W47: Challenge Guaranteed, or Not?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Ik denk, of nee ik weet wel zeker, dat dat een positieve werking zou hebben. En dan heb ik het niet zozeer over de pp instellingen, daar valt niks aan te veranderen. Maar als er voor de echte wereldinstellingen één keer een beetje geluisterd zou worden kan dit nog heel interessant worden.

Het feit dat duckje meedenkt en oppert om het desbetreffende af wat eerder open te gooien vind ik in ieder geval al tof.

100% eens. Maar laten we het afwachten. :) Ik wilde dit topic eigenlijk juist niet over de instellingen laten gaan. Desondanks waardeer ik dat je dit zegt, want je hebt wel gelijk.
 

DeletedUser

Guest
Maar wie gaat dat dan bepalen? Wie gaat hier op 'stemmen'? Mensen op het forum die hun stem het vaakst uitbrengen over een 'leuke wereld' willen een snelle wereld met boer limiet en waarschijnlijk een nohaul, maar welk groepje mensen gaat bepalen hoe de wereld eruit gaat zien?
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Maar wie gaat dat dan bepalen? Wie gaat hier op 'stemmen'? Mensen op het forum die hun stem het vaakst uitbrengen over een 'leuke wereld' willen een snelle wereld met boer limiet en waarschijnlijk een nohaul, maar welk groepje mensen gaat bepalen hoe de wereld eruit gaat zien?

Wat ze waarschijnlijk daarop zullen zeggen is dat men kan reageren op de enquête die gestart is voor de volgende wereld instellingen. Maar vaak vind ik de resultaten van die enquête veels te makkelijke instellingen, helaas.
 

DeletedUser66265

Guest
100% eens. Maar laten we het afwachten. :) Ik wilde dit topic eigenlijk juist niet over de instellingen laten gaan. Desondanks waardeer ik dat je dit zegt, want je hebt wel gelijk.

Als dit topic enkel en alleen bedoelt is om spelers te werven moet je eigenlijk aan een ieder die meedoet vragen dit eens via een link in hun handtekening te zetten. Daardoor maak je de kans nog groter dat mensen hier kijken. Ik stond er een tijdje geleden in ieder geval verbaasd van te kijken hoeveel mensen er op linkjes in handtekeningen klikken. De 'wat minder bekende mensen met het af' belanden daardoor net wat sneller in dit topic.
 

DeletedUser

Guest
Wat ze waarschijnlijk daarop zullen zeggen is dat men kan reageren op de enquête die gestart is voor de volgende wereld instellingen. Maar vaak vind ik de resultaten van die enquête veels te makkelijke instellingen, helaas.

Ik vind die instelling vaak ook tegenvallen.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Als dit topic enkel en alleen bedoelt is om spelers te werven moet je eigenlijk aan een ieder die meedoet vragen dit eens via een link in hun handtekening te zetten. Daardoor maak je de kans nog groter dat mensen hier kijken. Ik stond er een tijdje geleden in ieder geval verbaasd van te kijken hoeveel mensen er op linkjes in handtekeningen klikken. De 'wat minder bekende mensen met het af' belanden daardoor net wat sneller in dit topic.

Het gaat in een IGM komen, dus op die manier weet ik zeker dat het bij iedereen terecht komt. Daarvoor hoeven we ons gelukkig (nog) geen zorgen te maken. :)
 

DeletedUser

Guest
Als dit topic enkel en alleen bedoelt is om spelers te werven moet je eigenlijk aan een ieder die meedoet vragen dit eens via een link in hun handtekening te zetten. Daardoor maak je de kans nog groter dat mensen hier kijken. Ik stond er een tijdje geleden in ieder geval verbaasd van te kijken hoeveel mensen er op linkjes in handtekeningen klikken. De 'wat minder bekende mensen met het af' belanden daardoor net wat sneller in dit topic.

