Het Seau. WanBeleid.

DeletedUser

Guest
Wat denk je zelf pipo, de posts van de inmiddels 3 spelers die jouw uithalen al hebben ontkracht?

Mijne is nog steeds niet ontkracht. We hebben de tijd. Zoek het even goed uit en kom dan hier even vertellen dat ik gelijk had. Lijkt me geen lastige klus. Geef gewoon toe dat een Seau. lid WAO in de rug heeft aangevallen op het account Kale Poes. Ik heb nog geen enkele goede weerlegging gezien van mijn bewijzen, die tonen dat Seau. een stabber geholpen heeft tegen de benadeelde partij. Mocht je geen weerlegging hebben ook prima, dan is het bij deze bevestigd.
 

DeletedUser

Guest
Zie niet het nut om erop in te gaan. Want ik zie duidelijk wel het verschil en uit zijn post leid ik ook af dat er een verschil is. Dat het niet netjes is, is een ander verhaal. Want dat heb ik zelf ook toegegeven.

1 dorpje gepakt van Jou, eentje van een MB. Mijn missie is voltooid hier.


Ik zeg toch dat het niet netjes was, maar ik heb niks overtreden. Jij hebt ook wel moeite met dingen begrijpen, jeetje.

Toppertje he jij, 2 dorpjes pakken! :cool:
Verder neemt niemand je serieus want al je posts trekken op niets waarbij je je overal probeert uit te lullen.
 
Reactiescore
1.367
Niet gek, jij zit er ook
 

DeletedUser75826

Guest
Enniooo

https://forum.tribalwars.nl/showthread.php?192369-Het-Seau-WanBeleid/page3 --> Post van Boxem
https://forum.tribalwars.nl/showthread.php?192369-Het-Seau-WanBeleid/page2 --> Mijn post

@ Sweexh ik zie geen post van jou welke niet ontkracht is, help mij even.

Op jouw post ben ik ingegaan, vrij kort. Maar alsnog.

Even kort op Boxem:

Ja, prima contact. Leek me een prima kerel ook. De echte 'stab' kwam ons pas ten gehore op het moment dat Jannes zijn topic creëerde. Maar we moeten verder niet gaan doen alsof die stab de ergste gebeurtenis in de geschiedenis van W42 was.


Groot, voor de zoveelste keer. Probleem mee? Jammer. Hangt verder bijster weinig samen met een vermeend wanbeleid.



Vitae en Seau. hebben geen vrolijke afsluitende periode van de BG gehad, laten we dat vooropstellen. Ja, er zijn enkele incidentjes geweest waarin de afspraken inderdaad geschonden werden. Maar dit gebeurde bij beide stammen, maar hierin zijn wij volwassen genoeg om er geen aandacht meer aan te schenken. Zoveel stelde het namelijk echt niet voor.




Kale Poes staat niet onder VV van Seau.


Jep, ik heb Dante een account in Seau. aangeboden. Wilde beschuldigingen zijn dit, Dante is absoluut geen stabber.



Volgens mij is het bovenstaande vrij duidelijk. Maar het punt waar het mij om gaat is de conclusie die je hieruit trekt. Want, hoe kom je erbij dat Seau. een wanbeleid voert? Ik voer het beleid, welk volgens mij heel rechttoe-rechtaan is. Het beleid wordt nergens geprofileerd zijnde een heilig boek. Het beleid is fair. Heb verder ook weinig zin om hier dieper op in te gaan. De reden dat ik het topic bij Vitae nog gegrond vond, is omdat daar dus wel bijna iedereen het heilig boontje uithangt. Ieder z'n meuk natuurlijk, maar goed.

Het beleid is dus jullie een andere stam beschuldigen terwijl er zelf ook wat dingen mis zijn.

Kale Poes stond onder VV van Seau., niet nu. Maar toen het nog bestond. Er is toen ook gedeft en eventueel aangevallen. Dat heeft Mikey zelfs toegegeven.

Over Dante, het is geen erge stab. Maar het is toch een stab, hij heeft een kata afspraak doelbewust genegeerd. Als het perongeluk gebeurt was is dit geen probleem natuurlijk. Maar het was bewust.

Over de BG tussen Vitae & Seau. dus hier geef je toe dat jullie dingen hebben gedaan dat de afspraken hebben geschonden?


Over KP & NoP (Los van VV) stoppen we dan maar, zolang het maar duidelijk is dat jullie achterkamertjes politiek doen en dat mensen dit weten.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Lekker sfeertje ook. Zou bijna een account op 42 gaan zoeken :eek:
 

DeletedUser73696

Guest
Op jouw post ben ik ingegaan, vrij kort. Maar alsnog.

Even kort op Boxem:



Het beleid is dus jullie een andere stam beschuldigen terwijl er zelf ook wat dingen mis zijn.

Kale Poes stond onder VV van Seau., niet nu. Maar toen het nog bestond. Er is toen ook gedeft en eventueel aangevallen. Dat heeft Mikey zelfs toegegeven.

Over Dante, het is geen erge stab. Maar het is toch een stab, hij heeft een kata afspraak doelbewust genegeerd. Als het perongeluk gebeurt was is dit geen probleem natuurlijk. Maar het was bewust.

Over de BG tussen Vitae & Seau. dus hier geef je toe dat jullie dingen hebben gedaan dat de afspraken hebben geschonden?


Over KP & NoP (Los van VV) stoppen we dan maar, zolang het maar duidelijk is dat jullie achterkamertjes politiek doen en dat mensen dit weten.

Hoe vaak moet ik nog hetzelfde herhalen over Dante? Ben je gewoon zo dom of doe je maar net alsof..
 

DeletedUser

Guest
Ennio van een schaal van 1 tot 10 op basis van achterlijkheid, dan ben je een 11. Er valt gewoonweg niet mee te praten met zo een persoon zoals jij.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75826

Guest
Hoe vaak moet ik nog hetzelfde herhalen over Dante? Ben je gewoon zo dom of doe je maar net alsof..

Herhaal is.
Alleen jammer dat er van die kneuzen zoals ennioo rondlopen.

Ennio van een schaal van 1 tot 10 op basis van achterlijkheid, dan ben je een 11. Er valt gewoonweg niet mee te praten met zo een persoon zoals jij.
Never forget, Christmas Break, Ennio 1, The Furor 0
Lekker sfeertje ook. Zou bijna een account op 42 gaan zoeken :eek:

Ja deze wereld is het wel waard, moet je nagaan. Ik zet wat dingetjes neer en krijg meteen 3 fanboys die op me reageren. Dit is een top wereld.
 
Bovenaan