Het Vitae WanBeleid.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser73696

Guest
Een MB heeft een contract met de MH, niet met de stamleden van de MH.
En het lijkt mij dat weigering van communicatie alsnog gezien kan worden als contractbreuk.

Kan jij mij het precieze contract tonen wat tussen beide spelers is afgesproken dan? Verder is er nooit sprake van weigering geweest, want hij heeft nooit geweigerd. Hij heeft de MH gewoon genegeerd. Dus ik kan de conclusie trekken, dat ik gewoon de MB's van Deathstroke mag aanvallen, chill!
 

DeletedUser57683

Guest
Dan doe je dat toch lekker(, Tuur(?)) :mad::mad:

Helaas, je hebt de verkeerde voor je.

Kan jij mij het precieze contract tonen wat tussen beide spelers is afgesproken dan? Verder is er nooit sprake van weigering geweest, want hij heeft nooit geweigerd. Hij heeft de MH gewoon genegeerd. Dus ik kan de conclusie trekken, dat ik gewoon de MB's van Deathstroke mag aanvallen, chill!

Nee ik kan dat niet, jij wel dan?
Ah, dus negeren is niet weigeren? daaruit kunnen we dan concluderen dat weigeren toestemmen is?

Natuurlijk mag jij dat.
 

DeletedUser69389

Guest
Een MB, blijft een MB. Als hij niet zijn dorpen wil afstaan, dient het contract alsnog opgezegd te worden. Je kan deze MB niet beginnen met aanvallen, omdat er géén reactie komt op het bericht om 80 dorpen af te staan.

Wow wat gedraag je je nu als een moraalridder. Doet me erg denken aan je DU deflunt welke je op 23 december laat in de avond vertelde dat hij niet langer DU van je mocht zijn en dat je hem voorlopig niet zou aanvallen. Echter in de nacht van 26 op 27 december viel je hem al aan samen met een stamgenoot. Want ja ik had hem toch een nap gegeven van drie dagen als excuus.:eek:
 
Reactiescore
7.933
Wow wat gedraag je je nu als een moraalridder. Doet me erg denken aan je DU deflunt welke je op 23 december laat in de avond vertelde dat hij niet langer DU van je mocht zijn en dat je hem voorlopig niet zou aanvallen. Echter in de nacht van 26 op 27 december viel je hem al aan samen met een stamgenoot. Want ja ik had hem toch een nap gegeven van drie dagen als excuus.:eek:

Er zit gelukkig ook geen verschil in de snelheid van de werelden! Classic en 42 is qua snelheid gelijk uiteraard.
 

DeletedUser68570

Guest
Hmm, dus de speler heeft er des tijds voor gekozen om mb te worden, maar wil dit niet langer en wil de dorpen afgeven aan de tegenstander. Als je het mij vraagt (doen jullie niet, toch geef ik mijn mening). Is deze speler gewoon een overloper, zeker gezien hij gewoon een normale opdracht krijgt, namelijk de opdracht om dorpen af te staan. Iets waar je mee in stemt (lijkt me) als je mb wordt van een speler als srek. Dat je er dan later achter komt dat het toch geen roze geur en maneschijn is, tja... Lijkt me dus ook logisch dat srek dan voor als nog die dorpen wil/gaat pakken/claimen.

Ik zou dan ook gewoon het account aanvallen, zeker als het een dergelijk lange tijd niet reageert ^^. En verder vind ik dat Seau ook niks te verwijten valt, gezien die speler de vv zelf heeft overgegooid, ongeacht of het de originele speler was of niet.
 

DeletedUser3435

Guest
Inderdaad, het is een gevalletje Jolien maar nu hebben Seau. en Vitae geen BG meer. Bovendien is Kameraatskie helemaal anders, hij was effectief (onbewust denk ik wel) FU aan het stabben. Ik heb het gewoon netjes met hem afgehandeld en verder is er niks meer van gekomen.

52c37ad892b956f38b105a249634510b.png

Al ben ik heel blij dat CbC het mij gemeld heeft natuurlijk, aangezien de andere spelers van Vayne niet wisten wat ze ermee moesten. Het is niet dat Extra in Skrem of Ancient hun cluster ligt en dat misbruikt kan worden. Dit is gewoon een Jolientje, Vitae zal trouwens wel ergens gaan huilen en de VV proberen terug te krijgen.
 
Reactiescore
1.167
Om even alle misverstanden uit de weg te helpen, zal ik namens iChronic even reageren, aangezien ons account de vv in handen kreeg geschoven. Allereerst, ik heb niet veel tijd en ben momenteel niet ingelogd op de wereld, dus ik zal deze post niet voorzien van screens, maar deze zouden vanavond kunnen volgen als daar behoefte aan is.

Gisteren gooide Perry een bericht in de account groep met de mededeling dat wij de vv kregen van extralucifer. Dat klonk voor ons erg onverwachts, aangezien extralucifer in de MB stam van Vitae zat. Om alles duidelijk te krijgen en een chronologisch overzicht te houden: extralucifer verstuurde ons eind van de middag een bericht met de simpele mededeling dat hij, en dan probeer ik hem zo goed mogelijk te citeren zonder de PM voor mijn neus, Vitae al eerder in de wereld had geholpen en dat hij nu werd aangevallen door Srekamjiaar, deze wilde ongeveer de helft van zijn dorpen overnemen. In datzelfde bericht gaf hij aan dat wij wel zijn dorpen mochten hebben. Uit dat bericht en uit de accountgegevens van extralucifer kan worden afgeleid dat hij zijn stam zelf al heeft verlaten, daar hebben wij niets mee te maken, én dat hij zelf out of the blue naar ons toe kwam met de vv. Deze hebben wij gisteren eind van de middag pas aangenomen, iets na 16:00 dacht ik. De vv geschiedenis van extralucifer zal laten zien dat deze informatie klopt en dat wij nooit eerder vv hebben gedraaid, voor zover ik mij het nog kan herinneren had hij überhaupt nooit de vv afgegeven.

Nadat Perry de vv had aangenomen, ben ik er vrij snel op gelogd. Uiteraard heb ik even de woordenwisseling met Srekamjiaar gelezen, want ik vond het merkwaardig dat een MB ineens werd aangevallen. Wat mij betreft treft Srekamjiaar en dus de stam Vitae in deze kwestie geen blaam. Er is een goede PM gestuurd vanaf het account Srekamjiaar met de mededeling dat extralucifer een wel heel onhandige ligging had. Daarbij vroegen zij om ongeveer de helft van de dorpen, het account zelf kon links en rechts twee gebieden houden, met het linker gebied zou hij nog verder kunnen uitbreiden. Dit alles is heel schappelijk gebracht en moet duidelijk genoeg geweest zijn voor de eigenaar, ik vond het in ieder geval een schappelijk plan.

Nu rijst bij velen dus de vraag waarom wij ooit die vv hebben gehad. Wel, ik moet zeggen dat wij van iChronic ook zeer verbaast waren dat wij ineens die vv in de handen kregen gedrukt. Nog nooit hebben wij contact met de speler gehad en wij hebben dus ook totaal geen intentie gehad deze vv in handen te krijgen. Dit is echter wel gebeurd, dus vanzelfsprekend willen wij hier dan nog het beste van maken. In de enige woordenwisseling die wij hebben gehad met extralucifer geeft hij met een nog steeds onduidelijke reden aan dat wij zijn dorpen wel mogen, bij mij kwam het over als iets van 'Vitae heb ik eerder in de wereld al geholpen, dan mogen jullie nu wel mijn dorpen', al vind ik dat een wat merkwaardige reden. Wat voor ons dus telt is dat hij ons de dorpen heeft toegewezen en dat wij dus ook onmogelijk beticht kunnen worden vanwege het feit dat wij tegen de wil van de eigenaar handelen, anders had de speler op extralucifer ons dit niet gezegd en had hij evenmin de vv doorgegeven.

Nogmaals jammer dat ik deze post niet nu direct al kan voorzien van screens, tot de tijd dat die gepost zijn hoop ik maar dan dat alle informatie voor waar wordt geacht. Er mag prima over de kwestie gediscussieerd worden, want deze is interessant genoeg lijkt mij, maar laten we het enigszins normaal houden, voor zover ik kan beoordelen, en ik zit er dicht op bij deze kwestie, is hier niemand de schuldige. Seau. niet, omdat ze gewoon handig gebruik maken van een toegeworpen vv en Vitae ook zeker niet, omdat alles in goed overleg is gegaan. Er is op een gegeven moment een ultimatum gesteld van volgens mij 10 dagen, maar extralucifer bleef niet reageren. Uit angst dat Seau. met de dorpen ging lopen, werd er al vroeg gezegd wat de consequenties zouden zijn als er niet gereageerd werd, wat mij een volkomen logische actie lijkt.


Hebben jullie de stam geleaved via de VV of heeft die speler van extralucifer het account geleaved?
Zou je dat door middel van het VV overzicht misschien willen aantonen?
 

DeletedUser74430

Guest
Hebben jullie de stam geleaved via de VV of heeft die speler van extralucifer het account geleaved?
Zou je dat door middel van het VV overzicht misschien willen aantonen?

De speler heeft eerst de stam verlaten en enige tijd daarna kwam er pas een PM met de vv. Ik zal de nodige screens vanavond in een nieuwe post zetten!
 
Reactiescore
1.167
Inderdaad, het is een gevalletje Jolien maar nu hebben Seau. en Vitae geen BG meer. Bovendien is Kameraatskie helemaal anders, hij was effectief (onbewust denk ik wel) FU aan het stabben. Ik heb het gewoon netjes met hem afgehandeld en verder is er niks meer van gekomen.