Het gaat in een IGM komen, dus op die manier weet ik zeker dat het bij iedereen terecht komt. Daarvoor hoeven we ons gelukkig (nog) geen zorgen te maken. :)

Ik vind het een goed idee :(.

Ik begin!
 

DeletedUser66265

Guest
Het gaat in een IGM komen, dus op die manier weet ik zeker dat het bij iedereen terecht komt. Daarvoor hoeven we ons gelukkig (nog) geen zorgen te maken. :)

Dan zou ik ook niet weten wat je er verder nog aan zou kunnen doen. Je zou hooguit vanuit deze ietwat saaie post iets indrukwekkends kunnen maken, meer marketing achtig. Al betwijfel ik of je daarmee een veel groter publiek zal bereiken. Het ziet er vooral leuker uit.

Succes in ieder geval!
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Ik vind het een goed idee :(.

Ik begin!

In ieder geval bedankt voor de mensen die het alvast in hun handtekening zetten, het zal zeker goed doen!:)

Dan zou ik ook niet weten wat je er verder nog aan zou kunnen doen. Je zou hooguit vanuit deze ietwat saaie post iets indrukwekkends kunnen maken, meer marketing achtig. Al betwijfel ik of je daarmee een veel groter publiek zal bereiken. Het ziet er vooral leuker uit.

Succes in ieder geval!

Je weet waar je me kan vinden. Ideeën zijn welkom.
 

DeletedUser74005

Guest
Nou nou, nog twee aankondigingen voor stammen! :D Ben benieuwd!

Baba, hoelang is het geleden dat jij eentje gestart bent? Moet toch alweer tijdje terug zijn. W39 denk ik laatste?

W39 ben ik niet gestart. W24 was mijn laatste officiële start. W39 kwam ik er pas 4 maanden na de start bij en ben daar ook maar max 3 maanden gebleven.

Dus ja.. Lange tijd geleden xD

(en Sander... Misschien kan ik wel een plekje regelen in de stam)
 
Reactiescore
90
Ik zal op Wereld 47 ook weer actief zijn. Ik zal starten samen met Gilles en Remco.

Daarnaast wil ik graag een extra aankondiging doen, namelijk dat er voor Wereld 47 ook een Pre-made op het programma staat :D
Hou een plaatsje voor me vrij.

-Verder vind ik dit wel een aangenaam initiatief! Het lijkt me echter dat als je Skype hebt en de nodige contacten je vaak op voorhand weet wie er allemaal gaat starten.

ps. Martin op 1?!:confused::D
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
W39 ben ik niet gestart. W24 was mijn laatste officiële start. W39 kwam ik er pas 4 maanden na de start bij en ben daar ook maar max 3 maanden gebleven.

Dus ja.. Lange tijd geleden xD

(en Sander... Misschien kan ik wel een plekje regelen in de stam)

Oei, dat is lang geleden. :D Ben benieuwd dan.

Hou een plaatsje voor me vrij.

-Verder vind ik dit wel een aangenaam initiatief! Het lijkt me echter dat als je Skype hebt en de nodige contacten je vaak op voorhand weet wie er allemaal gaat starten.

ps. Martin op 1?!:confused::D

Dankjewel voor het compliment. :D

Ik heb gewoon ons eigen account als eerste opgeschreven. Er zit geen rangorde verder in de categorieën zelf. :)
 

DeletedUser74005

Guest
Ik zal ook mijn 500 contacten van tw wel een spamberichtje sturen :D
 
Reactiescore
2.303
Ah hierom wordt mijn skype dus zo onder gespamt, vond het al wat frappant.
Leuk initiatief wel, was er alleen paar wereldjes eerder mee gekomen. :mad:

Stop met faken dat je gestopt bent en start gewoon !

Tss zal niet tof zijn deze wereld. Jordi maakt een stam en wint de wereld, zo gaat het al iedere wereld dat die speelt. Zo valt de lol ook weer weg :eek: Maar ik zal wel nog eens starten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan