Crusade to the world's End.

DeletedUser73696

Guest
Heerlijk om te zien, dat onze "beste aanvaller van de wereld" een accountje dat 3x zo klein is, niet weg kan krijgen zelf, dat hij maar de hulp van zijn stamgenootjes roept.
 
Reactiescore
1.367
Heerlijk om te zien, dat onze "beste aanvaller van de wereld" een accountje dat 3x zo klein is, niet weg kan krijgen zelf, dat hij maar de hulp van zijn stamgenootjes roept.

Welk accountje kan ik niet wegspelen?
 
Reactiescore
1.367
Zie jij maar dat je niet weggespeeld wordt ipv dat je erover nadenkt om andere weg te spelen. :D

Tsja, de jongen die voorkwam dat jij geedeld werd speelt bij mij ;)
 

DeletedUser73696

Guest
Al die schijnheilige kindjes, Skrem was volgens jullie toch de beste? Nu moeten al zijn MB's edelclears en clears gaan sturen :D Ik vermaak me hier heerlijk, treintjes over 30 uur haha.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Al die schijnheilige kindjes, Skrem was volgens jullie toch de beste? Nu moeten al zijn MB's edelclears en clears gaan sturen :D Ik vermaak me hier heerlijk, treintjes over 30 uur haha.

ANC stuurt edels uit cfs die 3 dagen oud zijn.. Wat moet ik dan wel niet denken. :eek:

Overigens heb ik niet eens een lijstje gemaakt hoor, dus haal die veralgemening maar uit je post.:D
 

DeletedUser3435

Guest
ANC stuurt edels uit cfs die 3 dagen oud zijn.. Wat moet ik dan wel niet denken. :eek:

Overigens heb ik niet eens een lijstje gemaakt hoor, dus haal die veralgemening maar uit je post.:D
Jij edelt een dorp met 100lc.. Dus is net hetzelfde als die CF van 3 dagen oud. :D Alles kan.
Tsja, de jongen die voorkwam dat jij geedeld werd speelt bij mij ;)
Die voorkwam dat we een dorp verloren ja, big difference. :D Het ging over jou trouwens, niet over hem.
 
Reactiescore
1.367
Die voorkwam dat we een dorp verloren ja, big difference. :D Het ging over jou trouwens, niet over hem.

Je punt? Ik ben enkel op wereld 9 "weggespeeld" toen jij nog in de luiers zat.
 

DeletedUser3435

Guest
Je punt? Ik ben enkel op wereld 9 "weggespeeld" toen jij nog in de luiers zat.
Hahahaha. :D Ik speelde al op W1 jochie, ben er trouwens wel zeker van dat ik ouder ben. Dus ga lekker even verder falen op W46 en een account zoeken in een topic waar meer dan de helft je gaat afraden als speler. Je co's raden ze wel aan gelukkig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
ANC stuurt edels uit cfs die 3 dagen oud zijn.. Wat moet ik dan wel niet denken. :eek:

Heb je daar al je zc aan gespendeerd :eek:

f9f465c1ea.png
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Heb je daar al je zc aan gespendeerd :eek:

f9f465c1ea.png

Had niet verwacht dat edelclear 2e edel ging zijn, normaal ben jij vrij basic met edels sturen. Ik bedoel, het blijft een feit dat de edel dood is.

Om trouwens te zeggen dat jij het wellicht nog erger deed :eek:

Il Burattinaio op 08.01. om 20:36 uur
Mooi spul die lichte paardjes, je 10 clears in +- 250 ms kostte ons +- 15000 lc, schurk!
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Haha we weten allebei dat jij graag sniped :D En het is geen kritiek hoor, vond het enkel schoon.

Tja baas boven baas hè :cool:
 
Reactiescore
1.367
Hahahaha. :D Ik speelde al op W1 jochie, ben er trouwens wel zeker van dat ik ouder ben. Dus ga lekker even verder falen op W46 en een account zoeken in een topic waar meer dan de helft je gaat afraden als speler. Je co's raden ze wel aan gelukkig.

Dan nog, jij zit nog altijd in luiers, W1 van de duitse server begon ik, infantiel.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
En na al die jaren begin je je ineens superieur te voelen wanneer je plannetje gelukt is; vitae je heeft gerekruteerd? Moeten toch een stel verloren jaren zijn awel? :p
 
Bovenaan