52c37ad892b956f38b105a249634510b.png

Al ben ik heel blij dat CbC het mij gemeld heeft natuurlijk, aangezien de andere spelers van Vayne niet wisten wat ze ermee moesten. Het is niet dat Extra in Skrem of Ancient hun cluster ligt en dat misbruikt kan worden. Dit is gewoon een Jolientje, Vitae zal trouwens wel ergens gaan huilen en de VV proberen terug te krijgen.

Over dat laatste stuk, heb altijd tegen Pepijn gezegd dat hij er niks mee moest doen. Heb zelfs de VV beëindigd maar kregen hem meerdere malen terug. Geen idee hoe wij eigenlijk die VV hebben gekregen destijds.
 

DeletedUser3435

Guest
Over dat laatste stuk, heb altijd tegen Pepijn gezegd dat hij er niks mee moest doen. Heb zelfs de VV beëindigd maar kregen hem meerdere malen terug. Geen idee hoe wij eigenlijk die VV hebben gekregen destijds.
Ja maakt mij verder ook niet uit hoor, zou hetzelfde gedaan hebben als jullie moest het andersom geweest zijn. Maar dit vind ik anders dan Kameraatskie, dit is eerder een gevalletje Jolien gezien het feit dat hij de MB stam ging leaven en dan ook 'zonder goedkeuring' aanvallen binnenkreeg van Skrem.
 
Reactiescore
1.167
Ja maakt mij verder ook niet uit hoor, zou hetzelfde gedaan hebben als jullie moest het andersom geweest zijn. Maar dit vind ik anders dan Kameraatskie, dit is eerder een gevalletje Jolien gezien het feit dat hij de MB stam ging leaven en dan ook 'zonder goedkeuring' aanvallen binnenkreeg van Skrem.

Jolien is nooit een MB geweest van Seau? Kan je dus ook niet met elkaar vergelijken.
 

DeletedUser3435

Guest
Jolien is nooit een MB geweest van Seau? Kan je dus ook niet met elkaar vergelijken.
Nee Jolien heeft wel tien keer gesolli'd bij Seau, voelde zich afgewezen en werd daarna aangevallen en is toen uit onmacht naar Vitae toe gekeerd. Op die manier dus weer wel..
 

DeletedUser73696

Guest
Hebben jullie de stam geleaved via de VV of heeft die speler van extralucifer het account geleaved?
Zou je dat door middel van het VV overzicht misschien willen aantonen?

iChronic gisteren om 16:18 uur gisteren om 18:57 uur
Phrantic op 14.07.2015 om 11:58 uur op 04.09.2015 om 08:25 uur
 

DeletedUser75133

Guest
Ja maakt mij verder ook niet uit hoor, zou hetzelfde gedaan hebben als jullie moest het andersom geweest zijn. Maar dit vind ik anders dan Kameraatskie, dit is eerder een gevalletje Jolien gezien het feit dat hij de MB stam ging leaven en dan ook 'zonder goedkeuring' aanvallen binnenkreeg van Skrem.

Dit is echt appels met peren vergelijken. Jolien is nooit jullie mb geweest. Heeft niet nog dezelfde week hulp van jullie ontvangen etc etc.

Wij hebben extralucifer echt een kans willen geven en hem de tijd gegeven. Ook zouden we na de dorpovernamens hem met respect behandelen en helpen met zijn uitbreiding in het westen.
We merkten dat er stront aan de knikker was toen hij ineens niet meer reageerde en de pm's met opzet niet werden geopend maar er volgens de stamleider van de mb stam wel activiteit op het account was. Dit terwijl enige week van te voren nog een pm gestuurd was met het volgende:

https://gyazo.com/fb34a4fb652e7d9cfb63074434900098

wij hebben hierop gereageerd met dat we het niet netjes vonden om alleen dit dorp te nemen omdat dit als clusterfuck kon worden beschouwd en hebben toen het volgende voorstel gedaan:

https://gyazo.com/029ecdf450f5305876428d08270f5212

hierop werd nooit meer gereageerd, terwijl diezelfde dag het account extralucifer nog incomings kreeg van abduhl the klapstuhl waar ook wij weer wilde mee helpen...

aangezien we na 7dagen geen reactie en meerdere pm's later het vermoeden hadden teveel risico zouden lopen zijn we begonnen met het klaarzetten van edels aan het front. Diezelfde middag is extralucifer nog de stam geleaved. Aangezien wij zelf nooit een afspraak met de mb hebben gemaakt, en hij zelf koos voor het leaven van de stam hebben wij de aanval die nacht erna ingezet.

ik vind het jammer dat er mensen zijn (mike) die dit als "stab" gaan lopen bestempelen. Kan hier heel chagerijnig van worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan