Het Seau. WanBeleid.

Reactiescore
1.367
Hij gaf je wel een compliment, hij zei dat je net zoals mij bent. En aangezien ik superieur ben aan Krepox/Jasey op alle fronten. Ben jij dus ook superieur aan hem! Voelt goed he:cool:

Eerlijk gezegd, ja :D
 
Reactiescore
1.367
Ja, heb je wel gelijk in maks. Die krepox altijd weer...
 

DeletedUser69389

Guest
Jij snapt het niet echt he jochie. Jij laat mensen denken jou vrienden te zijn, maar tegelijkertijd val je dezelfde spelers aan. Hier is een uitgebreid discussie over geweest op een paar classics geleden, met betrekking tot Lokboy en Laurens/Mark hun account. Wat jij hebt gedaan is een pure stab, wil best het topic erbij zoeken. (Laurens ik ga verder niet op in wie het was, rustig maar.) Dat het een stab is, is door vele TW'ers bevestigd, wat dezelfde situatie schetst.

Zoals ik al eerder aangeef, waar je niet op reageert, overtreed Dante een afspraak. Dat hij vijandig is, wisten jullie al. Hij heeft moreel onverantwoord gepleegd, en is binnen Seau sterk aangesproken op desbetreffende actie. Het nogmaals negeren van zo'n afspraak, zou misschien wel een kick kunnen opleveren. Casimodo heeft meerdere malen geCF't en kwam de smoes "Nieuwe spelers, blabla", waarom worden deze spelers niet gekickt? Precies, zij verdienen ook een tweede kans.

Grappig dat je weer de naam van Laurens hierin betrekt terwijl dat meermaals is ontkracht. :eek: Dus kom maar op met dat bewijs als je het nog steeds als voorbeeld wilt gebruiken of haal anders zijn naam eruit.:eek:

Lekker sfeertje ook. Zou bijna een account op 42 gaan zoeken :eek:

Log dan noob. Je hebt ww al.:mad::mad::mad: Ik heb nog een extra farmslet nodig.
 

DeletedUser

Guest
Grappig dat je weer de naam van Laurens hierin betrekt terwijl dat meermaals is ontkracht. :eek: Dus kom maar op met dat bewijs als je het nog steeds als voorbeeld wilt gebruiken of haal anders zijn naam eruit.:eek:

Rustig man, hij zei dat hij er niet verder op in wou gaan, laat de zaken van andere werelden hier niet op verschijnen of spreek hem aan in Skype ofzo want dat boeit hier echt niet op dit forum.
 

DeletedUser69389

Guest
Rustig man, hij zei dat hij er niet verder op in wou gaan, laat de zaken van andere werelden hier niet op verschijnen of spreek hem aan in Skype ofzo want dat boeit hier echt niet op dit forum.

Allereerst laat ik geen figuren zoals Mike toe in mijn contactenlijst. De standaard moet natuurlijk wel hoog blijven.:cool: Maar daarnaast haalt hij voor de zoveelste keer deze onzin aan en vermeld Laurens zijn naam daarbij waardoor die voor de zoveelste maal de indruk wilt wekken dat Laurens hierbij betrokken is geweest. Dit zonder ook maar één keer met bewijs op de proppen te komen. Laat Mike eerst maar naar zijn eigen fair play spel te kijken voordat die anderen gaat betichten van vies en ordinair spel.;)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Rustig man, hij zei dat hij er niet verder op in wou gaan, laat de zaken van andere werelden hier niet op verschijnen of spreek hem aan in Skype ofzo want dat boeit hier echt niet op dit forum.

Feit is en blijft dat hij er dingen bij betrekt die niet nodig zijn. Dat hij er dus geen discussie om wil binden, betekent niets als je een voorbeeld aanhaalt dat al een stuk of 5x ontkracht is.

Maar, ik ga er niet op in, want ik weet dat Mike alles een stab vindt. Hij heeft al meermaals bewezen niet in staat te kunnen zijn tot een post met inhoud maken.
 
Reactiescore
3.537
G



Dante is geen Stabber. Zoals al meerdere keren aangehaald is een stabber;

Iemand die de tegenstander laat overkomen als vriend, maar vijandig tegen hem is opgesteld.

Dante heeft slechts een afspraak overtreden, wat hem geen stabber maakt. Aangezien de dorpen nu toch in jullie handen zijn en jullie er geen nadeel op geleden hebben, zie ik er geen nadeel in.

Hij stond aan onze kant en is net voor die bekend maakte de samenwerking te stoppen nog even alle stamplannen komen vragen. De deal met Seau was natuurlijk al een tijdje rond vervolgens geeft die aan dat Casimodo de komende tijd geen aanvallen moest verwachten maar 1-2 dagen later was het al zover. Dit is volgens jouw redenatie die je aanhaalde een stab. Maar het is al langer duidelijk dat jij indien het in je voordeel is niets van stabs aantrekt je bent dan ook maar een zwakke TW speler zonder eergevoel.

Ik denk wel dat je Jannes zijn regels rond morele waarden zou verbreken moest je dat bij WAO doen en dat je toch wel voor 90% van w42 als een stabber aanzien zou worden.

Als ik ervan op de hoogte was toen zal ik dat wel onderzocht hebben en aangezien hij naar WAO was gekomen zal het allemaal wel opgelost geweest zijn.

Zoals ik al eerder aangeef, waar je niet op reageert, overtreed Dante een afspraak. Dat hij vijandig is, wisten jullie al. Hij heeft moreel onverantwoord gepleegd, en is binnen Seau sterk aangesproken op desbetreffende actie. Het nogmaals negeren van zo'n afspraak, zou misschien wel een kick kunnen opleveren. Casimodo heeft meerdere malen geCF't en kwam de smoes "Nieuwe spelers, blabla", waarom worden deze spelers niet gekickt? Precies, zij verdienen ook een tweede kans.

Dante heeft wel meer als enkel de Kata afspraak geschonden dat jij met je beperkte kennis het weer beter tracht te weten is natuurlijk niet nieuws.
 

DeletedUser73696

Guest
Tja, sorry dat |WAO| mensen als Ennioo vrij laat op het Algemeen Forum, dan is het niet zo gek dat iedereen met beperkte kennis rondloopt.
 

DeletedUser75826

Guest
Tja, sorry dat |WAO| mensen als Ennioo vrij laat op het Algemeen Forum, dan is het niet zo gek dat iedereen met beperkte kennis rondloopt.

Laatst dat ik naar mijn handtekening gekeken had, wat ik vaak doe moet toch ergens op fantaseren, stond daar Seau.:eek:
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Meteen typerend voor je niveau.
 

DeletedUser

Guest
Zijn avatar was denk ik geinig bedoeld al refereer ik hem meer aan hem als persoon.
Maar dat zal wel aan mij liggen.
 
Bovenaan