Het Seau. WanBeleid.

DeletedUser

Guest
Je maakt er zelf van dat je een 'wijf bent in haar menstruatie'. Krepox praat tegen iedereen zo aanvallend, raar dat je het nog niet door hebt.

Leer eens lezen grappenmaker. Bedankt voor de verdere uitleg over Crackox' schrijfstijl, maar ik weet echt wel wat ik zeg. Weerleg liever de bewijslast die ik jullie heb aangereikt. Anderen voor je is het niet gelukt.
 

DeletedUser

Guest
Leer eens lezen grappenmaker. Bedankt voor de verdere uitleg over Crackox' schrijfstijl, maar ik weet echt wel wat ik zeg. Weerleg liever de bewijslast die ik jullie heb aangereikt. Anderen voor je is het niet gelukt.

Neen, dank je. Ik volg de meeste topics op het AF niet zo en ik lees alleen maar de grote lijnen. Als het volgens jou anderen al niet is gelukt, moet je het zeker niet vragen aan mij. En wat je met 'leer eens lezen, grappenmaker' bedoelt, snap ik niet echt.
 

DeletedUser

Guest
Je maakt er zelf van dat je een 'wijf bent in haar menstruatie'. Krepox praat tegen iedereen zo aanvallend, raar dat je het nog niet door hebt.

Als je vroeger goed had opgelet op school dan had je het onderwerp in de zin kunnen vinden en die kunnen koppelen aan de vergelijking.
 

DeletedUser

Guest
Als je vroeger goed had opgelet op school dan had je het onderwerp in de zin kunnen vinden en die kunnen koppelen aan de vergelijking.

Je voelt je precies wel enorm aangevallen door Krepox, misschien zit je effectief wel in die tijd van de maand.
 

DeletedUser

Guest
Die zin is naar jou bedoeld. Als je dat nog niet eens kan zien ben ik echt weg hier. :eek:

Dat had ik wel door hoor. Die zin komt gewoon arrogant over alsof ik met een meid praat in haar menstruatie, daarom dat ik het even zei. Maar oké, ciao, met zo iemand is het quasi onmogelijk om mee te 'praten', ik ging ook net slapen :)
 
Reactiescore
3.536
Het breken van een katapultafspraak maakt je geen stabber. Als wij een afspraak maken elkaar niet te online checken en ik doe het toch, ben ik dus een stabber in jouw opinie. Ooit gehoord van contractbreuk, ookwel een officiele afspraak breken? :eek: Stabben komt van backstabben, dat is heel iets anders. Maar goed tegenwoordig stigmatiseren we alle discutabele acties al tot 'stabs'.

Als je mijn post deftig had gelezen zou je gezien hebben dat hij meerdere afspraken niet is nagekomen en is overgelopen naar de vijand en daarvoor nog even om alle staminfo is komen vragen.

Daar twijfel ik heel sterk aan of je dat kan, dan nog gaat je reputatie en geloofwaardigheid die post naar beneden halen. Bovendien is het bewezen dat Seau. de VV heeft gehad van KP ja, doordat ik en andere het zelf gewoon hebben gezegd op het moment zelf.

Het punt is dat niemand wou deffen en dus uiteindelijk niemand heeft zitten VV'en tegen WAO of zelfs Vitae die als aasgieren aankwamen. Het boeit echt niemand, Vitae of WAO zou volgens mij de kans zelfs wel beter benutten om Seau. een blok te zetten bij het edelen. Dat KP een stabber was heeft daar niks met te maken, hang niet zo de moraalridder uit. Anders moet je ook even gaan huilen over Jolien20 en al de rimspelers die Vitae via Vv zit te inviten in de stam..

Nog eens, aangezien jouw inhoud in je hersenpan even groot is als een stukje kauwgom, staat het los van elkaar. Vitae hanteert een zogenaamd moreel beleid terwijl zij net degene zijn die van W42 in eerste instantie een 'smerige' wereld zijn beginnen te maken. Ik pak ze dubbel en dik terug via VV's nu, geniet ik van en is ook ons goed recht. Jij kan niet hacken en is een dom voorbeeld.

Dus.. omdat Seau een dag de VV gehad heeft, heeft Seau de clears meteen gestuurd aangezien hij zegt dat het een VV'er is? Pfff, jij en Ennioo zijn echt zo verschrikkelijk vermoeiend. :D Ik plaats Seau niet in de slachtofferrol, ik weet alleen dat Seau geen stam is onder leiding van Phenomenal. Dat Seau een stam is met spelers die waardes hebben en waarvan de helft zou leaven als er iets zou gebeuren waar ze het niet met eens zijn. Zoals ik al zei heeft Vitae deze wereld deels verneukt door het tijdens de BG te verneuken.. Toen heeft Seau. maatregelen genomen in eerste instatie ivm Rush en verder zijn alle VV's ook gewoon een vergelding. Zoals ik al zei, had Seau ervoor nooit de nood of behoefte om zoals nu te spelen, dat heeft Vitae ervan gemaakt.

Maar goed, laten we de discussie maar gewoon tot een eind roepen. Seau vindt dat Vitae smerig speelt en heeft daar zijn antwoord op, WAO is het afleidingseendje van Vitae en ze vinden dat Seau vuil speelt (ook vooral omdat ze klappen krijgen aan het front). Iedereen is lekker subjectief, ga nu gewoon maar verder met spelen en stab elkaar allemaal lekker verder. We zien wel wie er uiteindelijk dit vuile, achterbakse en dubbel spelletje kan winnen. ;)

Benji maakt het aanvals plan met KP op WAO (stond te lezen in de link die Danny had gepost) en verstuurde deze hoogstwaarschijnlijk ook, hij heeft stacks neergezet tegen Triggerbullet (heeft die mij prive gezegd kan ik aantonen). Wat je zegt klopt dus al niet.
 

DeletedUser73696

Guest
Wat een onzin. Die VV hebben jullie meerdere dagen gehad. Jullie zijn echt niet wat je er zelf graag in wilt zien. Dennis geeft daar aan dat hij die aanval niet verstuurd heeft en een VV'er dit gedaan moet hebben. De andere spelers speelden namelijk niet. Daar lul zelfs jij je niet uit hoor. Verder hoef je niet tegen me te praten als een wijf in haar menstruatie. Dat doe je maar tegen iemand anders. Deze discussie is inderdaad voorbij.

Ik heb de VV bijna constant gehad, maar heb niks uitgevoerd. Dit kan mijn co prima bevestigen. Ik heb geen enkele aanval verstuurd en 0 verdedigingsacties uitgevoerd. We hebben alleen de VV gehad, om te bekijken hoe smerig Vitae het speelde. Dit hebben we zeker 3-5 dagen aan kunnen kijken.
 

DeletedUser73696

Guest
Hallo Forumlezer,
Aangezien het Vitae wanbeleid word opengehouden maak ik ook maar een (kort) topicje over Seau.. Het is misschien kort, maar wel krachtig en argumenten die ik allemaal wel willen zien ontkracht worden.

Kale Poes:
Het is algemeen bekend dat Seau. te maken had met Kale Poes, hebben zij hem tot stabben aangezet? Of hebben ze geholpen?

Geen feiten, dus kan verwijderd.

NoP:
De stam waar Seau. een bg mee zou krijgen, ook de stam waar de stabber Kale Poes in ging. Wat is het aandeel van Seau hierin?

Zelfs NoP wist niet van de stabs, dus wederom geen feiten, kan verwijderd.

BG afspraken:
Het schijnt dat Seau. de BG afspraken van Vitae geschonden heeft, hoe zit dit?

Kan je dit aantonen?

Dante/Aftersky:
De speler die kata afspraken heeft geschonden, die speelt nu bij Seau.. Is het waar? Heeft Seau. een stabber in hun stam...

Dante is geen Stabber. Zoals al meerdere keren aangehaald is een stabber;

Iemand die de tegenstander laat overkomen als vriend, maar vijandig tegen hem is opgesteld.

