internen.
want dan komt t echte fronts overal gaan jullie gewoon pijnlijk onder ;)
ik maak geen praatjes jullie merken t allemaal vanzelf wel wanneer de fronts komen wat we bedoelen met kwalitatief spelers.
trekt jullie gelijk he btw katas jullie vinden t nu opeens wel ineens nuub? terwijl jullie wel ff opstelden als kleuters over de kataafspraken..

waarom zou snow die accs nu al moeten internen , als ze met dubbel front zitten ? noemt men tactisch spelen.
 

DeletedUser75413

Guest
Weet niet hoor kata afspraken zijn er al lang. Er is geswitcht toen der tijd in de leiding dus de gesprekken konden niet vloeiend lopen. Toen de leiding er eenmaal was is de afspraak er zo doorheen gegaan kun je nog aan onze gentlemen Robin navragen :)

Denk dat je een verkeerd beeld hebt qua vv's en Snow. We hebben niet heel de wereld onder vv ofzo? Daarom zei ik al praatjes vullen geen gaatjes we zullen het zien als de fronten er zijn. Als jullie dan winst pakken dan kun je gaan praten. Maar tussen Snow en P. Is er nog niks gebeurd dus kunnen we weinig over zeggen.

Wij ontkennen niet ik zegwe hebben niet heel de wereld onder vv.
 

DeletedUser3368

Guest
zegt john iets over tazz zen prestaties ? en wat heb jij gepresteerd ? je hebt mijn god straks meer punten als OD :)

Zegt blaq iets over zijn prestaties dan?

P. Moet ergens de punten vandaan halen om mee te draaien in de top he.. Anders raken ze te ver achter

Snow moet ergens de punten vandaan halen om mee te draaien in de top he... Anders winnen ze de wereld niet.

Even een opsomming van bovenstaande en het punt dat ik maak; Snow zegt dat dingen laf zijn die ze zelf uitvoeren of hebben uitgevoerd in het verleden. Een grote pot en een grote ketel. Wordt eens origineel.

Wat heb jij gedaan rim nubs opgeruimd. Als je het goed doet dan kom je geen kata nubs tegen dus wie z'n schuld is dat?

#getrecked ;)

Als jij de wereld goed had gespeeld stond je op nummer 1. Als jij de wereld goed had gespeeld was je de vijanden de baas geweest in dit stadium van het spel. Als jij de wereld goed had gespeeld straalde je meer uit op het algemeen forum.
Spelers als blaq en ik hebben gedaan wat we moesten doen en wat we konden doen. Als je start in de rim moet je niet verwachten dat je spelers in de core gaat zitten edelen.
 

DeletedUser37752

Guest
jullie zijn de vvkoningen niet wij.
indd wij hebben al die dingen niet nodig aangezien jullie toch niet fatsoenlijk kunnen aanvallen en deffen.
en die clusters dan alleen van snow al lel neem bijv. een tazz enkel een farmcluster maar wanneer jij een front krijgt met p danwil ik jullie nog wellus horen piepen..
haha
 

DeletedUser75413

Guest
Zegt blaq iets over zijn prestaties dan?



Snow moet ergens de punten vandaan halen om mee te draaien in de top he... Anders winnen ze de wereld niet.

Even een opsomming van bovenstaande en het punt dat ik maak; Snow zegt dat dingen laf zijn die ze zelf uitvoeren of hebben uitgevoerd in het verleden. Een grote pot en een grote ketel. Wordt eens origineel.



Als jij de wereld goed had gespeeld stond je op nummer 1. Als jij de wereld goed had gespeeld was je de vijanden de baas geweest in dit stadium van het spel. Als jij de wereld goed had gespeeld straalde je meer uit op het algemeen forum.
Spelers als blaq en ik hebben gedaan wat we moesten doen en wat we konden doen. Als je start in de rim moet je niet verwachten dat je spelers in de core gaat zitten edelen.

Willen wij 1 staan? Wij kunnen makkelijk met TNP mee draaien hoor ;)
Wij zijn de vijanden ook de baas.
Zeg ik dat jij een core speler moet edelen? Je komt hier praten of je de king bent terwijl je in de rim ligt.

@blaq
Je kan wel gaan lullen met jullie hebben vv nodig dit dat maar jullie draaien zelf ook vv. Of komt nu weer de scheinheilige P. Naar boven met "nee wij doen niks" wij doen alles fair en eerlijk bla bla bla?

Jullie draaien net zo goed vv als ons. Jullie hebben alleen een hee verkeerd beeld bij aantal vv wat bij Snow staat denk ik
 

Deleted User - 2242732

Guest
lel 1000 extra dorpen safe , hihi

snow had mss 1000 dorpen meer , maar dat compenseerde door het dubbele front , nu is het evenwicht net iets te ver verschoven om mooie strijd te zijn

als er dan toch serieus wordt op ingegaan.
De recruits zijn vrij simpel :)
blaq is het enige safeaccount van P.
Indertijd hadden jullie 17 leden tegen P. die 8 leden had.
En dan nóg erbovenop recruiteren jullie orochimaru + een nap (en optie tot bg) met ua.
Wat hield jullie tegen (vanuit ons opzicht) om de rest van ua1 ook niet aan te spreken voor een eventuele join, en onze volledige phalanx te doorbreken?
Blaq kreeg een immens front samen met nuclear kittys, en P. had geen enkel safeaccount meer.

actie = reactie

Verder is dat dubbel front niet onze schuld? Er is geen enkele deftige massa op nensul geweest terwijl het account toch wel een 2tal maand solo er lag te niksen, inactiveasalways had een nap met een stuk of 2 man van hq? Je kan toch wel verwachten dat hq een keuze gaat maken, met name tegen/met snow.
"Met" snow zou er niet inzitten aangezien er geen oplossing gevonden zou worden mbt tot de edelrichtingen.
De helft van hq recruiteren lukt jullie ook niet, ze zijn immers een stuk loyaler zoals shh bv, waar het jullie wel lukte om de stam 'dood' te recruiteren.

Snow had tijd genoeg om HQ aan te pakken, het duurde immers nog meer dan 2-3 maand oorspronkelijk dat het deftige front met P. gevormd zou worden. Wat gebeurde er? Jullie rimaccounts worden inactief, jullie leiding regelt geen nieuwe bezetting erop (zodat hq weggeknald zou worden/de gelegenheid krijgt om verder uit te groeien) en nu komen jullie klagen van een 'dubbel front' aangezien HQ een "deftige" stam geworden is.

Tsjah :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser37752

Guest
john ik weet zeker dat jeroen jou pwnd als t op skills aan komt ;)
 
Bovenaan