Dante heeft slechts een afspraak overtreden, wat hem geen stabber maakt. Aangezien de dorpen nu toch in jullie handen zijn en jullie er geen nadeel op geleden hebben, zie ik er geen nadeel in.

Nou ontkracht dit maar is, ik heb geen bewijzen neergezet. Aangezien ik jullie Discussie ook wil nabootsen. Het is misschien wat korter, maar dit zijn wel dingen die echt gebeurd zijn. Dus als een moderator dit verwijderd, moeten zij ook het andere topic verwijderen.

Have Fun.

Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.

Dit stukje is geheel onjuist.

VV:
Het VV draaien van een stabber, Kale poes.

+1 Vals beleid.

Ik kan jullie dit allemaal 100x uitleggen, maar jullie zijn toch zo dom als stenen. Ik zal het maar houden op 'we hadden nog een rekening te verhevenen'. Bij Vitae zagen jullie dit als goede reden, dus dit punt kan ook weg.
 

DeletedUser75826

Guest
Ik kan jullie dit allemaal 100x uitleggen, maar jullie zijn toch zo dom als stenen. Ik zal het maar houden op 'we hadden nog een rekening te verhevenen'. Bij Vitae zagen jullie dit als goede reden, dus dit punt kan ook weg.

Grappige is, jij zegt geen feiten. Die heb jij ook niet in je discussie.

En nee dat punt kan niet weg, jullie hebben de VV gedraaid van een stabber maar gaan wel over andere mensen hun beleid oordelen. Het punt is dat het gewoon niet netjes is. Maar zoals ik al zei, als dat jouw beleid is. Hoor ik dat graag zodat andere stammen rekening mee kunnen houden. Maar dan moet je ook niet komen huilen als ik een stabber voor tegen je ga VV´en. Dat doe ik dan al te graag:)

Trouwens Ennio, je zit hier de heilige uit te hangen over stabben etc, maar voordat je in WAO zit heb je anders zelf wel mooi .KIWI, je oude stam, zitten stabben met de overgang naar iV, een rivaliserende stam van .KIWI... Een dag nadat je eruit was al direct oud-stamleden aanvallen en dorpen van hen zitten edelen waarbij je reden was (die had je nog verteld ergens): 'maar ik deed dat uit voorzorg want ik dacht dat zij me ook gingen aanvallen'. Mooi zo! Nu we toch over stabben bezig zijn, ga dan ook niet neuten over Dante dat hij een stabber was want veel beter ben jij blijkbaar ook niet zo.

Kan wel kloppen, lang geleden. Maar ik had daar geen afspraken mee. Nergens had ik een NAP met hun of een 3 dagen ´overstap´ periode. Was misschien niet heel netjes van me, maar theoretisch gezien heb ik geen enkel afspraak geschonden. Dus ik zie hier de fout niet in, in tegenstelling tot iemand die meerdere malen een afspraak negeert. Een afspraak waar hij zelf mee ingestemd is.
 

DeletedUser76151

Guest
Ik heb de VV bijna constant gehad, maar heb niks uitgevoerd. Dit kan mijn co prima bevestigen. Ik heb geen enkele aanval verstuurd en 0 verdedigingsacties uitgevoerd. We hebben alleen de VV gehad, om te bekijken hoe smerig Vitae het speelde. Dit hebben we zeker 3-5 dagen aan kunnen kijken.

Hoe verklaar je dan de gesnipede treintjes, geblokte edelclears, blitz op sparta?
 

DeletedUser73696

Guest
Hoe verklaar je dan de gesnipede treintjes, geblokte edelclears, blitz op sparta?

Niks doen, betekend niet dat we de DEF gaan dodgen? Verder heeft de eigenaar ook een aantal keer gelogd en gedefft + acties uitgevoerd. Het was niet zo dat het account 24/7 onder mijn VV stond, maar alleen als de eigenaar er zelf niet was.
 

DeletedUser75826

Guest
Niks doen, betekend niet dat we de DEF gaan dodgen? Verder heeft de eigenaar ook een aantal keer gelogd en gedefft + acties uitgevoerd. Het was niet zo dat het account 24/7 onder mijn VV stond, maar alleen als de eigenaar er zelf niet was.

Hieruit kan ik concluderen dat jij dus actief, als is het maar voor even, op het account gespeeld heb?
 

DeletedUser76151

Guest
Niks doen, betekend niet dat we de DEF gaan dodgen? Verder heeft de eigenaar ook een aantal keer gelogd en gedefft + acties uitgevoerd. Het was niet zo dat het account 24/7 onder mijn VV stond, maar alleen als de eigenaar er zelf niet was.

Toch grappig dat de eigenaar zelf aangaf dat het acc onder vv stond bij de blitz.. Ook grappig dat benji toegegeven heeft de blitz te hebben uitgevoerd en de 1e dag te hebben gedefft. Beetje raar dat jij je hieronder uit probeert te lullen
 

DeletedUser73696

Guest
Toch grappig dat de eigenaar zelf aangaf dat het acc onder vv stond bij de blitz.. Ook grappig dat benji toegegeven heeft de blitz te hebben uitgevoerd en de 1e dag te hebben gedefft. Beetje raar dat jij je hieronder uit probeert te lullen

Ik probeer me hier niet onder uit te lullen, ik weet niks van de blitz af. Dit heb ik al eerder aangegeven, net of ik 24/7 KP in de gaten hou. Ik heb de VV aangenomen om de aanvallen van Vitae te bekijken. Verder had ik die periode ook erg druk met school, door tentamens volgensmij.
 

DeletedUser

Guest
Kan wel kloppen, lang geleden. Maar ik had daar geen afspraken mee. Nergens had ik een NAP met hun of een 3 dagen ´overstap´ periode. Was misschien niet heel netjes van me, maar theoretisch gezien heb ik geen enkel afspraak geschonden. Dus ik zie hier de fout niet in, in tegenstelling tot iemand die meerdere malen een afspraak negeert. Een afspraak waar hij zelf mee ingestemd is.

Je noemt Dante een stabber omdat hij de afspraken niet is nagekomen? Maar wat ben jij dan? Gewoon 'niet netjes'? Ik zou wel denken dat Jannes op heel het AF zou verkondigen wat voor een stabber jij wel niet zou zijn moest je een beter aanbod krijgen van een vijandige stam van WAO, dat je nadien dit aanbod accepteert (net zoals bij iV) en dat je daarna in minder dan 24u WAO begint aan te vallen.
 

DeletedUser75826

Guest
Je noemt Dante een stabber omdat hij de afspraken niet is nagekomen? Maar wat ben jij dan? Gewoon 'niet netjes'? Ik zou wel denken dat Jannes op heel het AF zou verkondigen wat voor een stabber jij wel niet zou zijn moest je een beter aanbod krijgen van een vijandige stam van WAO, dat je nadien dit aanbod accepteert (net zoals bij iV) en dat je daarna in minder dan 24u WAO begint aan te vallen.

.KIWI was geen stam, er was al lang gedoe voordat ik weg was. Maar welke regels verbreek ik dan doordat ik binnen 24 uur aanviel?
 

DeletedUser

Guest
.KIWI was geen stam, er was al lang gedoe voordat ik weg was. Maar welke regels verbreek ik dan doordat ik binnen 24 uur aanviel?

Ik denk wel dat je Jannes zijn regels rond morele waarden zou verbreken moest je dat bij WAO doen en dat je toch wel voor 90% van w42 als een stabber aanzien zou worden.
 

DeletedUser75826

Guest
Ik denk wel dat je Jannes zijn regels rond morele waarden zou verbreken moest je dat bij WAO doen en dat je toch wel voor 90% van w42 als een stabber aanzien zou worden.

Waarom beantwoord je mijn vraag niet? Dit heeft niks te maken met WAO.
 
Bovenaan